babyborrel locatie

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Doortje30
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 mar 2006, 10:39
babyborrel locatie

Bericht door Doortje30 » 02 jul 2006, 20:10

Hallo forumers,

ondertussen ben ik ook 12 weken zwanger. Mijn man en ik zijn op zoek naar een locatie voor een babyborrel, liefst in de omgeving van Herk-de-Stad. Zijn hier nog mensen in de buurt die onlangs nog een babyborrel gaven? Alle ideeën zijn welkom!

Groetjes en een dikke proficiat aan iedereen die ook pas zwanger is.

Doortje


Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 05 aug 2006, 13:16

hoi,

ik weet nog iets in zonhoven,

ik weet niet of je er al van gehoord hebt maar daar geven veel mensen een babyborrel,

le mas commilfoo in zonhoven,

maar het is mss iets te ver uit de richting, je ziet maar

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 07 aug 2006, 11:15

ik ben wel niet uit de buurt maar heb een tip: hoor eens rond bij zaaltjes in de buurt zoals een parochiezaal, gemeentelijke feestzaal, ... Meestal vallen die er goed voor mee en de prijzen ervan vielen bij ons mee.

Hou er ook rekenign mee dat er altijd "plakkers" zijn bij de mensen die komen dus zet een begin èn einduur op de uitnodiging en ga er voor jezelf van uit dat je minstens 1 uur langer volk hebt dan het einduur zegt en dat je dan nog iemand meot inschakelen voor de opruim waar we (enfin manlief want ik was al met de kids naar huis) nog een uur of 2 voor moeten uittrekken - en het klaarzetten heeft ons toch ook het grootste deel van de voormiddag gekost, maar we wren dan ook zo koppig om dat helemaal alleen 'zelf' te doen en ik had dan wel het geluk dat de babay voor een keertje eens prima sliep. Die lag in de kidnerwagen in de zaal terwijl wij in en uit liepen met alles en ons in het zweet werkten om rond te geraken.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Sint-Katarina Hasselt

Bericht door choeke » 04 sep 2007, 14:42

Als hasselt dichtbij genoeg is dan is het ontmoetingscentrum Sint-Katarina in Hasselt misschien wel iets.
Hebben verschillende zaaltjes, is er proper en verzorgd. Drank zeer schappelijk van prijs. Wel geen bediening hé. Heel gemakkelijk bereikbaar.
Succes met de zwangerschap. Geniet er maar van!

goopje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jul 2007, 09:55
Contacteer:

Bericht door goopje » 02 jan 2008, 10:14

wij wonen ook in herk en hebben bij ons 2e kindje de babyborrel in de voetbalkantine gedaan naast het olmenhof.
Bij ons derde kindje ging het daar niet en zijn we uitgeweken naar de parochiezaal in schulen.
Voot info moet je bij Mr Peeters zijn in de Neerstraat 26 in schulen.
Zaaltje kost 75€, drank in spotgoedkoop.
Wij betaalde voor 145 personen, zaal incl 132€.

Grtz goopje


Plaats reactie

Terug naar “Limburg”