pijnlijke borsten

Moderators:Welcome, Moderators

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten
pijnlijke borsten

Bericht door jodocus » 04 okt 2007, 14:07

ik moet maar pas op 16/10 mijn regels krijgen, maar heb sinds vandaag al (licht) pijnlijke borsten. Ben dat toch een beetje beu aant worden zenne.
Voor mij nu al een teken dat ik NIET zwanger ben.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 04 okt 2007, 14:13

jodocus, kan ook zijn dat je nu je eisprong hebt he, sommigen hebben dan ook last van hun borsten :wink:
en als ik het uitreken zou het wel kunnen he, aangezien je op 16okt je regels zou moeten krijgen...
extra veel klussen meid, en vooral heel veel succes!!!
en je er niet te druk in maken :wink:
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 04 okt 2007, 14:15

daar heb ik niet aangedacht. Als dat zou is, heb ik dus elke maand verkeerd berekend. Ventje komt vanavond pas laat thuis, maar hij zal nog moeten "werken" zenne.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 04 okt 2007, 14:18

"normaalgezien" is je eisprong zo ongeveer 14dagen voor je je regels moet krijgen, dus het kan he :wink:
veel succes alvast!!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 04 okt 2007, 17:06

Veel plezier vanavond!! :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 04 okt 2007, 22:15

Veel plezier met klussen... :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 05 okt 2007, 08:33

Ik had net pijnlijke borsten toen ik pas zwanger was.

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 05 okt 2007, 08:34

ventje pas rond 11u thuisgekomen en als een blok in slaap gevallen. Klussen zal voor deze avond zijn, hopelijk hebben we een mooie kans niet laten liggen.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 05 okt 2007, 11:38

dit kan toch niet dat ik nu al het gevoel heb dat ik m'n regels ga krijgen!? Ongelooflijke pijnlijke onderrug en licht ongi-gevoel in buik.
Elke maand houdt mijn lichaam mij voor de zot. Enorm frustrerend. Ik heb er gewoon geen zin meer in.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 05 okt 2007, 11:39

Bij mij waren dat de eerste tekenen van zwangerschap.
Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 05 okt 2007, 11:42

daar durf ik echt niet meer op hopen Bijou. Elke maand krijg ik wel andere "zwangerschaps"-symptomen en telkens komen mijn regels erdoor. En trouwens, zou dat niet heeeeel vroeg zijn? Ik moet maar binnen 11 dagen mijn :twisted: krijgen
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 05 okt 2007, 14:12

of mss is het wel de innesteling...

het kan van alles zijn meid, het is het beste dat je je er niet teveel op fixeert (kweet t is makkelijker gezegd dan gedaan) want hoe meer je je druk maakt en stress hebt, hoe meer effect dit kan hebben op het zwanger worden (of juist niet zwanger worden)

probeer eens gewoon niks uit te rekenen en gewoon relaxed te zijn en te genieten van elkaar zonder druk, ga er desnoods es tussenuit, kan ook deugd doen (moet mogelijk zijn ook natuurlijk)!
maar probeer er eens gewoon niet mee bezig te zijn en gewoon te "klussen" voor jullie plezier, bv om de 2dagen je ganse cyclus :wink:
mag meer ook natuurlijk he :lol: :lol: maar gewoon zonder dat er een "druk" op jullie rust, want je zegt het zelf dat je het zo niet meer ziet zitten, probeer je aandacht efkes op iets anders te vestigen (hoe moeilijk dat ook is)

ik wens je heel veel moed verder!!!!
en vooral nogmaals héél véél succes!!!!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 05 okt 2007, 15:18

danku Sabtje, en je hebt gelijk. Ik zou er niet zoveel mee bezig moeten zijn. Maar ja, jij weet dat ook wel ==> makkelijker gezegd dan gedaan. Vanaf ik iets voel, ben ik er mee bezig.
Waar ik op doelde bij "ik ben het beu zo", heeft niets met de zwangerschap te maken maar met die pijnlijke rug, pijnlijke borsten. 2 weken aan één stuk is niet leuk. Ik loop constant geïrriteerd rond. (nee, das nie waar, ik loop zo weinig mogelijk rond, want dan doen mijn borsten pijn)
Waarom heeft ne man dat allemaal nie?
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 05 okt 2007, 17:59

omdat mannen het zwakke geslacht zijn :lol: :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 08 okt 2007, 09:57

:D :lol:, thehehe.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 08 okt 2007, 12:46

jodocus schreef:Waarom heeft ne man dat allemaal nie?
da heb ik me hier de laatste tijd ook al afgevraagd zunne :roll:
pfff.... :oops:
Afbeelding

Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 08 okt 2007, 14:29

hihi, het zwakke geslacht, da horen ze nie graag zenne!

Ik heb nog wat "verschijnselen" erbij. Mijn tepels jeuken als zot en toen ik daarnet naar het toilet ging, zag ik gelig slijmverlies in mijn inlegkruisje. Dat heb ik nog nooit gehad.
Ook heb ik een raar gevoel in mijn buik, lijkt wel een verliefdheidsgevoel (vlindertjes), maar dan in het klein. Raar.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 08 okt 2007, 14:48

hallo jodocus, ben zelf net gestopt met de pil en aan een eerste ronde begonnen. En ik moet zeggen dat ik na de "bevruchting" als die er dan als geweest zou zijn, volledig hetzelfde gevoel als jou heb. Nou ja die pijnlijke borsten da valt nog mee, heb daar enkel 's avonds last van en is nie zo heel erg. Wel heb ik sindsdien constant de gebruikenlijke menstruatiepijn. Ik probeer mezelf duidelijk te maken geduld te hebben, want deze symptomen komen evengoed van de pilstop. Nog heel even en ik mag testen. En als blijkt dat ik niet zwanger ben dan kunnen we weer een xtra maandje sparen en we hebben toch fun beleefd aan het klussen ook he :wink:

