Yiiiiiiippppppiiiiiieeeeee !!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Allez... hier ben ik nog eens. Vandaag eindelijk een afspraak kunnen maken bij de gynaecoloog. Volgende week woensdag (07/06) mag ik voor mijn eerste echo. Ik kijk er toch met een bang hartje naar uit en hoop dat deze keer alles in orde is. Morgen ga ik eerst nog eens bloed laten trekken bij de huisarts. Allez het wordt weer een stressvolle week

Allez... vandaag resultaat gekregen van de bloedtest en bevestiging dat ik momenteel 5 à6 weken zwanger ben. Nu nog afwachten tot volgende week woensdag voor het bezoekje aan de gynaecoloog. Het zal wel allemaal in orde komen.
Jammer genoeg moet ik volgende week alleen naar de gynaecoloog
Mijn vriend wordt dinsdag aan zijn knie geopereerd en kan dus woensdag nie mee. Ocharme ik wil hem dat ook nie aandoen om met nen dikke poot mee te moeten gaan. Hoewel misschien als ik het hééééllll lief vraag
Het zal dus afwachten zijn tot woensdagmorgen of hij al dan niet mee zal kunnen gaan, maar ik betwijfel het.
- dolfijntje2
- Pas blauw
Proficiat!!!
Misschien een beetje laat maar toch proficiat met je zwangerschap
Hopelijk is het snel woensdag en kan je je eerste echo gaan bekijken
, dan pas ben je toch echt zeker dat je zwanger bent , ale ik had dat toch
Maar niet stressen, alles zal wel in orde zijn hoor. Hoe positiever jij bent, hoe gelukkiger het kleintje in je buik is
Groetjes en nog eens dikke proficiat x
Hopelijk is het snel woensdag en kan je je eerste echo gaan bekijken
Maar niet stressen, alles zal wel in orde zijn hoor. Hoe positiever jij bent, hoe gelukkiger het kleintje in je buik is
Groetjes en nog eens dikke proficiat x
Allez... ik kom vandaag nog ne keer piepen. Nog twee dagen en ik mag eindelijk naar de gynaecoloog voor de eerste echo.
Och ik voel me zooooooooooooo slecht vandaag. Oh zoooo moooeeee. En barstende koppijn en ik heb het gevoel dat ik elk moment boven de pot moet gaan hangen. Pfffffffffffffffffff. En ik begin ook al wa stressie te worden voor woensdag. Jammer genoeg moet ik alleen naar de gynaecoloog. Mijn ventje zal nie uit de voeten kunnen na zijn knieoperatie van morgen. Ik voel me de laatste dagen ook al zo krikkelig en opvliegend. Ik heb niets nodig om hier uit mijn dak te vliegen. Ocharme mijn ventje. Daarna heb ik dan weer spijt, maar ja...
hormoontjes zeker. Hoewel ik het toch wel een beteke een flauw excuus vind om da iedere keer tegen mijn ventje te zeggen zunne dat het waarschijnlijk daaraan ligt. Of kunnen wij zwangere vrouwen daar dan toch echt niets aan doen???

Och ik voel me zooooooooooooo slecht vandaag. Oh zoooo moooeeee. En barstende koppijn en ik heb het gevoel dat ik elk moment boven de pot moet gaan hangen. Pfffffffffffffffffff. En ik begin ook al wa stressie te worden voor woensdag. Jammer genoeg moet ik alleen naar de gynaecoloog. Mijn ventje zal nie uit de voeten kunnen na zijn knieoperatie van morgen. Ik voel me de laatste dagen ook al zo krikkelig en opvliegend. Ik heb niets nodig om hier uit mijn dak te vliegen. Ocharme mijn ventje. Daarna heb ik dan weer spijt, maar ja...
Het moet just lukken dat je hubbie morgen zijn operatie heeft, hoop dat het allemaal zal meevallen.
Ik denk dat je nu een beke "cranky" zijt ook omdat je naar de gyn moet en dat je met je gedachten zit waar ik ook zou zitten in jou situatie, als je begrijpt wat ik bedoel.. We kunnen er niks aan doen als we humeurig zijn, dus moet ie het ff verdragen
, niemand is trouwens perfect. Ook al aan de operatie dat je denkt én je bezoek aan de gyn, da's teveel voor het moment, tel daar dan nog eens je gemoedstoestand bij, een beke moe, een beke ziek en de som is gemaakt. Een mens kan niet alles aan zunne
'k Zal woensdag zeker aan je denken !!!
Ik denk dat je nu een beke "cranky" zijt ook omdat je naar de gyn moet en dat je met je gedachten zit waar ik ook zou zitten in jou situatie, als je begrijpt wat ik bedoel.. We kunnen er niks aan doen als we humeurig zijn, dus moet ie het ff verdragen
'k Zal woensdag zeker aan je denken !!!
Mercikes zunne Beam. 't Is inderdaad allemaal een beteke te veel. Morgen de operatie van mijn ventje, woensdag eerste bezoek aan gynaecoloog en natuurlijk denken dat het misschien weer verkeerd loopt
Dan zit we hier thuis nog met schilderwerken waardoor de bovenverdieping een beetje op zijn kop staat. Ons bed moet nog in sneltempo in elkaar gezet worden, want mijn ventje moet morgen toch in zijn beddeke kunnen hé. We slapen momenteel op de grond in de toekomstige babykamer. Dan heb ik zaterdag en vandaag ook nog moeten werken omdat het veel te druk is op het werk. Normaal gezien werken we maar zelden in het weekend, maar net nu dus wel. Oef morgen en woensdag moet ik niet werken... omstandigheidsverlof om voor mijn ventje te zorgen hé. En dan komt er nog bij dat ik me verschrikkelijk moe voel en geen schop in mijn kont waard ben
Ik slaap zeker 10 uur per nacht en nog voel ik me alsof ik een ganse nacht doorgezakt ben
Allez nu nog aan het eten starten en tegen 17.15 u lig ik weer in mijne zetel naar mijn soapkes te kijken
Nog efkes tandenbijten dus 
Inderdaad Beam
Mijn ventje kijkt zelfs al mee naar die soaps. Eigenlijk wel grappig. In het begin altijd zagen over mijn programma's en dan ne keer beginnen meekijken. Ge kent da hé. Nu kijkt hij zelfs al als ik niet thuis ben. Nadien vertelt hij dan alles wat er gebeurd is.
Nen echte soapfreak geworden => Mooi en Meedogenloos en De Dingen des Levens.
Inderdaad Sandy ... ik loop op de toppen van mijn tenen. En binnen 2 uurkes wordt mijn ventje geopereerd aan zijn knie. Hopelijk verloopt alles zoals het moet. Mijnen tikker zal morgen ook wel een slagske overslagen als ik bij de gynaecoloog in de wachtkamer zit
Dat het maar snel achter de rug is. Pffffffffff