echo
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
- wentelteefje
- Pas blauw
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en ben 5 nov bij de gyn geweest voor binnewaardse echo ,we hebben ons wondertje gezien het hartje zien en horen kloppen,alleen dinsdag avond had ik wat rose slijm twee keer na het plassen en vanacht weer ,zou dat nog innesteling bloed zijn ,ik heb geen buik pijn alleen wat slijm verlies ,moet ik hier voor de verloskundige bellen want daar mag ik 19 nov voor het eerst heen?

verlies
ik had dat ook telkens en volgens mijn gyn kan dat tot aan de 14e week!
het is al heel goed dat het geen rood bloed is en je er ook geen pijn bij hebt! Zal hoogstwaarschijnlijk heel onschuldig innestelingsbloed zijn, wat niet wegneemt dat je je er toch ongerust in maakt!
Ik was daar ook altijd ongerust over en ging toch altijd op extra controle. Een ongeruste mama, da's voor nikske goed zei mijne gyn altijd
liefs Aicha
het is al heel goed dat het geen rood bloed is en je er ook geen pijn bij hebt! Zal hoogstwaarschijnlijk heel onschuldig innestelingsbloed zijn, wat niet wegneemt dat je je er toch ongerust in maakt!
Ik was daar ook altijd ongerust over en ging toch altijd op extra controle. Een ongeruste mama, da's voor nikske goed zei mijne gyn altijd

liefs Aicha
- wentelteefje
- Pas blauw
- wentelteefje
- Pas blauw
Ik ben om 14 uur bij de verloskundige geweest en met ons kleintje was alles helemaal goed ,waarom ik die rosigeslijm verlies had is omdat er veel kleine adertjes op me baarmoedermond zitten en nu erg gevoelig zijn en schijnbaar is dat geknapt bij mij .
We zijn zo opgelucht en bedankt voor het duimen van jullie
We zijn zo opgelucht en bedankt voor het duimen van jullie

- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer: