Voorstellen

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 01 jan 2008, 19:37

welkom en proficiat met je zwangerschap!
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 01 jan 2008, 19:55

welkom en succes met alles!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 02 jan 2008, 08:41

Hey Eldrid
Mijn nicht had ook het CMV doorgemaakt voor haar zwangerschap. En tijdens de zwangerschap was het terug opgedoken. De dokter zei toen dat de baby ook al antistoffen heeft, dus dat het normaal geen kwaad kan. Met haar kindje is dan ook alles prima in orde!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Eldrid
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 dec 2007, 10:44

Bericht door Eldrid » 05 jan 2008, 13:59

hey Fieke (een naamgenoot :P)

Het was bij mij moeilijk te bepalen of ik nog steeds ziek was of dat die waarden in mijn bloed gewoon nog niet weg waren. Ze hebben de aviditeit berekend om te bepalen hoe groot het risico was dat ik nog ziek was en dat lag net op de grens. Ze hadden mij daar ook gezegd, zoals bij je nicht, dat als het een herval zou betreffen dat de risico's praktisch nihil zouden zijn, hoewel dat risico nog steeds aanwezig is maar ik geloof dat de kans dat de foetus geinfecteerd geraakt dan van 10% naar 2% zakt ofzoiets.
Ze hebben 2x kort op elkaar mijn bloed getest om te kijken hoe de waarden van die antistoffen zich gedroegen en aan de hand daarvan konden ze mij zeggen dat het naar alle waarschijnlijkheid gewoon nog 'restanten' van 9 maand ervoor zouden zijn. Maar zekerheid konden ze mij niet geven. Ik probeer me er niet ongerust over te maken :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 05 jan 2008, 14:47

Meer zekerheid krijg je als je baby er is hé, maar ik zou mij geen zorgen maken moest ik van u zijn. Ik heb daar alleen nog maar positieve dingen over gehoord (een vriendin van mij heeft het ook gehad en iets daarna ook zwanger... zat ook nog in haar lijf) 't Beste nog met je zwangerschap!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”