Yiiiiiiippppppiiiiiieeeeee !!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Allez met mijn ventje is alles dus goed verlopen. Das weeral een zorg minder... de pijn valt goe mee. Hij heeft nog nen goeie pijnstiller gekregen voordat hij naar huis ging. Hopelijk is die niet te snel uitgewerkt. Hij heeft toch al beloofd dat hij morgen uiteindelijk dan toch meegaat naar de gynaecoloog, ondanks de pijn die hem morgen te wachten staat. Yiiipppiiieee... dan moet ik al niet alleen gaan. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat bij de gynaecoloog zunne. Tot morgen.

Yep ik ben zuust terug. Alles is orde. Ik ben momenteel 6 weken en 2 dagen zwanger en ben uitgerekend voor 27 januari. Het vruchtje is momenteel 5.9 mm en er was al hartactiviteit. Alles perfect in orde. Oef.
Verder niet te veel kwaaltjes. Héééééélll erg moe en af en toe misselijk. En enorm veel last van puistjes
Maar dat hebben we er allemaal voor over

Verder niet te veel kwaaltjes. Héééééélll erg moe en af en toe misselijk. En enorm veel last van puistjes

Dat is leuk nieuws, het is je supergejeund!flupke schreef:Yep ik ben zuust terug. Alles is orde. Ik ben momenteel 6 weken en 2 dagen zwanger en ben uitgerekend voor 27 januari. Het vruchtje is momenteel 5.9 mm en er was al hartactiviteit. Alles perfect in orde. Oef.![]()
![]()
![]()
Verder niet te veel kwaaltjes. Héééééélll erg moe en af en toe misselijk. En enorm veel last van puistjes![]()
Maar dat hebben we er allemaal voor over
![]()

als je 1 dagje overtijd gaat, verjaart je kindje op dezelfde dag als Timothy, beval je 1 dag te vroeg, verjaart je kindje met mij

- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
keigoed nieuws ... kan je eindelijk beginnen aftellen en dat gaat snel zenne ik zit ook al over de helft. voor ik het weet lig ik weeral op de bevaltafel (alhoewel dat dat toch nog even mag wachten tot het terug wa frisser is
) het is nu bijna een jaar geleden dat ik van onzen edwardo ben bevallen het staat allemaal nog fijn in mijn geheugen gegrift en ik ben al terug zwanger. dinsdag is mijn kleine kapoentje een jaartje wat vliegt de tijd toch snel . dus flupke geniet er maar met volle teugen van van het zwanger zijn.

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
nu begint het eindelijk door te dringen dat ik zwanger ben en durf toch al een beteke blij te zijn. Allez een beteke veel.
Het is inderdaad een pak dat van mijn hart valt zunne. Binnen twee weken, op 21 juni, moet ik al terug op controle. Vrij snel, maar als ik nog een maand moet wachten loop ik weer de muren op
Als die dag alles in orde is ben ik weeral een beteke geruster hé. De volgende afspraak heb ik dan op 12 juli. Das dan voor de nekplooimeting en wat weet ik nog allemaal. Allez we hebben weeral iets om naar uit te kijken. Nog maar twee weekskes wachten.
Maar nu is het niet met een bang hartje zunne

