missen van een echte vriendin

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

chrisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 aug 2004, 11:17
Locatie:zonhoven
missen van een echte vriendin

Bericht door chrisje » 31 aug 2004, 13:33

Piepjes,

hier zijn we weer. ben ik nu de enige die geen echte vriendinnen heeft of niet? Een deel van hen ben ik kwijt na de schoolperiode en de rest heeft me laten vallen toen ik zwanger werd. ligt dit nu aan mij of wat is er,
Ik ben ontzettend blij dat onze pruts op komst is en heb een schap van een vriend in al die tijd dat we samen zijn nog geen ruzie gehad en hij helpt voor een groot stuk mee in het huishouden, maar toch mis ik een echte vriendin of zijn mijn hormonen op hol aant slaan?
wil niet zielig klinken of hopeloos hoor!

groetjes
Chrisje en junior
Ik ben dan wel nog jong, maar zal een verdomd goede moeder zijn!!! :-)


Gebruikersavatar
Patricia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 23:00
Locatie:Neerpelt, Limburg ( Belgie)

Bericht door Patricia » 31 aug 2004, 17:55

Hoi je bent niet de enige die dat heeft ik ben al mijn vriendinnen ook kwijt geraakt na mijn schoolperiode en die ik erna bijgemaakt had bleven ook ineens weer weg toen ik zwanger bleek te zijn .


Nu heb ik met sommige nog een vaag contact met degene die ook kinderen hebben maar de rest zie of hoor ik niet meer 1 schoolvriendin heb ik terug doordat we elkaar alle 2 tegenkwamen bij de gyn omdat we beide zwanger waren .


Het ligt niet aan jou maar het is wel het gevoel dat je hormonen je geven en dat je het meer en meer gaat missen om je hart uit te sorten tegen een goede vriendin .


Ik hoop dat je de nodige vriendschap hier zal vinden.

Ik weet niet of je msn hebt maar als je wil mag je mij daar best op toevoegen en wie weet is dat het begin van een goede vriendschap :lol:
Afbeelding
Afbeelding

chrisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 aug 2004, 11:17
Locatie:zonhoven

Bericht door chrisje » 01 sep 2004, 11:39

patricia,

dankjewel ik dacht al dat ik gek aant worden ben. vriendschap heb ik altijd belangrijk gevonden, mijn vriend zijn kameraden zijn al van als ze nog jong waren samen en ze zien elkaar nu niet meer zoveel maar als er problemen zijn, wees maar zeker dat ze allemaal zullen klaarstaan. dat lijkt me zo fantastisch te zijn he al is het maar een iemand waar je mee kan gaan shoppen, iets drinken ofzo en die ook echt eerlijk is want een goede vriendschap is blijkbaar ook niet meer zo evident;
Mijn "vrienden" vroeger wilde dat ik koos tussen hen of mijn partner en als echte vriend doe je dit niet volgens mij. Ik heb voor mijn ventje gekozen en heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Alleen gewoon een beste vriendin zou nog tof zijn.
Misschien als ik er niet meer aan denk er plots iemand opduikt.
alle ik ga stoppen met mijn gezaag voor dat jullie slapen :D

dikke kus
Ik ben dan wel nog jong, maar zal een verdomd goede moeder zijn!!! :-)

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 25 sep 2004, 16:21

hey,chrisje,

ik zie dat je bij mij in de buurt woont :D

als je wil,kan je altijd mailen,en wie weet wat er verder van kan komen..
ik ben saskia,28,en heb een zoontje van bijna 11 maanden.

groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

chrisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 aug 2004, 11:17
Locatie:zonhoven

Bericht door chrisje » 01 okt 2004, 21:33

dag sterretje,

ben even niet meer op de site geweest, dus sorry voor hetlate antwoord. Alles goed met jou?
vanwaar ben je juist?
groetjes
chrisje en haar kleintje op komst
Ik ben dan wel nog jong, maar zal een verdomd goede moeder zijn!!! :-)


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 06 nov 2005, 09:02

hallo chrisje

ik heb de weg naar de site weer gevonden...

ik ben van genk...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

krisjespuppy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 okt 2005, 13:17
Locatie:Zonhoven

Bericht door krisjespuppy » 07 nov 2005, 15:19

Hoi Chrisje

Wil je even een hart onder de riem steken. Ik heb ook verschillende vrienden die me hebben laten vallen toen ik getrouwd was of toen ik een kindje gekregen heb.
Ik heb wel het geluk nog enkele goede vrienden over te houden.

Maar ben van het principe, vrienden kan je nooit te veel hebben. Dus wil jou ook best beter leren kennen en misschien worden wij dan ook wel vriendinnen.
We wonen alvast beide in Zonhoven, dus da's al gemakkelijker.

Voor wanneer ben je uitgeteld? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :oops:
Mijn dochtertje is wordt volgende week 10 maand. Een schat van een kind. En als het een troost mag zijn: er is geen enkele vriendschap die op kan tegen de liefde van je eigen kindje!

Groetjes,
Krista
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 07 nov 2005, 21:50

hey allemaal,

seg chrisje waar woon je juist in zonhoven, kan het zijn dat je in de handelschool naar school bent geweest? als dat zo is dan zijn we nog vriendinnen geweest en ik moet zeggen dat ik het spijtig vind dat het allemaal zo verwatert is,

sinds dat ik van school af ben heb ik echt niemand meer, ik heb dan wel geen kinderen of zo maar zelfs dan doet het mij serieus pijn,

ik ben van het centrum van zonhoven, aan de delhaize,

greetz elke
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 07 nov 2005, 21:52

Als je Chrisje wil bereiken, kan je best een pm of mail sturen (ik weet nu niet of haar mailadres zichtbaar is).. Ze is hier helaas al een hele tijd niet meer geweest..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Limburg”