G&F schreef:ps sorry voor degenen die dan "vals" beschuldigd zijn geweest, hopelijk nemen jullie dat niemand kwalijk...
nee hoor

en och ik zou bijna zeggen da tik het gewoon ga worden

dat mensen denken dat ik terug zwnger ben: ik heb precies toch een of andere hormoonafwijking

of zoiets

zwangerigs, maar ik ben dus hooguit zwanger van ideeën hè (momenteel toch) of ik zou mezelf niet meer zijn zonder dat ik het besef: ik voelde dat nl. heel snel en ik riep dat na de bevestiging altijd meteen van de daken.
Waarom verschiet ik er net van dat dit K haar idee was om deze topic te openen?

Goh, ik heb voor G nu wel lang (mee)gezwegen

hè, amai: ik wist dat al vlak na ons zoo-tripje ... en zelfs in de zoo hebben we er over gepraat dat het kon zijn en ik was mee aan 't hopen en duimen en ja hoor het was toen al zover: pril maar zeker! Ondertussen is de tijd alweer gevlogen en ik denk dat elfenmeisje Femke wel in de wolken is dat ze grote zus wordt: haar 5de verjaardag die gaat haar eeuwig bijblijven als die waarop ze heeft gehoord dat de baby er ging bijkomen

en dat wenst ze nu al zo lang hè. Jullie droom gaat uikomen zie en tja de melding eens het indje er is die ag idd geen 15 weken uitblijven zenne