Bedankt allemaal voor de reacties!!! Ik ben nog altijd dolgelukkig en ik niet alleen, onze ouders zijn ook in de 7de hemel! Het wordt langs allebei de kanten het 1ste (achter)kleinkind dus het staat nu al vast dat het ne bedorven stront gaat worden!
Ik voel me tot nu toe nog altijd heel goed, alleen mn borsten doen pijn en ik heb nog af en toe steken in mn lies. Misselijk ben ik (gelukkig) nog niet ma ik denk dat dat nog wat vroeg is en van moe zijn mag ik eigenlijk ook niet klagen.
Al maak ik mij soms wel zorgen dat ik niks voel. Komt allemaal door Ben zijn bomma, die begon al dadelijk over haar 3 miskramen en dat ze dat op voorhand wist dat het dan ging mislopen omdat ze daar nooit misselijk van was. En dat het bij mij nog vroeg was en er dus nog vanalles kon gebeuren. Grrrrr, zoiets wilt ge dan eigenlijk niet horen.
Dus ik kijk al enorm uit naar die eerste echo zodat ik het hartje kan horen. Lijkt mij zo fenomenaal hé!
Muisje, je kan inderdaad mee aftellen, leuk dat je tante wordt hé! Dan kan je toch al een beetje mee zwanger zijn. En wie weet volg je snel, dat zou nogal een babyboom zijn voor je ouders!

Heeft je zus trouwens al zwangerschapsverschijnselen??
Ik zal eens een topic openen bij de septembermama's, hopelijk komen er snel veel mensen bij hé!