zwanger of niet
Moderators:Welcome, Moderators
ok tis mss raar dat ik hier over iets vraag
ben al zwanger geweest maar toch
ik zou normaal gezien pas binnen vier dagen mijn moeten krijgen maar zit toch met vragen
- mijn borsten zijn enorm gevoelig
- als je me ziet lopen zou je denken da ik zwanger ben ben buik steekt enorm vooruit
- serieuse mood wisselingen
- nog al snel moe de laatste tijd
- overmatig witverlies
voor de laatste durf ik me ook ni erg uitspreken want heb nog niet zo lang geleden klierkoorts gehad en de huisarts zei me dat die moeheid daarvan lang kan aanslepen
maar die buik maakt me et meeste verwarrend
dat had ik neit bij men vorige zwangerschap ik was toen al vier maand ver voor je echt iets begon te zien
ben al zwanger geweest maar toch
ik zou normaal gezien pas binnen vier dagen mijn moeten krijgen maar zit toch met vragen
- mijn borsten zijn enorm gevoelig
- als je me ziet lopen zou je denken da ik zwanger ben ben buik steekt enorm vooruit
- serieuse mood wisselingen
- nog al snel moe de laatste tijd
- overmatig witverlies
voor de laatste durf ik me ook ni erg uitspreken want heb nog niet zo lang geleden klierkoorts gehad en de huisarts zei me dat die moeheid daarvan lang kan aanslepen
maar die buik maakt me et meeste verwarrend
dat had ik neit bij men vorige zwangerschap ik was toen al vier maand ver voor je echt iets begon te zien
gho,ik vind dat altijd zo dubbel..toen we probeerde zwanger te worden van ons oktoberbeebke,voelde ik ook elke maand wel iets wat kon wijzen op een zwangerschap..gewoon,omdat ik er zo mee bezig was..de maand dat ik niets voelde,bleek het raak te zijn!!
wat niet wil zeggen dat het niet kan,he!!en dat het je absoluut gegund is!!!
hou ons op de hoogte,he!
wat niet wil zeggen dat het niet kan,he!!en dat het je absoluut gegund is!!!
hou ons op de hoogte,he!