de sint
Moderators:Welcome, Moderators
Hey,
En hebben jullie kids al wat geknutseld voor sinterklaas ?
Zondag heb ik samen met Jonas in een speelgoedboekje zitten bladeren .Hij heeft dan gezegd wat ie allemaal graag wou hebben van de sint. Ik heb alles aangeduid .
Dan alles uitgeknipt en Jonas heeft alles opgeplakt met (veel) prit op papier .En ja hoor drie bladen vol is het geworden.
Daarnaast had ik ook kleurplaten afgedrukt van sint en zwarte piet .Daar heeft Jonas er een paar van ingekleurd en Ilsa heet ondertussen ook gekleurd met vilstift maar dan twee teletubbies.
Plan is nu dat we die kleurplaten opsturen naar de sint. En dat de kids (vooral Jonas dan) de brief zelf mag posten in de brievenbus.
Groetjes,
Sigri
En hebben jullie kids al wat geknutseld voor sinterklaas ?
Zondag heb ik samen met Jonas in een speelgoedboekje zitten bladeren .Hij heeft dan gezegd wat ie allemaal graag wou hebben van de sint. Ik heb alles aangeduid .
Dan alles uitgeknipt en Jonas heeft alles opgeplakt met (veel) prit op papier .En ja hoor drie bladen vol is het geworden.
Daarnaast had ik ook kleurplaten afgedrukt van sint en zwarte piet .Daar heeft Jonas er een paar van ingekleurd en Ilsa heet ondertussen ook gekleurd met vilstift maar dan twee teletubbies.
Plan is nu dat we die kleurplaten opsturen naar de sint. En dat de kids (vooral Jonas dan) de brief zelf mag posten in de brievenbus.
Groetjes,
Sigri
niels kleurt niet graag....
papa gaat zaterdag met hem een brief schrijven
de speelgoedboekjes waren de eerste week enorm in trek
maar nu hoeft het voor hem precies niet echt meer
hij is er vrij gerust in dat de sint leuke dingen brengt
Voor brittje heeft hij echter wel gekozen, en uiteraard zit daar iets van spiderman bij (voor zichzelf dus!!)
als ze dan zaterdag zijn brief in zijn schoen bij de schouw zetten (met ook een pintje bier voor zwarte piet hé )
dan ligt er zondagmorgen een brief van zwarte piet in
papa zet dan wat roetvingers op een brief met een tekstje erop
dat de sint de brief goed gekregen heeft enzo
papa gaat zaterdag met hem een brief schrijven
de speelgoedboekjes waren de eerste week enorm in trek
maar nu hoeft het voor hem precies niet echt meer
hij is er vrij gerust in dat de sint leuke dingen brengt
Voor brittje heeft hij echter wel gekozen, en uiteraard zit daar iets van spiderman bij (voor zichzelf dus!!)
als ze dan zaterdag zijn brief in zijn schoen bij de schouw zetten (met ook een pintje bier voor zwarte piet hé )
dan ligt er zondagmorgen een brief van zwarte piet in
papa zet dan wat roetvingers op een brief met een tekstje erop
dat de sint de brief goed gekregen heeft enzo