Adoptie Geronimo

Moderators:Welcome, Moderators

MartheGeronimo
Pas blauw
Berichten:1
Lid geworden op:08 nov 2016, 09:06
Adoptie Geronimo

Bericht door MartheGeronimo » 08 nov 2016, 09:41

Hallo iedereen!

Ik werk voor het productiehuis Geronimo en wij maken een nieuw programma 'Het Gezin'. Vanuit het productiehuis wil ik jullie namelijk heel graag aanspreken, in de hoop dat jullie ons verder op weg kunnen helpen bij onze zoektocht naar Vlaamse gezinnen voor ons nieuw tv-programma.
Wij zoeken namelijk een koppel dat hun kindje gaat adopteren en daar ook al zeker van is. Zijn jullie dat koppel of kennen jullie iemand? Je mag altijd een privé berichtje naar me sturen of mij opbellen op het nummer 0472 40 24 02.
Momenteel zijn we bij Geronimo volop bezig met de voorbereidingen van een gloednieuwe docureeks voor Eén: ‘Het Gezin’. In deze reeks zal ‘het gezin’ centraal staan: het gezin is immers een bron van geluk maar soms ook een poel van frustratie. Iedereen probeert zijn gezinsleven zo perfect mogelijk te regelen al loopt niet altijd alles van een leien dakje. Een voorsmaakje: www.een.be/hetgezin
Indien jullie nog vragen of twijfels zouden hebben, aarzel dan zeker niet om me te contacteren: ik help jullie graag verder!

| Geronimo
an independent production warehouse
Indiëstraat 12b
2000 Antwerpen
0472 40 24 02
marthe.vd@gmail.com
www.geronimo.be


LindaTopcom
Pas blauw
Berichten:5
Lid geworden op:08 nov 2016, 17:02

Re: Adoptie Geronimo

Bericht door LindaTopcom » 09 nov 2016, 10:56

Beste lezer,
Voor mijn stageopdracht voor de opleiding International Marketing & Management doe ik onderzoek naar het gebruik van gadgets in babycare. Deze opdracht voer ik uit namens Smartwares Group, een groot bedrijf in consumentenelektronica, veiligheid & verlichting. In het kader van het onderzoek zou ik u graag een aantal korte vragen willen stellen. Het invullen van de vragen zal slechts 5 minuutjes in beslag nemen. Met de resultaten wordt een beter beeld geschetst van de Vlaamse markt van babycare gadgets. De antwoorden die u geeft, zullen uitsluitend voor doeleinden met betrekking tot het marktonderzoek worden gebruikt.
Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met mijn projectbegeleider, Vera Heuvelmans vera.heuvelmans@smartwaresgroup.com.
Voor u aan de enquête begint, is het belangrijk om te weten wat bedoeld wordt met babycare gadgets. Het gaat hier om producten die in wat voor vorm dan ook elektrisch zijn en gebruikt worden voor het verzorgen en beschermen van uw kindje. Bent u een koper van babycare gadgets voor kinderen tot en met 4 jaar? Dan zou u mij er een heel groot plezier mee doen de enquête in te vullen!

http://fontysfeht.qualtrics.com/SE/?SID ... ux2MCh3pVb

Plaats reactie

Terug naar “Adoptie”