Ik heb even zitten zoeken naar een dergelijk topic maar heb ze niet gevonden of ze zijn heel oud en dan weet ik eigenlijk niet of er nog gereageerd op wordt.
Ik heb dus in begin Maart een poging IVF gehad die niet is doorgegaan, ook geen transfer en heb dus op 24 maart mijn regels gehad. Dus mijn cyclus is normaal 28 dagen. Ik ben begonnen met tempen dus op 7 april heb ik mijn eisprong gehad, dus als je 14 dagen erbij telt zou ik al bij al rond de 21ste mijn regels moeten hebben gehad.
Je ziet het al aankomen, ik heb ze nog niet en ook helemaal geen enkel gevoel dat ze er ook maar aankomen. Test op maandag en test vandaag wezen negatief uit. Ik heb geen zwangerschapssymptomen, geen witverlies, geen pijn aan de borsten alleen af en toe buikkrampen (hevige) maar geen menstruatie gevoel, temperatuur was nog altijd hoog vandaag. Ik moet wel zeggen dat het dinsdag en de dagen ervoor 36,90 meette, gisteren 36,36 en vandaag terug 36,60 wat ik toch een mooie stijging vind. Mijn temp voor mijn eisprong is vaak 36, 10-max 36,30 graden.
Ik word echt gek, de hoop dat het eindelijk toch gelukt zou zijn blijft door mijn hoofd spelen, zelfs wetende dat ik mijzelf zo alleen maar gekker maak
Heeft iemand er ervaringen mee? Overtijd, negatief getest maar toch zwanger of moet ik me helemaal geen illusies meer maken en kan het niet of denken jullie dat de IVF vorige maand misschien mijn hele hormoonhuishouding overhoop heeft gegooid. Het is niet mijn eerste IVF nl en na mijn regels had ik altijd normale cyclussen dus misschien is het nu anders. Alle ervaringen zijn welkom, zelfs degene die me terug met mijn voeten op aarde zullen doen donderen

Sorry voor het lang verhaal, maar ik wou het zo duidelijk mogelijk uitleggen
Nog een heel mooie avond toegewenst