zevenling
Moderators:Welcome, mell, Moderators
Een 22-jarige Argentijnse vrouw verwacht een zevenling. (allemaal meisjes ook nog eens).
Op 30 augustus zullen de kindjes het levenslicht zien per KS.
Het is de eerste keer dat er in ARgentinie een zevenling wordt geboren.
Blijkbaar is het ook een natuurlijke zwangerschap.
voor de mama is het haar eerste zwangerschap, maar in haar familie komen er meerdere meerlingen voor.
Namen zijn ook al bekend:
Zahara, Acsa, Aixa, Sjael, Zalma, Nahir en Zael
Het lichtste kindje zou nu ongeveer 400 gram wegen en het zwaarste 2,1 kg.
pffffffff, dat moet wegen zeg.... ben ik blij dat ik er telkens maar 1tje had
Op 30 augustus zullen de kindjes het levenslicht zien per KS.
Het is de eerste keer dat er in ARgentinie een zevenling wordt geboren.
Blijkbaar is het ook een natuurlijke zwangerschap.
voor de mama is het haar eerste zwangerschap, maar in haar familie komen er meerdere meerlingen voor.
Namen zijn ook al bekend:
Zahara, Acsa, Aixa, Sjael, Zalma, Nahir en Zael
Het lichtste kindje zou nu ongeveer 400 gram wegen en het zwaarste 2,1 kg.
pffffffff, dat moet wegen zeg.... ben ik blij dat ik er telkens maar 1tje had
amaai zeg, kzou da nie zien zitten hoor
khad eerder deze week in de krant gelezen over een natuurlijke ééneige 4ling die geboren was, ook allemaal meisjes, en dacht toen al bij mezelf "kzou da toch nie zien zitten"
kzou 7kindjes op zich al niet zien zitten, laat staan allemaal in een keer
maar laat ons hopen dat het met alle 7goedkomt he!
khad eerder deze week in de krant gelezen over een natuurlijke ééneige 4ling die geboren was, ook allemaal meisjes, en dacht toen al bij mezelf "kzou da toch nie zien zitten"
kzou 7kindjes op zich al niet zien zitten, laat staan allemaal in een keer
maar laat ons hopen dat het met alle 7goedkomt he!
7
het lijkt haast niet mogelijk hé! 7 ineens en op natuurlijke manier zwanger geworden
Ik mag er eerlijk gezegd niet aan denken! Eerst zo'n risicovolle zwangerschap en dan allemaal kindjes met zo'n klein gewicht en alle risico's vandien, de opvoeding, financiële kant,....en ga zo maar door!
Hopelijk ziet die vrouw het allemaal positiever dan ik en komt alles dik in orde met haar gezin!!!!
Liefs Aicha
Ik mag er eerlijk gezegd niet aan denken! Eerst zo'n risicovolle zwangerschap en dan allemaal kindjes met zo'n klein gewicht en alle risico's vandien, de opvoeding, financiële kant,....en ga zo maar door!
Hopelijk ziet die vrouw het allemaal positiever dan ik en komt alles dik in orde met haar gezin!!!!
Liefs Aicha
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
dat denk ik ook welmaar denk wel dat die mevr veel hulp krijgen van buitenaf
zo ooit toch een verhaal gehoord over een meerling in amerika geloof ik
en die krijgen een huis ter beschikking, hulp in het huishouden, pampersponsoring, enz enz
hier krijg je bij een drieling ook een poetsvrouw en kinderverzorgster hé
mijn nicht is zo lange tijd poestsvrouw geweest bij een drieling en mijn oudste zus tegelijkertijd kinderverzorgster bij diezelfde drieling