hier ben ik dan
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hoi,
Ik ben volledig nieuw op dit forum. Ben wel actief ergens anders. Maar het is wel leuk om eens iets nieuws te bekijken en dit ziet er hier wel goed uit!
Ik ben mama van Nora, 8 maand oud, en sinds een tweetal maandjes willen we graag een broertje of zusje voor haar. Nu wachten we af wat de sint ons zal brengen.
Ik wens iedereen die graag een beebje wil heeeeeel veel succes!
Groetjes
ratje
Ik ben volledig nieuw op dit forum. Ben wel actief ergens anders. Maar het is wel leuk om eens iets nieuws te bekijken en dit ziet er hier wel goed uit!
Ik ben mama van Nora, 8 maand oud, en sinds een tweetal maandjes willen we graag een broertje of zusje voor haar. Nu wachten we af wat de sint ons zal brengen.
Ik wens iedereen die graag een beebje wil heeeeeel veel succes!
Groetjes
ratje
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
van harte welkom op dit gezellige tetterforum.
hopelijk mag je hier snel van de daken komen schreeuwen dat je een wondertje in je buikje hebt
hopelijk mag je hier snel van de daken komen schreeuwen dat je een wondertje in je buikje hebt
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008
Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008
Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.
Dank je wel allemaal!
Ik geloof inderdaad in de sint deze maand!
Gisteren te vroeg in slaap gevallen om nog naar de bannertjes te kijken. Misschien vandaag. Maar 't wordt een drukke dag. Deze namiddag met Nora naar de sint. Ze snapt er nog wel niks van maar allé, kadootje krijgen vindt de mama ook leuk!
Ik geloof inderdaad in de sint deze maand!
Gisteren te vroeg in slaap gevallen om nog naar de bannertjes te kijken. Misschien vandaag. Maar 't wordt een drukke dag. Deze namiddag met Nora naar de sint. Ze snapt er nog wel niks van maar allé, kadootje krijgen vindt de mama ook leuk!
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer: