euhm ....
Moderators:Welcome, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
ik heb sinds deze morgen een beetje verlies ... eerst rood/transparant-achtig en nu iets meer bruinig en ietsiepietsie slijmachtigedinges (sorry voor de detailsKatharina schreef:Annelies, zijn jeal komen opdagen? zoneen, Hoe reageert mijn broer er op?

ik voel ook, af en toe, in mijn onderbuik dat 'menstruatiegevoel'
en je broer .... die is opgelucht en voelt zich duidelijk beter dan eerder deze week, tis ne raren hé

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Dat e raren is moet je mij niet vertellen heAnneliefje schreef:ik heb sinds deze morgen een beetje verlies ... eerst rood/transparant-achtig en nu iets meer bruinig en ietsiepietsie slijmachtigedinges (sorry voor de detailsKatharina schreef:Annelies, zijn jeal komen opdagen? zoneen, Hoe reageert mijn broer er op?
)
ik voel ook, af en toe, in mijn onderbuik dat 'menstruatiegevoel'
en je broer .... die is opgelucht en voelt zich duidelijk beter dan eerder deze week, tis ne raren hé

En hoe voel je je bij het nu komend bloedverlies? Ben je ontgoocheld? Of toch ergens blij? Didi zal alvast wel blij zijn...maar hij is zo toch wel al eens op de proef gesteld geweest he....kan bij hem eigenlijk ne keer geen kwaad....

- Anneliefje
- Pas blauw
Katharina schreef:En hoe voel je je bij het nu komend bloedverlies? Ben je ontgoocheld? Of toch ergens blij?
ik ben vooral gerustgesteld dat ik niet langer in onzekerheid moet leven
begon al rare dingen te denken ...
hij was echt aant freaken en idd, hij heeft er eens deugd vanKatharina schreef:Didi zal alvast wel blij zijn...maar hij is zo toch wel al eens op de proef gesteld geweest he....kan bij hem eigenlijk ne keer geen kwaad....

- Anneliefje
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw