Beau is geboren

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout
Beau is geboren

Bericht door bijou » 25 aug 2007, 15:59

Hey allemaal,

Lang geleden maar hier ben ik eindelijk met mijn bevallingsverhaal.
Ik was uitgerekend voor 30 mei maar ben uiteindelijk toch nog bevallen op 1 juni 2007. Om 17u30 brak mijn water. Ik voelde nog niets dus heb gewoon naar mijn vriend gebeld dat hij me na t werk naar t ziekenhuis mocht doen maar dat hij niet eerder moest thuiskomen. Hij deed dat natuurlijk wel. Ons eerste kindje dus t was enorm spannend voor ons allebei. We waren die ochtend nog naar de gyn geweest en ik had 1 cm ontsluiting. Savonds in het ziekenhuis 2. Ik had prenatale oefeningen gevolgd en was ervan overtuigd dat ik de pijn wel zou aankunnen als het zoals de voorschriften zeggen, 1cm per uur vooruit zou gaan. Na 7 uren had ik nog steeds 2 cm maar ondertussen wel helse pijn te verdragen. Heb daarop volgend toch maar gekozen voor een epidurale verdoving, aangezien ik er tegen dat tempo nog wel even zou kunne liggen. Een zucht van verlichting... Heerlijk voelde dat, nog de bevalling heel bewust meemaken maar zonder pijn. Enkel de druk van het hoofdje voelde ik nog. Om 4.17u is Beau geboren. Een wolk van een baby met zijn 3kg390 en 48cm. En ik geloofde t ook niet maar zelfs de dag daarop was ik alle pijn al vergeten.

Ondertussen is Beau bijna 3 maanden en hij doet t geweldig.

Dames die nog moeten bevallen, veel succes gewenst. En dat t zo vlot mag gaan als bij mij. 3 keer duwen en hij was er. De gyn kwam om 4.13 binnen en om 4.17u was em er al.

Dikke kus,

Bijou
Afbeelding


Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 25 aug 2007, 16:03

proficiat :) ik heb ook eentje van de 14de juni

is het een braven?
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 25 aug 2007, 16:38

Ja ze, nen hele brave. Ge hoort em alleen als hij honger heeft. Is al flink gegroeid. Ik kijk al uit naar zijn eerste fruitpapke.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboorte-aankondigingen”