'De meest opvallende BF'er' is bevallen.

Hier plaatsen de webmasters alle informatie over nieuwe mogelijkheden, aanpassingen of verbeteringen aan het forum.

Moderators:Welcome, Moderators

Katia

Bericht door Katia » 23 sep 2006, 22:09

over mij natuurlijk :lol:


Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 24 sep 2006, 12:12

sandy schreef:
Eline Vere schreef:Wat een knappe griet :!:
Over wie heb je het?
over de prachtige Atlanta durf ik wedden ... en z trekt niet op haar mama ;) lol: hahaha - grapje hè Katia: 't is zo'n fijn poppetje toch nog zenne (smelt smelt) en ik ben blij dat ik haar nog eens gezien heb :D
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 24 sep 2006, 12:39

bioMam schreef:over de prachtige Atlanta durf ik wedden ... en z trekt niet op haar mama ;) lol:
awel gij zijt de eerste die zegt dat ze niet op mij lijkt... volgens de rest is het 2 druppels water :lol:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 24 sep 2006, 12:41

Katia schreef:
bioMam schreef:over de prachtige Atlanta durf ik wedden ... en z trekt niet op haar mama ;) lol:
awel gij zijt de eerste die zegt dat ze niet op mij lijkt... volgens de rest is het 2 druppels water :lol:
:lol: ze heeft wel wat van je maar dat kleine minimensje dat ze nu is dat is zo heel anders nog hè ... zo heel "eigen" zeg maar :P
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 24 sep 2006, 12:59

ja ja leg het nu maar uit...
ze lijkt keihard op mij ja :lol: (maar ik zie dat dus zelf niet he :lol: )


Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 24 sep 2006, 14:54

Katia schreef:ja ja leg het nu maar uit...
ze lijkt keihard op mij ja :lol: (maar ik zie dat dus zelf niet he :lol: )

maar nee ze lijkt ni op u - want gij zijt niet mini-klein en superschattig (meer) :P :lol: :lol: :lol: :lol: (oeps, sorry :oops: zenne maar dat kon ik nu echt niet laten zie)
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 24 sep 2006, 22:55

:lol: ja op dat vlak heb je gelijk, maar er zitten heel veel trekken van mij in, nah!!! (ze heeft mijn ogen hebben we daarstraks gezien op foto's van vroeger enz...)

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 25 sep 2006, 12:38

Katia schreef::lol: ja op dat vlak heb je gelijk, maar er zitten heel veel trekken van mij in, nah!!! (ze heeft mijn ogen hebben we daarstraks gezien op foto's van vroeger enz...)
maar ja gij, natuurlijk heeft ze veel van u - en dat belooft ;) voor later dus :lol: hihihi - maar ik was u maar aan 't plagen hè ... en 't is een prachtkind zenne! Ge moet u zo druk niet maken: zez trekt zeker op jou maar toch ook niet in sommige opzichten (zoals ik hierboven aanhaalde) maar ik ken het gevoel van "aargh zeg dat nu niet" want tegenwoordig begint iedereen te zeggen dat R op A trekt en op J ook en da's dus echt echt niet waar hè, hij heeft er trekken van maar 't is vooral op mij dat hij lijkt (maar sommige blindemollen wensen dat blijkbaar niet te zien :( pff) en ik heb van J ook al altijs moeten horen dat 't "juist de papa" was en dat was echt niet tof want al lijkt hij daar nu meer en meer op, hij heeft toch ook trekjes van mij (voreger meer, nu minder en minder dat geef ik toe) maar mijn moedertrots was toen wel gekrenkt eigenlijk :? :oops: dus ik hoop dat ik je niet gekrenkt heb :? en dat ik jullie nog veel ga kunnen zien. Wat was ons nieuwe excuus ;) nu weer ?? :lol: O ja ik weet 't al terug. Seg, die prachtdochters van hu met hun nieuwe tenue ook eens fotograferen binnenkort hè ;) :p want ik ben benieuwwd om dze er ook eens mee te zien zenne - maar uw gezicht toen je besefte wat er op stond was geweldig - dat had ik toch voor geen goud willen missen :lol: dus die brievenbusvoorstellen worden hierbij nietig verklaard :lol: hahaha.
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 25 sep 2006, 17:37

maar meisje ik was je gewoon aan het plagen hoor :lol::lol::lol:
je zou meer moeten doen om mij te krenken zenne :D
ik weet immers wat je wil zeggen, maar ik kon het niet laten om terug te antwoorden :lol:

En ja, die t-shirt/boddie... schitterend vind ik die!
Troia heeft hem gisteren al aangehad voor de babyborrel/verjaardagsfeestje... maar ze wou zich niet laten fotograferen!

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 26 sep 2006, 15:06

proficiat en ze zal nu al veel verandert zijn zeker
een dikke proficiat vanuit poperinge

en een leuke naam is dat atlanta

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 26 sep 2006, 15:48

Katia schreef:maar meisje ik was je gewoon aan het plagen hoor :lol::lol::lol:
je zou meer moeten doen om mij te krenken zenne :D
ik weet immers wat je wil zeggen, maar ik kon het niet laten om terug te antwoorden :lol:
we zijn mekaar waard hè en zolang we elkaar maar begrijpen en blijven verdragen ;) zit 't goed hè :lol:
Katia schreef:En ja, die t-shirt/boddie... schitterend vind ik die!
Troia heeft hem gisteren al aangehad voor de babyborrel/verjaardagsfeestje... maar ze wou zich niet laten fotograferen!
hihihi ik zal de betere foto's nog wel zien als ze eens lukken dan ...

eu borrel? Verjaardag? Heb ik iets gemist? :eek: Stel u voor ... ;)
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 26 sep 2006, 16:40

nee nee zondag drukke dag gehad...
eerst babyborrel van het kindje van Atlanta haar peter (eind juli geboren, dus een maand ouder) en daarna verrassingsverjaardagsfeestje voor mijn (stief)vader...
en alles te voet, pfffff... ik mis mijn fiets!
Zaterdag trouwens ook te voet naar huis gegaan :lol: we hadden geen zin om te wachten op de bus die maar om het half uur kwam... :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Forumnieuws”