hallo,
ik ben nu 16 weekjes ver en we zijn toch al aan het nadenken over de bevalling . ik zou graag thuis willen bevallen maar hoe gaat dat allemaal in zijn werk???? mag je zelf bepalen hoe je wil bevallen? welke houding en zo? en is het wel veilig????
wie weet er raad??
groetjes
ik ben 16 weken zwanger van mijn eerste kindje
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- dolfijntje2
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi dolfijntje
ik denk dat je het beste er is met onze vroevrouw over hebt maar die is momenteel in vakantie.
ze heeft zelf een hoekje iets verder op het forum.
grtz greet
ik denk dat je het beste er is met onze vroevrouw over hebt maar die is momenteel in vakantie.
ze heeft zelf een hoekje iets verder op het forum.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
Marita zal je wel kunnen helpen. Eenmaal ze uit haar welverdiende vakantie terug is, wel te verstaan...
Veilig? Ze moeten natuurlijk zeker zijn dat alles goed zal gaan. Ik bedoel, geen stuitligging, enz.
Misschien kun je ook eens een bezoekje brengen aan een site voor zelfstandige vroedvrouwen in je regio.
Meestal volgen die dan de zwangerschap op.
Ik wens je veel geluk.

Veilig? Ze moeten natuurlijk zeker zijn dat alles goed zal gaan. Ik bedoel, geen stuitligging, enz.
Misschien kun je ook eens een bezoekje brengen aan een site voor zelfstandige vroedvrouwen in je regio.
Meestal volgen die dan de zwangerschap op.
Ik wens je veel geluk.
- dolfijntje2
- Pas blauw
thx
hey Greet en Sandy,
Bedankt voor de reactie, ik ga zeker kijken voor een zelfstandige vroedvrouw uit mijn buurt
thx voor de raad
x
Bedankt voor de reactie, ik ga zeker kijken voor een zelfstandige vroedvrouw uit mijn buurt

thx voor de raad
x