100.000

Hier plaatsen de webmasters alle informatie over nieuwe mogelijkheden, aanpassingen of verbeteringen aan het forum.

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 22 jul 2006, 23:45

:roll: en ik heb dat zelfs niet
bij ons is het "niet meer dan normaal" dat je overuren presteert in het belang van de firma -> geen extra verlof, niet uitbetaald
je bent welliswaar niet verplicht om overuren te nemen, maar toch doe je er, want het is druk...
het enige wat het opbrengt is een gunstige evaluatie, maar iedereen doet het, dus zo speciaal is het niet
neen.. gewoon onze 20 verlofdagen per jaar, en tussen kerst en nieuw moet je maar maken dat je er nog genoeg hebt, en er moet permanentie zijn, wij sluiten nl niet tijdens vakanties
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 22 jul 2006, 23:50

Doe je er veel? Overuren dan hé?
Ik zou geen voldoening nemen met een goede evaluatie hoor.

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 22 jul 2006, 23:53

Ik heb dat nog gehoord....en natuurlijk vinden die kaders en/of bazen dat allemaal normaal, zij doen het ook, maar op hun weddestrook staat er wel een ander getal, me dunkt! :roll: :evil:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 22 jul 2006, 23:55

jaja.....de grote eten altijd de kleintjes op. Dat is zo en dat zal altijd zo blijven, vrees ik.

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 23 jul 2006, 00:10

echt veel doe ik er niet
laten we zeggen dat ik in een 38-uren-week 40 tot 42 uren werk
dat komt toch op anderhalve dag per maand uit ;)
enneh, een goeie evaluatie betekent opslag wanneer het goed gaat ;) maar het gaat al een aantal jaar niet goed :P
weet je, iemand die in zwangerschapsverlof was, mocht een computer meenemen naar huis, wink wink
en telkens ik in verlof ben, krijg ik telefoontjes, mails en ik ben al een aantal keer gewoon naar het werk geweest
ik ging normaal 4 weken verlof nemen na de bevalling van mijn vrouw, maar het is maar 3 weken geworden. Ik kreeg al vragen van "wanneer kom je terug?"
nog ook was dan nog dat ik aan de baas moest gaan vragen of ik de 7 extra vaderschapsverlofdagen mocht nemen (naast de 3 dagen klein verlet)
oké, twas toegestaan, dus daar klaag ik niet over
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 23 jul 2006, 00:18

da's echt misbruik maken van jullie goedheid. Sorry hoor maar dat klinkt mij nogal onrechtvaardig in mijn oren. Ik zat vroeger ook op een werk waar ze misbruik maakten van je goedheid en ze waren echt overtuigd dat je zou blijven dansen naar hun pijpen omdat ze dachten dat je hen nodig had. Ik heb het ongeveer 4 jaar volgehouden tot ik de stap gezet heb en mijn ontslag heb ingediend. Weliswaar na een gesprek met de directie waar ik mijn problemen aan voorlegde en als antwoord kreeg dat er niets zou veranderen. Ik zeg nu niet dat je hetzelfde moet doen hé maar ik wilde niet langer een schaap zijn die meeliep in die kudde die elke dag zeiden : 'ja 't is hier nie plezant maar 't is werk hé....
Laat me niet lachen zeg

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 23 jul 2006, 00:31

goh ja, kzou niet moeten klagen eigenlijk
ik werk er al 10 jaar en ik doe het echt wel graag ;) ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt
plus we mogen onze congé plannen wanneer we willen, maar er moet permanentie zijn per team én we hebben vlottende uren... als ik eens in de namiddag een boodschappeke moet doen, kijkt er niemand vreemd op als ik voor een uurke weg ben
ik klaag gemakkelijk (woorden van mijn vrouw) :)
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 23 jul 2006, 20:06

Dat je je werk graag doet is het belangrijkste. En blijkbaar zijn ze nog redelijk flexibel dan....als je niet constant gecontrolleerd wordt.


Plaats reactie

Terug naar “Forumnieuws”