Oef ik ben blij dat je het niet te persoonlijk op neemt. Om kinderen te krijgen staat natuurlijk geen leeftijd, je weet zelf wel wanneer je er klaar voor bent. Zoals ik, voor mijn 28jaar. Ik wilde eerst nog verder studeren en lang onvolwassen blijven... Nu ben ik er volledig klaar voor om voor een klein lief wondertje te zorgen. Geef toe het is een grote verantwoordelijkheid en heel uw leven ziet er anders uit.
het is een hele grote verantwoordelijkheid, maar net als jullie hebben wij er ook eerst voor gekozen voor we eraan begonnen zijn!
Ik geef wel toe, we hadden erover gepraat, maar diezelfde maand kreeg ik mijn regels al niet meer

dus ja, eerst een appartementje, dan een kindje is dus omgekeerd gelopen, maar we zijn er daarom niet minder gelukkig om...
Oh, ik haat het wanneer mensen automatisch denken dat Troia een ongelukje is!

hoe sommige mensen toch meteen hun oordeel klaar hebben he!
En wordt het een groot huwelijk of meer intiem?
gho, niet te groot, maar er komt wel meer dan onze ouders, als je snapt wat ik bedoel...
Het wordt ook geen traditioneel feest! Niet zo in de vorm van diner en dan dansen... maar in de vorm van een gewoon zaaltje, eerst kinderdisco, dan gewone muziek tot in de vroege uurtjes en dan tijdens het dansen en praten wordt er met hapjes en broodjes enz... rondgegaan...
Dat is meer ons ding!
En oh ja, er mag niet gerookt worden en er wordt geen alcohol geschonken

Het is ONS feest en we zijn daar allebei tegen

Nah!
Maar een ding wil ik traditioneel hij moet door zijn kniëen
heeft hij hier ook gedaan! Sterker nog, hij heeft officieel mijn hand gevraagd aan mijn
(stief)vader
Aja iets belangrijker nog steeds geen

, nu begint het toch spannend te worden.
duim duim duim!