bevallen!!!!!!!!!!!!
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
5 dagen bij een eerste als je zonder keizersnede bent bevallen
7 dagen met keizersnede
dus moeten nog een paar daagjes geduld hebben voor die foto
7 dagen met keizersnede
dus moeten nog een paar daagjes geduld hebben voor die foto
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
ik ben 2x met KS bevallen en bij de eerste was ik thuis na 6 dagen5 dagen bij een eerste als je zonder keizersnede bent bevallen
7 dagen met keizersnede
en bij de 2de mocht ik zelfs na 5 dagen al naar huis
hangt ook een beetje van ziekenhuis tot ziekenhuis af, denk ik
Want in turnhout mocht je van een gewone bevalling zelfs al na 3 dagen naar huis
ben heeeeeeeeeel benieuwd!!!
oh hangt dat ook al van ziekenhuis tot ziekenhuis afgoortjes schreef:ik ben 2x met KS bevallen en bij de eerste was ik thuis na 6 dagen5 dagen bij een eerste als je zonder keizersnede bent bevallen
7 dagen met keizersnede
en bij de 2de mocht ik zelfs na 5 dagen al naar huis
hangt ook een beetje van ziekenhuis tot ziekenhuis af, denk ik
Want in turnhout mocht je van een gewone bevalling zelfs al na 3 dagen naar huis
hier is het trouwens zo dat je bij een 2de ook vroeger naar huis moet
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
en hangt er ook vanaf wat je zelf wil denk ik
ik wou polyklinisch, bevallen, dus na 1 dag naar huis, maar gezien de keizersnede is het 2 dagen geworden
ze hebben er geen probleem van gemaakt, moest enkel zorgen dat ik vroedvrouw had die langskwam om wonde te verzorgen en Shayenzo te verzorgen, en dat had ik geregeld
ik wou polyklinisch, bevallen, dus na 1 dag naar huis, maar gezien de keizersnede is het 2 dagen geworden
ze hebben er geen probleem van gemaakt, moest enkel zorgen dat ik vroedvrouw had die langskwam om wonde te verzorgen en Shayenzo te verzorgen, en dat had ik geregeld
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik deel uw mening Sabtje, ben ook niet zot van klinieken
in Nederland is dat allemaal veel losser
als ge hier zegt dat ge polyklinisch wilt bevallen bekijken ze u of ge van een ander planeet komt, en dan zo "van een eerste ? zijde zot ? ? "
gelukkig maakte de gyn er geen probleem van en zei ze op voorhand al dat ik naar huis kon als ik me er klaar voor voelde, en dat was ook zo
in Nederland is dat allemaal veel losser
als ge hier zegt dat ge polyklinisch wilt bevallen bekijken ze u of ge van een ander planeet komt, en dan zo "van een eerste ? zijde zot ? ? "
gelukkig maakte de gyn er geen probleem van en zei ze op voorhand al dat ik naar huis kon als ik me er klaar voor voelde, en dat was ook zo
Ahwel ik ben ook niet zot op ziekenhuizen. 't Is mij daar altijd veel te warm, ...
Maar in die 5 dagen is dat goed meegevallen. En ik ben blij dat ik daar 5 dagen heb gelegen, zeker omdat Maaike toch ginder moest blijven.
Als ik zeker had geweten wanneer zij naar huis mocht dan wou de gyn (als ik het wou tenminste) mij gerust nog ginder houden. Nu dat vond ik toch een beetje te veel van het goede. Ik was blij dat ik na die 5 dagen terug in mijn eigen bed kon kruipen. Sliep toch veel beter
Maar in die 5 dagen is dat goed meegevallen. En ik ben blij dat ik daar 5 dagen heb gelegen, zeker omdat Maaike toch ginder moest blijven.
Als ik zeker had geweten wanneer zij naar huis mocht dan wou de gyn (als ik het wou tenminste) mij gerust nog ginder houden. Nu dat vond ik toch een beetje te veel van het goede. Ik was blij dat ik na die 5 dagen terug in mijn eigen bed kon kruipen. Sliep toch veel beter
-
- Pas blauw
- Contacteer:
een hele dikke proficiat aan jullie gezin, geniet maar van jullie kleine spruit want ze worden zo vlug groot. en onze yari was ook gene grote ze hij woog 2.200 en mat 45cm . dit zette ik er even bij omdat ik zie dat het ook een kleintje is maar pas op dat zijn nogal dikwijls de sterksten
groetjes
lien, jonathan en Yari
groetjes
lien, jonathan en Yari
-
- Pas blauw
- Contacteer: