Amai!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Zoals jullie weten heb ik veel last van bekkeninstabiliteit (bij Kyan ook, maar nu erger) Gisterennamiddag alsik Kyan uit bed ging halen en verschonen had hij diarree. Deze zwangerschap kan ik daar absoluut niet tegen en moet er van kokhalsen. Ik riep op ons mama omda ik echt mottig werd. Zij doet Kyan verder en ik begin in de gang te braken, braken, braken,... Ik wou da dus opkuisen, wa water erover en aftrekken voor het grootste vuil. Ik trek het naar de veranda en daar gaat het mis! Ik schuif uit met de benen wijd uit elkaar (spagaat) en ik voel dadelijk een scherpe pijn aan mijn schaambeen en linkerheup. Ik moest toen dringend naar de osteopaat vertrekken, toch maar gegaan (lees: geschuifeld) Hij heeft het wat getaped en kon niet meer doen. Gevolg: deze Sas kan niet meer normaal stappen en het doet zo'n pijn Heb daarnet van koen de dokter moeten bellen, omdat hij dan geruster is. Koen heeft Kyan naar zijn ouders gedaan, maar da manneke had vanmorgend zelf overgegeven en diarree (dus voel ik me daar ook niet goed bij) Pffff ambiance alom ten huize Smeuninx!!! Voila da was het verhaal.
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer: