is da waar?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
ze zeggen als je een hospitalisatie verzekering hebt dat ge u facturen in de CM mag binnen doen? Waar? of bestaat er hier over al een onderwerp over?
je moet eerst terugtrekken bij mutaliteit en wat je zelf moet betalen betaald hospitalisatieverzekering terug dacht ik.
Dat was toch zo bij m'n bevalling, hoewel ik toen factuur kreeg, waar nog enkel remgeld moest op betaald worden.
Mss kan je het eens gewoon aan je verzekeringsagent vragen ofzo?
Doei
G&F
Dat was toch zo bij m'n bevalling, hoewel ik toen factuur kreeg, waar nog enkel remgeld moest op betaald worden.
Mss kan je het eens gewoon aan je verzekeringsagent vragen ofzo?
Doei
G&F
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
We hadden vroeger een hospitalisatieverzekering en van hun hadden we een soort "bankkaartje", die hoefden we enkel af te geven bij opname en alles werd zo geregeld. Dat was bij DKV, een goeie verzekering maar wel duur.
Bij mijn andere bevalling, moest ik gewoon naar de mutualiteit gaan, de factuur ingeven (die wij reeds betaald hadden) en zij keken dan nog ne keer wat ze konden teruggeven. Er werd ook een bedrag uitbetaald aan ligdagen, da was nie zo heel veel maar is altijd goe als je weer krijgt
Bij mijn andere bevalling, moest ik gewoon naar de mutualiteit gaan, de factuur ingeven (die wij reeds betaald hadden) en zij keken dan nog ne keer wat ze konden teruggeven. Er werd ook een bedrag uitbetaald aan ligdagen, da was nie zo heel veel maar is altijd goe als je weer krijgt