Zo, weer eens wachten :-)
Moderators:Welcome, Moderators
2 dagen overtijd, geen enkel signaal dat mijn gaan komen, geen signaal dat er iets anders gaat aankomen , gewoon om zot van te worden!
Heb geen test gehaald, denk dat als 't vrijdag nog van datte is, ik dan eens ga proberen.
Ben me waarschijnlijk aan 't opjagen voor niks hé...
Zo, bij deze kunnen jullie delen in mijn zenuwachtigheid
Heb geen test gehaald, denk dat als 't vrijdag nog van datte is, ik dan eens ga proberen.
Ben me waarschijnlijk aan 't opjagen voor niks hé...
Zo, bij deze kunnen jullie delen in mijn zenuwachtigheid
Hopelijk worden de festiviteiten van nieuwjaar beter als die van Kerst. Gisteren vertelde iemand op het familiefeest dat ze zwanger is. Ik dacht dat ik het ging besterven. Ben heel blij voor het koppel, maar kon op dat moment geen lief woord uitbrengen. Voel me er echt vreselijk bij.
De kers op de taart was de reactie van mijn man: 'zet je er over' en 'je blijft erover doordrammen' zijn maar enkele van zijn opmerkingen.
Ja, ik weet het, het is 'al' 6 maanden geleden ...
Sorry voor mijn negatief berichtje, maar het moest even van mijn hart.
De kers op de taart was de reactie van mijn man: 'zet je er over' en 'je blijft erover doordrammen' zijn maar enkele van zijn opmerkingen.
Ja, ik weet het, het is 'al' 6 maanden geleden ...
Sorry voor mijn negatief berichtje, maar het moest even van mijn hart.
Oh God beagle, join the club.
Gisterennamiddag net hetzelfde meegemaakt!!!
Mijn neef zn vriendin is net 3 maand zwanger en kreeg terug een slag in mn gezicht hierdoor...
Je vriend loopt er ook wat mee verveeld denk ik (naar zn reactie te horen toch).
Kop op, binnenkort zijn die feestdagen voorbij.
Enkel nog eens op je tanden bijten voor nieuwjaar want dan zul je waarschijnlijk te horen krijgen: 'en wat mag ik jullie wensen, een kindje dit jaar? 't Wordt tijd hé '
Ik zal het jou weten te zeggen 1 januari
Gisterennamiddag net hetzelfde meegemaakt!!!
Mijn neef zn vriendin is net 3 maand zwanger en kreeg terug een slag in mn gezicht hierdoor...
Je vriend loopt er ook wat mee verveeld denk ik (naar zn reactie te horen toch).
Kop op, binnenkort zijn die feestdagen voorbij.
Enkel nog eens op je tanden bijten voor nieuwjaar want dan zul je waarschijnlijk te horen krijgen: 'en wat mag ik jullie wensen, een kindje dit jaar? 't Wordt tijd hé '
Ik zal het jou weten te zeggen 1 januari