flupke
na mijn miskraam heb ik ook de eerste drie maanden om de twee weken naar de gyn geweest, gewoon om jezelf gerust te stellen en natuurlijk te zien of alles in orde blijft. is een heel normale reactie. maar na die befaamde 3 maanden ben ik terug om de 4 weken geweest en dat duurde dan telkens weer lang. maar mag nu terug iedere 2 weken gaan.
geniet van je zwangerschap, van de ongemakken en het bollende buikje. en weldra dan van de eerste schopjes. Ik kocht ook telkens na de gyn een kleinigheidje voor de baby. en zo heb ik telkens mijn uitzet vergroot. moet jezelf ook een pleziertje doen hé.
na mijn miskraam heb ik ook de eerste drie maanden om de twee weken naar de gyn geweest, gewoon om jezelf gerust te stellen en natuurlijk te zien of alles in orde blijft. is een heel normale reactie. maar na die befaamde 3 maanden ben ik terug om de 4 weken geweest en dat duurde dan telkens weer lang. maar mag nu terug iedere 2 weken gaan.
geniet van je zwangerschap, van de ongemakken en het bollende buikje. en weldra dan van de eerste schopjes. Ik kocht ook telkens na de gyn een kleinigheidje voor de baby. en zo heb ik telkens mijn uitzet vergroot. moet jezelf ook een pleziertje doen hé.
fijn om te horen dat het goed met jouw en je kleintje gaat!!
jammer van je kwaaltjes.. maar dat gaat over hoor!!
ik ben er serieus door geplaagd geweest.... en toen ze ons brittje uit mijn buik haalden, was op slag alles voorbij!!
Zalig hoor!
ik hoop voor jou dat de kwaaltjes sneller stoppen dan bij mij!!
zodat je ten volle kunt genieten van dat wondertje in je buik!!!
jammer van je kwaaltjes.. maar dat gaat over hoor!!
ik ben er serieus door geplaagd geweest.... en toen ze ons brittje uit mijn buik haalden, was op slag alles voorbij!!
Zalig hoor!
ik hoop voor jou dat de kwaaltjes sneller stoppen dan bij mij!!
zodat je ten volle kunt genieten van dat wondertje in je buik!!!
Ik geniet er niet van zunnefozke schreef: Geniet maar van je puistjesed!!!

Laatst gewijzigd door flupke op 12 jun 2006, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Verder geniet ik wel van mijn zwangerschap hoor.
Ik wil hier ook niet overkomen als een zaag
Ik ben dan eindelijk zwanger en ik doe hier precies alleen maar mijn beklag over die boebelkes op mijn gezicht.
Ik kan al niet wachten totdat ik een buikske begin te krijgen
Het begint nu nog maar pas door te dringen dat ik zwanger ben
en ik durf eindelijk oprecht blij zijn. Ook mijn slechte gedachten zijn aan het verdwijnen. Alles zal wel in orde komen. Het begint eindelijk allemaal in zijn plooi te vallen, behalve de boebels

Ik kan al niet wachten totdat ik een buikske begin te krijgen

hey,
Het is toch normaal dat je af en toe eens klaagt
Ik sta ook vol puistjes meid, had dit bij lucy ook heel de zwangerschap en nu weer. Dat zijn de hormonen
Maar die bobbelkes wegen niet op tegen het geluk dat je binnen 8 maanden te w8ten staat
Maar leuk is het idd. niet, veel ga je er niet aan kunnen doen vrees ik. Mss een gezichtsreiniger proberen ofzo.....
geniet ervan meid!
Het is toch normaal dat je af en toe eens klaagt

Ik sta ook vol puistjes meid, had dit bij lucy ook heel de zwangerschap en nu weer. Dat zijn de hormonen

Maar die bobbelkes wegen niet op tegen het geluk dat je binnen 8 maanden te w8ten staat

Maar leuk is het idd. niet, veel ga je er niet aan kunnen doen vrees ik. Mss een gezichtsreiniger proberen ofzo.....
geniet ervan meid!
Ik had van mijn 3 zwangerschappen last van puistjes maar niet de 9 maanden. Na zo'n 3 maanden was dat al beter. Ik heb toen wel 2 x per dag mijn gezicht met een gezichtsreiniger verzorgd en dat heeft veel geholpen. En niet overdrijven met maquillage. Het liefst helemaal geen zelfs. Tijdens de zomer hebben we sowieso wat minder verf nodig hé. De zon zorgt wel voor een teintje. Pas wel op voor zwangerschapsmasker.
Groetjes,
Magali
Groetjes,
Magali