vol spanning
Moderators:Welcome, Moderators
Ik ben vol spanning aan het wachten tot ik overtijd ben... heb al meer dan een week last van misselijkheid en vreselijk gevoelige borsten. Zou het dit keer toch gelukt zijn? Ik hoop het echt...
Was er nog iemand die al zo vroeg misselijk was?
greetz,
liesje
Was er nog iemand die al zo vroeg misselijk was?
greetz,
liesje
ja, ik was hypergevoelig, amai, ik voel de pijn nog als ik er aan denk. maar het lot beliste anders en er was sprake van een misval. maar ik laatmijn hoofd ni hangen en probeer gewoon opnieuw. ik hoop dat jij meer succes hebt dan ik. dikke zoen kelkel
You can have unconditional love for everybody !!! But that doesn't mean you have to socialize with everyone!!!
Hoi Blinkoog. Wij zijn momenteel aan onze derde ronde bezig en moet op dinsdag 14/03 normaal gezien ongi worden. Nu heb ik al twee dagen last van een constant gevoel van misselijkheid. Eergisteren stond ik 's nachts om 00.15 u op om naar het toilt te gaan. Helemaal niets aan de hand. Ik kroop terug in mijn bed en werd overvallen door een enorm gevoel van misselijlkheid. Ik dacht dat ik iets verkeerd had gegeten, maar voelde me net niet ziek genoeg om mijn vingers in mijn keel te steken. Bah. 's morgens was dit helemaal voorbij en dacht er verder niet over na. Twee uur na mijn ontbijt (om 07.00 u) bekroop me terug een gevoel van misselijkheid. Dit heeft de ganse voormiddag geduurd. Na mijn mddageten was het weer voorbij en twee uur later begon het teru. Na mij avondmaal (om 17.00 u) voelde ik mee weer beter. Oef. Ik had echter te vroeg victorie gekraaid en twee uur later begon het terug. Ik ben om 21.00 u gaan slapen en voelde me verschrikkelijk moe. Ik heb weer een half uur liggen draaien en keren van de misselijkheid en ben uiteindelijk toch terug in slaap gevallen. Deze morgen had ik er een beteke last van, maar na mijn ontbijt (brood - gerookte zalm - ajuin !!!???) was het weer voorbij. Nu stel ik me ook de vraag, net als jij, of je zo vroeg al verschijnselen kan hebben van een eventuele zwangerschap. Ik hoop nog niet te veel en probeer me niet veel zaken in te beelden, anders is de ontgoocheling eens zo groot. Ik heb alvast een testje in huis gehaald om mij dinsdag eventueel te testen. Allez... als ze dan nog niet zijn doorgekomen; Nog effe afwachten zeker ??
groetjes cindy
groetjes cindy
hello ambertje, hopelijk heb je gelijk. Begin volgende week zal ik het resultaat hier wel komen melden. Ondertussen blijf ik in spanning afwachten. Ik ga nu slapen... vroeg hé... ik weet het. Ik ben stikkapot en voel me alsof ik een nachtje heb doorgstoken. Heb nochtans niets speciaals gedaan. Ik wou om 19.30 u al gaan slapen, ik was toen al verschrikkelijk moe, maar dat wou ik mijn vriend toch echt nie aandoen hoor. Heb nog effe op mijn tanden gebeten, maar nu kan ik echt niet meer. Hopelijk is dit ook één van de verschijnselen!!
slaapwel iedereen!!!
groetjes cindy
slaapwel iedereen!!!

groetjes cindy
- Karen/1982
- Pas blauw
Bedankt !!!! Ik heb wel een beteke schrik dat ik het me allemaal zou inbeelden. Op den duur wil je het zo graag dat je in alles een teken ziet
Dat kan toch niet dat je 5 dagen voordat je ongi moet worden al misselijk bent??? Of zou dit wel kunnen?? Ik kan bijna niet wachten tot dinsdag. Was vandaag terug af en toe lichtjes misselijk. Ik probeer er niet te veel op te hopen, maar das natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. We zien wel wat het wordt.
Wordt vervolgd
groetjes cindy

Wordt vervolgd

groetjes cindy
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
ik voelde eigenlijk al bijna van de dag dat ik bevrucht was da ik zwanger was da was echt raar kon da gevoel niet uitleggen . en mijnen test was al positief 2dagen na bevruchting hoe dat kan da weet ik niet heb ervoor naar de verdeler van dien test gestuurd ook en die konden da niet verklaren. ik was ook misselijk en moest overgeven , iedereen had griep dus ik dacht dat het griep was . tegen iedereen da ik vertelde da ik bijna zeker wist da ik zwanger was verklaarde me zot. maar ge ziet ondertussen ben ik 9weken en 1dag zwanger he.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Amai... das inderdaad raar. Maar blijkbaar heeft je gevoel je niet bedrogen!! Ik heb dit zo niet. Ik ben wel af en toe redelijk mottig, maar heb een beetje mijn twijfels. Ik heb me daarnet niet kunnen inhouden en heb een testje gedaan. Ik zou in feite moeten wachten tot dinsdag, want dan zou ik ongi moeten worden. Maar ik kon het echt niet laten. En ja zunne... NEGATIEF
. Vandaag ben ik nog maar op dag 26 van mijn cyclus van 27 dagen, maar da was vorige mand wel de kortste die ik al gehad had hoor. Normaal heb ik een cyclus van rond de 30 dagen. Ik heb mijn test zowieso te vroeg gedaan, dus hoop ik dat het daaraan ligt.
'k zal nog maar enkele dagen afwachten en zien of de
er dan toch doorkomen of niet
groetjes cindy

'k zal nog maar enkele dagen afwachten en zien of de

groetjes cindy
Blinkoog... ik blijf natuurlijk ook meeduimen voor jou hoor
Ik hoop echt dat we alletwee één van de komende dagen goed nieuws te melden hebben op het forum. Ik ben nog niet overtijd, maar mottig was ik gisteren wel weer. Vandaag nog helemaal niets. Ik probeer het uit mijn hoofd te zetten, maar het lukt niet