Hoe komen jullie doorgaans terug naar deze site?
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
Vul bovenaan even je keuze in als je even de tijd hebt. (en zin natuurlijk...lol)
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
ik mama van 5, bijna zes alweer, heb ze gewoon overal megesleurd in altijd een of andere soort draagdoek.
Mits mijn oudste nu al 14 isn was dat een gedoe toen ik dat deed!
En de mensen maar zzaaaaagggeeeennnnnn....
kortom ze moesten het beter weten dan ikke!
En dat ging dan van verwennen tot mezelf zot maaken, belachelijk zijn....
Toeval of niet, mijn oudste zoon, nu een flinke tiener, is een primaa tiener, met weinig kuren, die niks voor mij verstopt.
Durft open met mij te spreken, veroorzaakt weinig ambras en is een toffe jonge mens...
Wat wil ik daar mee zegggen....
Katharina, neem de baby gewoon lekker overal met je mee, tegen je warm lijf, maak een band die niet stuk te krijgen is, kruip achter de pc met de baby, en als baby slaapt dan jij ook!
Mits mijn oudste nu al 14 isn was dat een gedoe toen ik dat deed!
En de mensen maar zzaaaaagggeeeennnnnn....
kortom ze moesten het beter weten dan ikke!
En dat ging dan van verwennen tot mezelf zot maaken, belachelijk zijn....
Toeval of niet, mijn oudste zoon, nu een flinke tiener, is een primaa tiener, met weinig kuren, die niks voor mij verstopt.
Durft open met mij te spreken, veroorzaakt weinig ambras en is een toffe jonge mens...
Wat wil ik daar mee zegggen....
Katharina, neem de baby gewoon lekker overal met je mee, tegen je warm lijf, maak een band die niet stuk te krijgen is, kruip achter de pc met de baby, en als baby slaapt dan jij ook!
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Doet me denken aan een verhaal van mijn moeder:
Ze gaf altijd en overal haar kinderen de borst, ze draaide hen in een doek en deed dit altijd zo onopvallend mogelijk. (want veel mensen zijn nog geschokeerd over borstvoeding in het openbaar)
Maar mijn moeder mocht het nog zo onopvallend doen, ze zat mijn broer de borst te geven in de kerk en heel de kerk kon het voedingsproces meevolgen want mijn broer was zodanig aan het smekken
Ze gaf altijd en overal haar kinderen de borst, ze draaide hen in een doek en deed dit altijd zo onopvallend mogelijk. (want veel mensen zijn nog geschokeerd over borstvoeding in het openbaar)
Maar mijn moeder mocht het nog zo onopvallend doen, ze zat mijn broer de borst te geven in de kerk en heel de kerk kon het voedingsproces meevolgen want mijn broer was zodanig aan het smekken
ik ken mijne bijbel nog goed he!!
ondanks ik mijn geloof ergens bent kwijtgespeeld sinds die nieuwe paus!
En over die bv....
Zowel Dagmar als Marita zijn beiden de persoonene die je nodig hebt, mocht het ooit nodig zijn!
Mij lukt het niet, en ik bewonder en benijd de mama's die dat kunnen.
Voor deze baby blijft het ook bij flesjes....
ondanks ik mijn geloof ergens bent kwijtgespeeld sinds die nieuwe paus!
En over die bv....
Zowel Dagmar als Marita zijn beiden de persoonene die je nodig hebt, mocht het ooit nodig zijn!
Mij lukt het niet, en ik bewonder en benijd de mama's die dat kunnen.
Voor deze baby blijft het ook bij flesjes....
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
bij ook via de favorieten is veel makkelijker
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ??
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
Rechtstreeks via www.babyforum.be. Ik neem mijn lijst met adressen en kies hem daar uit.
En eigenlijk zou ik hem dringend tussen mijn favorieten moeten zetten. Zeker omdat ik nu nog altijd op de juiste taal moet klikken
En eigenlijk zou ik hem dringend tussen mijn favorieten moeten zetten. Zeker omdat ik nu nog altijd op de juiste taal moet klikken
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- annelies~chelsea~bryant
- Pas blauw
- Contacteer:
-
- Pas blauw