hallo ben een nieuwe toekomstige mama!

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 03 aug 2007, 11:00

Sofie S. schreef:Welkom hier en een grote proficiat met je zwangerschap!


dank u wel sofie :D
xxxx
Afbeelding


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 03 aug 2007, 11:15

Ook van mij van harte welkom en een dikke proficiat met je zwangerschap!

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 03 aug 2007, 11:16

Saartje schreef:Ook van mij van harte welkom en een dikke proficiat met je zwangerschap!


dank u wel saartje !

voor jouw ook een proficiat toegewenst met jouw zwangerschap :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 03 aug 2007, 11:23

Mercikes :wink:

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 06 aug 2007, 15:05

Welkom!
en ook van mij nog een dikke proficiat met uw zwangerschap!!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding


sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 06 aug 2007, 16:13

Sabtje schreef:Welkom!
en ook van mij nog een dikke proficiat met uw zwangerschap!!
grtjs

dank u wel :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 07 aug 2007, 10:10

Welkom en prof...
Afbeelding
Afbeelding

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 08 aug 2007, 09:34

Snuffie schreef:Welkom en prof...



dank je wel snuffie :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 08 aug 2007, 13:35

Ben wel laat,maar toch proficiat met de zwangerschap.
Ik was ook 19 toen ik zwanger werd,en 20 toen ik beviel van de eerste.
En ik heb het mij nog geen seconde beklaagd. :lol:

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 08 aug 2007, 16:16

Welkom :D en proficiat met je zwangerschap...
Je bent niet de enige jonge hoor. ben 19 jaar en zwanger van mijn 2e kindje... :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 08 aug 2007, 19:32

Ingetjeuh schreef:Welkom :D en proficiat met je zwangerschap...
Je bent niet de enige jonge hoor. ben 19 jaar en zwanger van mijn 2e kindje... :wink:



ooh leuk seg :D nee van mij men eerste ik ben eens benieuwd we gaan zaterdag ons contract tekenen voor een appartementje zodat het kindje al een eigen thuis heeft ( we wonen nu bij mijne vriend zijn thuis) ! allez ja ik durf nog altijd niet echt super blij te zijn want ik ben nog maar 8 weken en zo veel dagen en der kan natuurlijk van alles mis gaan eh :? allez ja wette ik probeer daar heel weinig aan te denken maar ik weet zowiezo dat het nog kan gebeuren.
maar ik geniet er wel van zene en zeker dat ik zo mene buik zie , dat begint al wat vorm te krijgen , alleen het grote minpunt is , ik ben elke dag misselijk , moet bijna elke dag braken en je moet dan weten ik moet elke dag gaan werken en dat met de bus er heen gaan ik ben elke keer blij dat ik buiten ben zene :oops: ach ja se


in ieder geval ook een dikke proficiat met jouw zwangerschap :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 08 aug 2007, 20:27

ooh leuk seg :D nee van mij men eerste ik ben eens benieuwd we gaan zaterdag ons contract tekenen voor een appartementje zodat het kindje al een eigen thuis heeft ( we wonen nu bij mijne vriend zijn thuis) ! allez ja ik durf nog altijd niet echt super blij te zijn want ik ben nog maar 8 weken en zo veel dagen en der kan natuurlijk van alles mis gaan eh :? allez ja wette ik probeer daar heel weinig aan te denken maar ik weet zowiezo dat het nog kan gebeuren.
maar ik geniet er wel van zene en zeker dat ik zo mene buik zie , dat begint al wat vorm te krijgen , alleen het grote minpunt is , ik ben elke dag misselijk , moet bijna elke dag braken en je moet dan weten ik moet elke dag gaan werken en dat met de bus er heen gaan ik ben elke keer blij dat ik buiten ben zene :oops: ach ja se


in ieder geval ook een dikke proficiat met jouw zwangerschap :D[/quote]

ja de eerste maanden is dat wel erg... heb ik ook gehad en ik werkte toen in een broodjeszaak en iedere keer broodjes smeren met dingen op die wat geur afgaven daar kon ik niet tegen. maar ik heb gemerkt da als ik iets eet het echt wel beter is... ik zie nu meer af van de zuuroprispingen... maar moet dan ook wat minder zoet eten... wat een ramp voor mij is...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 08 aug 2007, 20:58

Ingetjeuh schreef:ooh leuk seg :D nee van mij men eerste ik ben eens benieuwd we gaan zaterdag ons contract tekenen voor een appartementje zodat het kindje al een eigen thuis heeft ( we wonen nu bij mijne vriend zijn thuis) ! allez ja ik durf nog altijd niet echt super blij te zijn want ik ben nog maar 8 weken en zo veel dagen en der kan natuurlijk van alles mis gaan eh :? allez ja wette ik probeer daar heel weinig aan te denken maar ik weet zowiezo dat het nog kan gebeuren.
maar ik geniet er wel van zene en zeker dat ik zo mene buik zie , dat begint al wat vorm te krijgen , alleen het grote minpunt is , ik ben elke dag misselijk , moet bijna elke dag braken en je moet dan weten ik moet elke dag gaan werken en dat met de bus er heen gaan ik ben elke keer blij dat ik buiten ben zene :oops: ach ja se


in ieder geval ook een dikke proficiat met jouw zwangerschap :D
ja de eerste maanden is dat wel erg... heb ik ook gehad en ik werkte toen in een broodjeszaak en iedere keer broodjes smeren met dingen op die wat geur afgaven daar kon ik niet tegen. maar ik heb gemerkt da als ik iets eet het echt wel beter is... ik zie nu meer af van de zuuroprispingen... maar moet dan ook wat minder zoet eten... wat een ramp voor mij is...[/quote]




ooh moet ook ni plezant zijn geweest dan pff ik wil dan toch ook niet in jouw plaats staan zene , nee ik doe schoonmaak maar juist hoor tis gewoon dat ik maar geld heb en het verdient dan goed !
en ja eten bij mij s'avonds gaat heel goed maar als ik s'morgens cornflakes eet en dan men vitaminenpil moet ik braken , dan ligt alles er gewoon uit :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 09 aug 2007, 19:16

Hei Sallyke, ben hier nog maar net eigenlijk. Maar ik wou je toch hartelijk feliciteren met je zwangerschap!

groetjes, babz
Afbeelding

sallyke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 jul 2007, 18:23
Locatie:wilrijk

Bericht door sallyke » 10 aug 2007, 09:56

babz schreef:Hei Sallyke, ben hier nog maar net eigenlijk. Maar ik wou je toch hartelijk feliciteren met je zwangerschap!

groetjes, babz




hey babz dank u wel , en jij ook een dikke proficiat eh ! :D
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”