Voorstelling ~ xBabyx:

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
xBabyx
Pas blauw
Berichten:3
Lid geworden op:29 nov 2015, 20:35
Contacteer:
Voorstelling ~ xBabyx:

Bericht door xBabyx » 29 nov 2015, 21:27

Hallo iedereen,

Ik ben dus xBabyx, ik ben een meisje van 22 jaar en ik woon samen met mijn vriend (die 35 jaar is) en onze 2 katten in Merksem.
Zo wel ik als mijn vriend hebben nog geen kinderen, maar zijn het al vanaf september aan het proberen (3 maand dus al.) Maar voorlopig nog zonder resultaat, dus ik ben ook al 3 maand gestopt met de pil.

Maar buiten de pil dan, neem ik ook nog veel andere medicatie. Namelijk de onderstaande:
- Etumine
- Depakine/Lamictal
- Abilify
- Seroquel XR
- alprazolam

Maar zwanger worden als ik die Depakine neem, raden mijn psychiater af dus nu ben ik gelukkig die Depakine aan het af bouwen en normaal gezien zou ik die in januari niet meer moet nemen. Maar dan heb ik al mijn andere medicatie nog waarmee ik helaas niet zomaar mee mag stoppen.
Dus zwanger worden en het nemen van mijn andere medicatie ga ik bij mijn volgend gesprek eens bespreken bij mijn psychiater (dat gesprek is ergens in december.) Want ik weet dat het gebruik van medicatie het zwanger worden in de weg kan zitten zeg maar. Allee dat heb ik toch gelezen op internet.

Momenteel werk ik nog niet en ik ben ook nog niet van plan omdat te gaan doen, omdat ik dat nu nog niet aan kan zeg maar. Maar ik wil wel in september starten met de opleiding (jeugd- en gehandicaptezorg.) Mijn vriend werkt ook nog niet en die volgt ook wel al een opleiding (voor kok)
Het is niet omdat ik en mijn vriend beide niet werken (nog niet) dat we geen inkomen hebben, want ik krijg een klein inkomen van het FOD en mijn vriend van de ziekenkas en moest ik zwanger worden voor dat ik met mijn opleiding gestart ben dus ga ik die opleiding waarschijnlijk uitstellen en gewoon ergens werk zoeken zodat ik mijn eventueel kindje kan onderhouden.

Het appartement waar ik en mijn vriend wonen is best wel praktisch want er is zelf naast onze slaapkamer, een klein kamertje waarvan we dan de kinder/babykamer van gaan maken. Ik en mijn vriend weten zelfs al namen voor ons eventueel kindje. Als het een meisje is: krijgt ze de naam Angel en als het een jong wordt dan krijgt hij de naam Milan maar zo wel ik als mijn vriend hopen dat het een meisje word als ik zwanger geraak te minste maarja... Ik heb al vaak gelezen op internet gelezen dat je niets moet over haasten en vooral geduld moet hebben maar één probleempje, ik heb niet echt veel geduld maarja.. als het moet dan moet het maar hé.

Ik ben nu al bijna 2 jaar samen met mijn vriend (op 18 januari 2016) op percies te zijn en woon al 1 jaar samen met mijn vriend.
Hij is echt een schat van een jongen, ik had me geen betere vriend kunnen wensen en ik ben nu nog niet getrouwd met mijn vriend maar ook dat gaat vast nog wel eens komen.
Zo voor zo ver mijn voorstellingstopic, moesten er nog verdere vragen zijn? Dan hoor ik het wel. :)

Mvg,
xBabyx
A baby fills a place in your heart, that you never knew was empty.


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”