Grtjs Sabke
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 08 okt 2007, 15:00

bij mij is het ronde 6, dus ontpilverschijnselen zullen het toch niet meer zijn?
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 08 okt 2007, 15:03

nee da zal idd niet meer het geval zijn. En het is de eerste maal dat je dit allemaal voelt?
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 08 okt 2007, 15:04

die jeuk en dat gevoel in mijn buik: ja
gelig slijm: ja
pijnlijke borsten: nee, heb ik altijd al vanaf eisprong tot enkele dagen voor NOD
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 08 okt 2007, 15:07

dan hoop ik voor jou dat je deze maal wel een positieve test mag hebben.Voor mij is het ook allemaal nieuw en echt raad vragen aan een andere vrouw is nie simpel he, ieder lichaam reageerd anders
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 08 okt 2007, 15:10

niet enkel ieder lichaam, maar blijkbaar is ook elke maand anders. Er lijken telkens symptomen bij te komen waarvan ik (ea forummers) denk dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, maar telkens komen die :twisted: erdoor.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 08 okt 2007, 19:17

jodocus schreef:niet enkel ieder lichaam, maar blijkbaar is ook elke maand anders. Er lijken telkens symptomen bij te komen waarvan ik (ea forummers) denk dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, maar telkens komen die :twisted: erdoor.
Ik heb ook een beetje last van die symptomen!
Ik moet binnen tien dagen mijn :evil: krijgen. Maar heb ook al sinds vorige maandag heel gevoelige tepels en sinds vandaag ook een raar gevoel in mijn borsten. Vorige maand hoopte ik echt zwanger te zijn van in ronde één en maakte mijzelf wijs dat ik wat misselijk was enzo, maar mijn :evil: kwamen braafjes door op mijn eerste NOD dag.

Nu deze maand ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben, ook al hoop ik van wel natuurlijk, maar toch heb ik een heel raar gevoel in mijn borsten, af en toe een krampje in mijn buik die me doet denken aan menstruatiepijn en wat lage rugpijn. Ik heb ook met zijn momenten echt vlindertjes in mijn onderbuik, een leuk kriebelend gevoel.
Ik heb ook totaal geen honger al twee dagen. Ik eet wel maar heb onmiddelijk het gevoel dat het vol zit tot in mijn keel.
Mijn verstand zegt mij dat ik mij niet moet laten gaan en er niet aan mag denken, maar mijn gevoel vraagt zich af of dit nu misschien symptomen kunnen zijn...
Echt lastig hé!

Ik denk wel dat ik nog niet voor de volle 100% ontpilt ben maar ja, wanneer ben je dat wel eh? Ik ben in juni gestopt met de pil maar ik heb mijn pil wel 13 jaar aan één stuk door genomen hé... Dus dat ontpillen zal ook niet op 123 voorbij zijn vrees ik.
En om het allemaal nog wat gekker te maken heb ik deze maand het gevoel dat mijn eisprong ongeveer 5dagen eerder was dan wat het zou moeten zijn volgens mijn berekening.

Enfin, jodocus en allle andere vlijtige klussers: mijn duimpjes blijven voor jullie allemaal omhoog staan!
Vele groetjes
ericardtje
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 09 okt 2007, 09:07

Toen ik deze morgen opstond voelde ik mij licht misselijk, eerder een hongergevoel. Ook had ik het gevoel dat mijn regels er gingen doorkomen. En ja, toen ik naar het toilet ging, zag ik bij het afvegen roos bloed. Ze zullen deze keer er dus vroeger zijn.
Spijtig.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 09 okt 2007, 17:00

Jammer, kan het innestelingbloed zijn? Ale kweet nie, gij hebt meer ervaring dan mij he.Hoe dan ook, nie opgeven
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 11 okt 2007, 08:57

awel Sabke, ik weet het niet meer. Heb enkel dat veegje bloed verloren en voor de rest niets meer. Begin nu toch te hopen hoor. Mijn borsten doen terug pijn en krijg soms steken in mijn tepels. Steken heb ik ook soms in mijn buik en gisteren in mijn liesstreek. Raar. Hopelijk word ik toch niet weer teleurgesteld.
Dat misselijk gevoel heb ik de hele dag (behalve als ik net heb gegeten), en lijkt nog steeds op een hongergevoel.

Heb cyclusbanner verwijderd zodat ik er mij niet teveel op focus.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 11 okt 2007, 14:08

Voor mij zou het morgen de eerste grote dag moeten zijn, maar ik geloof er nie veel in. Kheb zo wel wa kwaaltjes gehad maja juist gestopt met de pil, da's normaal he. Denk da we nog veel klusdagen gaan mogen inlassen tegen da we een positieve test krijgen
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 12 okt 2007, 15:20

bah, ik werd daarnet misselijk. We waren in de refter een koffietje gaan drinken (allez mijn collega's, ik ben gewoon meegegaan ==> voelde me al wat misselijk) . De Pol kwam naast mij zitten met zijn tas koffie. Geen enkel probleem tot dieje daar melk bij deed. Heb mijn vinger toen onder mijn neus gehouden en mijn hoofd een beetje de andere richting gedraaid.
Zou het dan toch zo zijn? Anders is mijn lichaam wel ferm met mijn voeten aan het spelen.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 12 okt 2007, 16:55

Hoe zat het nu weer met uw cyclus (zonder banner kan ik da nie onthouden) Hier intussen 1ste dag zonder :evil: maar ja is ook de eerste maand zonder pil he
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”