Allez... hier ben ik nog eens. Vandaag eindelijk een afspraak kunnen maken bij de gynaecoloog. Volgende week woensdag (07/06) mag ik voor mijn eerste echo. Ik kijk er toch met een bang hartje naar uit en hoop dat deze keer alles in orde is. Morgen ga ik eerst nog eens bloed laten trekken bij de huisarts. Allez het wordt weer een stressvolle week
het zal wel allemaal wel in orde zijn hoor. voor onzen alessio heb ik ook een miskraam gehad ,en heb daarna toch 2 gezonde zoontjes op de wereld gezet. en ik zit toch al over de helft van mijn derde zwangerschap ook
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Ge hebt gelijk zunne, maar ik kan er nietske aan doen Ik durf nog altijd niet te genieten van het goede nieuws totdat ik bij de gynaecoloog ben geweest. Oef nog een weekske... het begint te korten!!
Het is normaal dat je er steeds zult aan denken, da's iets dat je meedraagt. Maar we moeten het positief bekijken, 'k hoop dat de berichtjes hier een beetje hulp geven.
Van mij hier nog ne keer "proficiat" flupke, heb het al gedaan op een ander topic, maar kom, ge kunt het niet genoeg zeggen eh?
Januari kindjes zijn goeikes zunne
ja proficiat nu je het zeker weet als hij mee kan op het moment da je weet wat het is das toch het mooiste moment als je het wil weten natuurlijk en ook de eerste echo da moet toch zo speciaal zijn je ziet hoe en wat spannend.
In ieder geval nog en goede zwangerschap gewenst.
das waar ja, en de mannen maar klagen maar wij moeten het werk wel doen eh
bjorn is ook meegegaan naar de gyn, hij was nogal onder de indruk,
de gyn had hem laten zien waardat hij gespoten had om het zo maar te zeggen , hihihi ik heb gelachen achteraf, hij was er ni goed van hahaha
liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.
Misschien een beetje laat maar toch proficiat met je zwangerschap
Hopelijk is het snel woensdag en kan je je eerste echo gaan bekijken , dan pas ben je toch echt zeker dat je zwanger bent , ale ik had dat toch
Maar niet stressen, alles zal wel in orde zijn hoor. Hoe positiever jij bent, hoe gelukkiger het kleintje in je buik is
Allez... ik kom vandaag nog ne keer piepen. Nog twee dagen en ik mag eindelijk naar de gynaecoloog voor de eerste echo.
Och ik voel me zooooooooooooo slecht vandaag. Oh zoooo moooeeee. En barstende koppijn en ik heb het gevoel dat ik elk moment boven de pot moet gaan hangen. Pfffffffffffffffffff. En ik begin ook al wa stressie te worden voor woensdag. Jammer genoeg moet ik alleen naar de gynaecoloog. Mijn ventje zal nie uit de voeten kunnen na zijn knieoperatie van morgen. Ik voel me de laatste dagen ook al zo krikkelig en opvliegend. Ik heb niets nodig om hier uit mijn dak te vliegen. Ocharme mijn ventje. Daarna heb ik dan weer spijt, maar ja... hormoontjes zeker. Hoewel ik het toch wel een beteke een flauw excuus vind om da iedere keer tegen mijn ventje te zeggen zunne dat het waarschijnlijk daaraan ligt. Of kunnen wij zwangere vrouwen daar dan toch echt niets aan doen???
En dan nog een beke werken erbij en ge zijt vertrokken ! Tuurlijk dat je het ff nie zie zitten, 'k zoudt ook nie zien zitten , maaaaaaaaar, tis bijna 17.15, en dan gsm af, foon uit, en niemand moet je storen Veel succes !
Mooi en Meedogenloos heb ik ook een tijdje gevolgd maar tis al lang geleden zunne. 'k Moest dan 's avonds beginnen werken en tis er nie meer van gekomen en nu heb ik geen tijd meer of tis vervangen door programma's van de kids, tja.... Als ik in pensioen ben zal ik wel weer ne keer beginnen zien
Inderdaad Sandy ... ik loop op de toppen van mijn tenen. En binnen 2 uurkes wordt mijn ventje geopereerd aan zijn knie. Hopelijk verloopt alles zoals het moet. Mijnen tikker zal morgen ook wel een slagske overslagen als ik bij de gynaecoloog in de wachtkamer zit Dat het maar snel achter de rug is. Pffffffffff