wist ik het maar!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 09 dec 2007, 16:38

oei da klinkt niet goed. dat die buikgriep nog steeds de ronde doet... Mijn vriend heeft er twee weken geleden ook een paar dagen van thuis gezeten. 'k hoop da'k er zelf niks van ga ondervinden; nog twee weken werken en dan congé!

als het alweer gaat doorbreken is het toch weer een "opluchting" hé; en dan weer op naar de volgende ronde. de tijd vliegt wel vind ik :shock:

nog een fijne zondagavond!


mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 10 dec 2007, 15:03

Stipt 28 dagen dus....deze morgen regels gekregen.
Was even teleurgesteld, maar niet echt..voelde het tenslotte al enkele dagen opkomen....
Volgende keer beter...

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 10 dec 2007, 15:09

wel goed dat het 28 dagen is hé! Wat regelmaat is een goed begin hé om goed nieuws te kunnen krijgen de volgende keer ;-)
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 11 dec 2007, 10:57

Zo..;ik heb net die sensi-testjes besteld...viel best mee van prijs en er zitten 2 gratis zwangerschapstesten bij..laat ons hopen dat ik er maar één nodig heb..;dan kan ik die ander op ebay verkopen, hahahahahahhaha!!!

Ben zakenvrouw voor iets tenslotte :lol: :wink:

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 11 dec 2007, 13:13

Veel succes met je testjes..... en bij de gyne!!

Groeten,
Tati :wink:
We blijven erin geloven!!!


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 11 dec 2007, 23:10

:lol: Lol!!!
Véél succes !
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 13 dec 2007, 08:08

En Mummy... 't is daar zo stilletjes... ??
Alles ok? Bezoekje aan de gyne meegevallen? En hoe gaat het intussen met je mama? Klaar voor morgen?

Groeten,
Tati :lol:
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 13 dec 2007, 10:32

Pffffffff, de gyn...was in vertraging, dus zaten er nog 4 voor toen ik twintig voor 8 toekwam...toen het dan eindelijk bijna aan mijn beurt was, vloog hij door de wachtkamer, sorry, dringende bevalling..;'t zal niet lang duren...want 't is het derde kind...
Ik zag het echt niet meer zitten en heb dan maar een nieuwe afspraak gemaakt, dus 2de poging, 26/12...

Mijn mama is er klaar voor..;ze is zenuwachtig voor de verdoving maar de rest gaat...we moeten er door hé, geen andere oplossingen.

Ik had gisteren toch echt even een baal-moment, ik had het me zo anders voorgesteld...ik weet wel dat 2x keer proberen of 2 rondes echt niet veel zijn maar heb er gewoon even genoeg van. En ik word er gewoon lastig door....en toen nog heel mijn avond naar de knoppen door in die stomme wachtzaal te gaan zitten en nog niks meer weten...
En ik had zo graag met kerstmis de familie kunnen vertellen dat er nog ééntje onderweg was...zuchttttttttt.......en een keertje goed nieuws kunnen brengen , mijn mama zou ook zo blij zijn...
En ik weet wel dat mijn tijd wel komt enz...maar heb het gewoon even lastig. :cry: :cry: :cry: :cry:

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 13 dec 2007, 11:13

We hebben allemaal wel eens een baaldag... :cry:
En als je zo'n dag hebt is 't of de hele wereld rust op je schouders... dan kan 't leven toch zwaar zijn hé... :cry:
Maar dat kom je wel weer door... binnen een paar dagen zit je terug vol goeie moed... weet je nog hoe jij mij oppepte bij mijn vorige mislukte poging... 'Een vrouw is sterker dan je denkt'... en dat is zo zenne!!!

Dus pak de draad weer op en ga ervoor!! Het lukt je wel zenne!!! Misschien niet deze maand, misschien ook niet de volgende... maar het lukt je!!

En die gyne... da's ook nog 'maar' 2 weken wachten... :lol:

Hou je goed... en 't beste voor je mama morgen!! Veel sterkte!!

