ervaringen met ziekenhuis Eeklo of Middelares?

Moderators:Welcome, Moderators

Sociaal.Beest
Pas blauw
Berichten:4
Lid geworden op:09 aug 2015, 11:52
ervaringen met ziekenhuis Eeklo of Middelares?

Bericht door Sociaal.Beest » 09 aug 2015, 11:53

Dag dames ik zit met een echt dilemma... Ik ben verhuisd van West-Vlaanderen (Waregem) naar Oost-Vlaanderen... Nu had ik mijn vaste gyn in Waregem en is mijn bevalling daar al bij al redelijk goed verlopen, gewoon de dagverpleegsters konden iets beter... Nu ben ik aan het twijfelen of ik bij mijn volgende bevalling terug naar Waregem zou gaan (uurtje rijden, en ik werk nog steeds daar in de regio) of gewoon iets zoeken onze regio nu... Zoals Eeklo of AZ Middelares, maar ik hoor over Eeklo echte horrorverhalen en wil echt goed terechtkomen en goed opgevolgd worden... Dus zou ik graag eens weten wat hier de ervaringen zijn van Eeklo en Middelares en mss maakt dat zo mijn beslissing gemakkelijker... Alvast heel erg bedankt dames!


Sociaal.Beest
Pas blauw
Berichten:4
Lid geworden op:09 aug 2015, 11:52

Re: ervaringen met ziekenhuis Eeklo of Middelares?

Bericht door Sociaal.Beest » 09 aug 2015, 15:06

Aangezien er zo weinig reactie komt heb ik zelf al eens beginnen rondsnuffelen op verschillende fora. Blijkbaar als ik voor Eeklo zou kiezen zou dokter Bracke de beste zijn...

Maar ik vind zooooooo weinig terug van Maria Middelares dus kan ik daar niet echt een mening over maken... Is er NIEMAND hier met ervaring daar?

Sociaal.Beest
Pas blauw
Berichten:4
Lid geworden op:09 aug 2015, 11:52

Re: ervaringen met ziekenhuis Eeklo of Middelares?

Bericht door Sociaal.Beest » 10 aug 2015, 06:52

Momenteel, (als ik even rond kijk) komen

Dokter Billet

Dokter goethals

dokter casteels

er als beste uit wegens hun vriendelijkheid begaand zijn veel uitleg en bij dokter goethals blijkbaar elke keer echo met foto mee naar huis... Maar weet er iemand hoe het zit met de wachttijden van deze dokters?

Sociaal.Beest
Pas blauw
Berichten:4
Lid geworden op:09 aug 2015, 11:52

Re: ervaringen met ziekenhuis Eeklo of Middelares?

Bericht door Sociaal.Beest » 11 aug 2015, 07:09

Voor Eeklo ben ik uitgekomen bij Dokter Brack.... Bijna allemaal goede positieve verhalen
voor MM heb ik lichte voorkeur voor dokter Goethals......

Ik mag morgenmiddag de materniteit en verloskamers van MM gaan bezoeken en dan ga ik meteen eens een afspraak maken bij de dokter voor een uitstrijkje (waarvan ik al weet dat het afwijkend zal zijn). Ik ga so dan meteen voelen of ik me comfortabel voel bij deze dokter.

Eeklo idem, al weet ik daar nog niet wanneer ik verloskwartier mag bezoeken (materniteit al keer geweest)

Dan ga ik keuze kunnen maken en als het eindelijk zover is dan moet ik daarover niet meer stressen en weet ik meteen welke gyn te bellen
(ik ben nogal een dwangmatige planner en stresskonijn, maar dat was al duidelijk dacht ik wink-emoticon )


Plaats reactie

Terug naar “De bevalling”