Jawel ik ben zwanger!!

Ik denk dat niemand hier dit echt had verwacht en ik en dieter nog in het minst.
Het was al een tijdje dat ik pijnlijke borsten had maar dacht dat dat kwam omdat ik ongesteld moest worden. Dan soms ook ongemakkelijk in de buikstreek maar daar nooit echt veel aandacht aan geschonken.
+ dan ook nog eens dat ik sinds kort weet dat ik het PCO-syndroom heb, was de kans uiterst klein dat het snel zou lukken om zwanger te worden.
Daarom dus mijn goede voornemen om dit jaar te vermageren met de diëtiste (zie ander topic).
Maar alles draait dus iets anders uit.
Normaal was het dus niet echt de bedoeling om zwanger te worden en gebruikten we nog een condoom. Vooral dan ook omdat Dieter het bijlange nog niet zag zitten om papa te worden. Maar zijn thuiskomst na 4 weken Afrika hebben we dus net iets "te" gevierd en alles rondom ons vergeten op dat moment

Omdat ik nog een testje liggen had van enkele maanden geleden (door mijn onregelmatige cyclus en nog niet wetende wat er aan de hand was, had ik die in huis gehaald maar toen toch niet nodig gehad) heb ik woensdag die test gedaan. -> 2 streepkes!! Ik wist niet waar ik het had. Kon het eigenlijk wel???
Donderdag naar de HA geweest. Daar ook nog eens een testje -> direct 2 streepjes en bloed getrokken.
Vanavond gebeld en jawel ik ben tussen de 5 en max. 7 weken zwanger.
Gelukkig neemt de toekomstige papa het leven zoals het komt en zal hij er samen met mij het beste van maken

Daarstraks had ik dan mijn 2e afspraak bij de diëtiste en ipv af te vallen, zullen we proberen mijn gewicht stabiel te houden en enkel de nodige kilootjes bij te komen. (proberen

Voila, nu weten jullie het ook. Zelfs als 1 van de eerste! Erg eigenlijk