Groeten,
Tati :lol:
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 14 dec 2007, 11:44

Het is vandaag dus weer operatie-dag voor mijn ma....

Ik kan alleen maar hopen dat ze alles wat slecht is uithalen en dat we niet moeten horen nadien dat het slechter is dan eerst gedacht of wat weet ik nog allemaal.

Gisteren een mail ontvangen dat mijn sensi-testen opgezonden zijn...allè ben eens benieuwd, ik moet ze normaal gezien vanaf volgende donderdag beginnen gebruiken... :roll:
Kon het eens waar zijn hé...

Even een grappige anecdote van mijn dochter...ze zat mee te kijken naar "terug in je trouwkleren" (mijn kids vinden dat een super-programma :wink: )
En die vrouw kocht als verrassing voor haar man een string (!)...en mijn dochter .." mo èèèèèètje..;die zijn echt SEXUEEL..."

Woehahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahha!!!!
Nie te doen hé....

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 14 dec 2007, 11:47

:lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 dec 2007, 13:40

Veel succes voor je mama!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 15 dec 2007, 09:51

hihi schattig van je dochtertje!

hoe is de operatie verlopen?

fijn weekend!
Op naar ronde 5...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 15 dec 2007, 10:43

Ze is pas om negen uur gisteravond op de kamer gekomen, mijn papa heeft haar nog even gezien, ze was wakker en had geen pijn...gesneden van midden keel tot aan haar oor...zuchtttt..
Ze zei dat ze sjaaltjes en grote kettingen ging kopen om te camoufleren.

Ik hoop dat het allemaal eruit is nu...
En dan over drie maanden een jodiumkuur.

Ik zit er mee in... :cry:

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 dec 2007, 11:31

Hey Mummy... we hopen met je mee dat alles goed komt... en dat je mama vlug herstelt... de duimen staan omhoog!!

Die dokters doen dat wel goed hoor, dat snijden...of het nu lang is of kort ... ze kennen er wel iets van, 't lijken wel plastische chirurgen!! Ik heb een maand of vier sjaaltjes gedragen... nu zijn we acht maanden verder en is het litteken nog nauwelijks zichtbaar... enkel nog een wit lijntje van zo'n 15cm en nog een kleine verdikking... ik stoor me er niet aan en veel mensen zien het zelfs niet. :lol: Dus dat komt echt wel goed!! Zit daar niet te veel mee... Zo'n sterke (en fiere?) vrouw als je mama spartelt zich daar wel weer door....
En dan hopen dat die jodiumkuur zijn werk doet...
Wanneer weet je dan definitief of alles OK is? Dat wachten weer hé... :cry:
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 15 dec 2007, 13:45

Dank je tati...tja, pas een tijdje na die jodiumkuur zullen we weten of het allemaal weg is zeker...
Mijn pa zei dat je er echt niet lang bij mag tijdens de kuur, zelfs al ligt ze in een isolatiekamer...5 min of zo..zeker geen kinderen erbij..
Maar dat zijn zorgen voor later uiteindelijk.
hihi, mijn ma had gevraagd voor de operatie of ze ondertussen haar gezicht konden gladstrijken...de chirurg zei, 'k zal mijn best doen...
:lol:

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 15 dec 2007, 14:04

amai je mama kan er zelfs het positieve nog van in zien, da's echt fantastisch éh... ach als ze maar geneest!
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 dec 2007, 19:06

mummy schreef:Mijn pa zei dat je er echt niet lang bij mag tijdens de kuur, zelfs al ligt ze in een isolatiekamer...5 min of zo..zeker geen kinderen erbij..
:lol:
Ja.... dat heb ik inderdaad ook al gehoord... zelfs dat er helemaal niemand bij mocht... ook geen 5 minuutjes... enkel contact per telefoon of iets in die aard... :? Zal ook in elk ziekenhuis weer anders zijn denk ik...

