Ik ben het!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
tot mijn 18e had ik ook een slanke lijn (ik heb nu nog steeds een lijn, maar iets hobbeliger
) totdat de ik de pil begon te nemen, toen kon ik plots niet meer eten wat ik wou
Tja, en dan 14 kilootjes erbji vorige zwangerschap, waarvan er 3 zijn blijven hangen, en nu zijn we terug zwanger. We zullen nadien wel zien he, mij maakt dat kwabbelbuike niet zo heel veel uit, maar mijn ventje mist dat maatje 38 wel.

Tja, en dan 14 kilootjes erbji vorige zwangerschap, waarvan er 3 zijn blijven hangen, en nu zijn we terug zwanger. We zullen nadien wel zien he, mij maakt dat kwabbelbuike niet zo heel veel uit, maar mijn ventje mist dat maatje 38 wel.
- jong moederke
- Pas blauw
hey,
Bedankt dat jullie zo medelevend z'n!
Het bruinverlies is gistereavond gestopt en overgegaan naar gewoon witverlies. Ik heb geen dokter gebeld, ik ga af op men gevoel. Volgens mij is het mss oud bloed dat er nog uit moest.
Maar soms denk ik da men kindje is gestorve en dat het vruchtwater is weggevloeid, kan dit?
Maar we blijve positief denke, als het een mk wordt dan kunnen ze er toch niks aandoen. We zulle afwachte tot 15 feb. Dan hoop ik een groeiend beebke te zien met een kloppend hartje.
Goh, Ik kan toch zage hé.......
Bedankt dat jullie zo medelevend z'n!
Het bruinverlies is gistereavond gestopt en overgegaan naar gewoon witverlies. Ik heb geen dokter gebeld, ik ga af op men gevoel. Volgens mij is het mss oud bloed dat er nog uit moest.
Maar soms denk ik da men kindje is gestorve en dat het vruchtwater is weggevloeid, kan dit?
Maar we blijve positief denke, als het een mk wordt dan kunnen ze er toch niks aandoen. We zulle afwachte tot 15 feb. Dan hoop ik een groeiend beebke te zien met een kloppend hartje.
Goh, Ik kan toch zage hé.......
nee, maar ik weet het gewoon nie meer!
Het was waterachtig, slijmerig en beetje bruin, naar de gele kant toe.
heb nu meer stress door de aankoop van men wagen dan door dit feit.
Ik heb de vraag aan marita gesteld en ze zei dat het waarschijnlijk oud bloed is samen met een normale afscheiding!
groetjes
Het was waterachtig, slijmerig en beetje bruin, naar de gele kant toe.
heb nu meer stress door de aankoop van men wagen dan door dit feit.
Ik heb de vraag aan marita gesteld en ze zei dat het waarschijnlijk oud bloed is samen met een normale afscheiding!
groetjes
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
ah een auto gevonden dan jennifer?
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
hey,
Ja heb er eentje gevonden, this geen nieuw bakske mor het rijdt! Heb het gekocht van een koppel waarvan de papa juist was overleden en de auto was van hem, het is een citroen ax turbo, classis. Een zwarte driedeurs, goed genoeg om mee te beginnen
Ik hoop ook dat men gevoel me deze keer niet in de steek laat, eigenlijk is dat wel grappig, toen ik bij lucy ook net 8 weken was had ik ook het gevoel dat er iets mis was, heb toen wel een echo gevraagt en alles was zeer goed. En nu zal het ook wel goed z'n, ik z'n kotmisselijk s'morgens en veel moe.
Marita zegt ook dat ik me niet al teveel zorgen moet maken.
bedankt voor jullie reacties
Ja heb er eentje gevonden, this geen nieuw bakske mor het rijdt! Heb het gekocht van een koppel waarvan de papa juist was overleden en de auto was van hem, het is een citroen ax turbo, classis. Een zwarte driedeurs, goed genoeg om mee te beginnen

Ik hoop ook dat men gevoel me deze keer niet in de steek laat, eigenlijk is dat wel grappig, toen ik bij lucy ook net 8 weken was had ik ook het gevoel dat er iets mis was, heb toen wel een echo gevraagt en alles was zeer goed. En nu zal het ook wel goed z'n, ik z'n kotmisselijk s'morgens en veel moe.
Marita zegt ook dat ik me niet al teveel zorgen moet maken.
bedankt voor jullie reacties

Vervelend dat dat soms gepaard moet gaan met bruin- of bloedverlies, je zou toch voor minder ongerust zijn. En ik zou het ook niet kunnen hoor, ik zou meteen naar mijn gyn gebeld hebben, denk ik.
Bruinverlies is idd meestal niets slechts, heb ik ook al dikwijls gehoord, dus waarschijnlijk zit het wel goed he. Ik hoop het in alle geval voor jou!!!
dikke knuffel
Bruinverlies is idd meestal niets slechts, heb ik ook al dikwijls gehoord, dus waarschijnlijk zit het wel goed he. Ik hoop het in alle geval voor jou!!!
dikke knuffel
- jong moederke
- Pas blauw
dat maakt je toch onzeker he zoiets! Ik heb dat nooit gehad alhoewel ja 1 keer maar dat was zo op het laatste en dan had gyn een beetje te hard getoucheerd
Toen kreeg ik het ook wel maar omdat het inwendig ook wat pijn deed wist ik dat het iets anders was. Op zo een momenten kijk je er toch al naar uit dat je kindje voelt he..dan ben je toch al zekerder!
hopelijk is alles in orde maar als je nog steeds ziek bent denk ik van wel

Toen kreeg ik het ook wel maar omdat het inwendig ook wat pijn deed wist ik dat het iets anders was. Op zo een momenten kijk je er toch al naar uit dat je kindje voelt he..dan ben je toch al zekerder!
hopelijk is alles in orde maar als je nog steeds ziek bent denk ik van wel
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
idd jennifer da autootje is goed genoeg om te beginnen en me een driedeurs ben je iets veiliger omdat lucy dan zeker niet de deur kan openen moest je een keer het kinderslot vergeten op te zetten zijn. ik vind driedeurs daardoor veel beter maar ja kofferruimte bij kleine auto's is soms ook niet alles he.
maar swoit het belangrijkste is dta je overal geraakt me da bakske.
grtz greet
maar swoit het belangrijkste is dta je overal geraakt me da bakske.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke

fiere meter van dieuwke
Wij hebben ne kleine 3 deurs en ne grote. Allé ja, 't valt te zien wa ge groot noemt. 't Is ne cabrio, echt groot is dië ni. En die koffer al helemaal ni. Ik denk da ik ook nogal ga sukkelen als ik er ne kinderstoel ga moeten inzetten vanachter en ne wandelwagen erin krijgen gaat al helemaal ni makkelijk zijn.