Hou je goed Mummy...
Mijn klavertje duimt mee voor een goede afloop.... :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 15 dec 2007, 21:39

Mummy ook van ons hier heel veel sterkte en beterschap voor je mama! Maar zo te horen blijft ze echt wel de goede moed houden hé! Dat is al heeel goed! Dat is belangrijk voor een goede genezing hoor!
Hou jullie sterk en dan komt het wel allemaal op zijn pootjes terecht!
De duimpjes staan hier in alle geval rechtop hoor!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 18 dec 2007, 07:53

Mag je mama al naar huis Mummy?? En hoe stelt ze het?
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

mummy

Bericht door Aicha » 18 dec 2007, 08:05

Hey mummy,

Jullie hebben blijkbaar alweer heel wat doorstaan! :(
Jou mama is echt wel een heel kranige vrouw hoor, chapeau! :wink:
Kzal hier alvast duimen op nog enkel goed nieuws hé voor het komende jaar! :D

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 18 dec 2007, 09:06

Mijn mama mocht gister (maandag) naar huis.
Ze was net na de operatie wat van de kaart over de grote snee...loopt toch van midden keel naar het oor.
Maar zondag zijn we op bezoek geweest, ze lag niet in haar kamer..ze was naar de cafetaria. Mijn zus met haar kleine baby en grote zoon en mijn pa zaten er bij..ze zaten te lachen en grappen. Het was heel gezellig. Raar hé...wij zaten daar aan een tafel en mijn zus zei tegen mijn ma, 'k kan altijd eens op ebay kijken voor zo'n nasa-pak...zo'n ruimtepak..;dan kan je dat aan doen en mee naar 't stad en zo, na je jodiumkuur...maar sè wij hebben daar de slappe lach gekregen daarom. Mijn ma lag ook bij een heel tof madammeke van 39 jaar., het klikte echt heel goed..ze hebben zondagavond een taart gedeeld ...tja, zo zie je maar, dat iets negatiefs ook positief kan worden hé...het is vooral je ingesteldheid hé...

Ik ben er zeker van dat mijn ma als ze alleen is best wel piekert, wij ook trouwens, maar het is toch precies alsof wij ons daar allemaal boven zetten..alsof wij sterker zijn dan een paar kwaadaardige cellen...
Kerstavond is bij mijn ouders. Mijn ma wil het zo, met traditionele kalkoen en veel kadootjes. De kerstboom is er precies één uit de boekjes...en da tafel zal weer tot in de puntjes versierd zijn...mijn pa kookt, wij doen de afwas...mijn zus is er dan ook. Ik verlang al... :wink:

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 20 dec 2007, 09:58

Ja vanavond mag ik beginnen met mijn ovulatietestjes...ben er best benieuwd naar!

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 20 dec 2007, 10:21

ik hoop dat het voor jullie een hele fijne kerst word...met hele fijne momenten...wwaraan je kan terug denken als het eens een stukje moeilijker gaat... veel beterschap voor je Ma

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 20 dec 2007, 11:44

Veel succes Mummy... en goed 'voorbereiden' want 't is een geklooi zenne!! :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 20 dec 2007, 18:17

succes ermee! hopen dat het helpt hé!
Op naar ronde 5...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 21 dec 2007, 10:26

Testje van sensitest gedaan...is heel makkelijk hoor (tati, misschien moet je die eens proberen)...geen lijntje te zien...
Deze morgen opgestaan en 'k voel de pijn links en recht onderbuik opkomen...eens zien als dat vanavond een streepje geeft op het testje...????

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 21 dec 2007, 11:42

Allé, da's goed... misschien eens proberen als 't binnen een paar maanden nog niet gelukt is... maar ik ga de eerstvolgende maanden toch weer even op mijn gevoel af hoor... ik had deze maand ook de nodige buikpijn voor de eisprong, dus dat is ook al een goeie leidraad... :lol: ... we zien wel.... :wink:

enne... veel succes hé Mummy!! :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 21 dec 2007, 13:31

Veel succes Mummy!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 21 dec 2007, 17:12

de duimpjes staan hier omhoog hoor mummy en alle andere mensen die zwanger proberen raken ;-)
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”