....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 04 sep 2007, 10:18

Al heel de morgen zo een zeurige pijn in mijn onderbuik vandaag. Echt het gevoel dat ze er aan kwamen. Daarnet naar het toilet geweest met veel enthousiasme. Maar trok broekje naar beneden en inlegkruisje nog wit nauurlijk....

Maar dan bij het afvegen toch helder bloed. Dus ze komen er aan!!!!! :lol: Ben nog nooit zo blij geweest met die :twisted: . Maar nu wel, moet ik geen pillekes gaan halen en kan ik met een gerust hart op verlof vertrekken. En wie weet!?! :wink:


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

blij

Bericht door Aicha » 04 sep 2007, 11:03

aaaa, ben blij voor u en kga duimen dat die vakantie iets opleverd é :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 04 sep 2007, 13:57

Veel succes en plezier op jullie verlof!!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 04 sep 2007, 14:45

Sandy, dank je. Maar ik moet dees week en volgende week nog werken. Heb dus nog wel effe tijd om hier te lezen en te schrijven. :wink: :lol:
Ik ben gewoon enorm blij nu met die buikpijn en rode kleurtjes in mijn inlegkruisje. :lol: is zo onozel, maar na 41 dagen zoiets mocht het wel he. :roll:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 04 sep 2007, 19:22

eindelijk zijn ze er dus :D , goed hé, nog een geluk dat het niet op je vakantie was :D
Afbeelding


Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 04 sep 2007, 19:33

das idd goed nieuws!

En vakanties, das altijd een rust gevende periode eh ;-) ... :P
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 04 sep 2007, 19:37

Just me schreef:Sandy, dank je. Maar ik moet dees week en volgende week nog werken. Heb dus nog wel effe tijd om hier te lezen en te schrijven. :wink: :lol:
Ook goed :lol: , maar dan weet je het al :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 04 sep 2007, 20:19

Ja ik had het echt niet meer verwacht. Stond op het punt om deze avond naar de dokter te gaan en pilletjes te vragen om mijn maandstonden op te wekken. Ben ik blij dat ze geluisterd hebben. :lol:

Vakanties zijn rustgevende periodes ja, maar dan zou ik net die week na exact twee weken mijn eisprong moeten krijgen en daar vrees ik een beetje voor. Maar hoop doet leven en wie weet. Ik zou het echt leuk vinden, een klein Turkske. :wink: :lol:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 sep 2007, 13:08

Een klein turkske :lol: :lol: :lol:
Als je ontspannen bent, gaat het meestal beter, dus duimpjes omhoog!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 05 sep 2007, 13:27

Ja we gaan naar Turkije voor 8 dagen. Ik zie er al naar uit. :lol: en dan nog hopen dat het misschien lukt!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 sep 2007, 13:30

Doe een lege valies mee en steek er bij het terugkomen maar veel graden in!!!!!
Celsiusgraden hé!! :lol: :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 05 sep 2007, 14:23

Awel Sandy ik zal mijn best doen. Nu is het er rond de 37°C. Vind ik persoonlijk wel iets te. Maar kan er weinig aan doen eh. We kunnen ook de hele dag op hotelkamer zitten in den airco. Maar denk dat de temperatuur daar dan ook gaat stijgen!!! :wink: :lol: Ik hoop wel dat het waar is, dat je op vakantie meer geluk gaat hebben en misschien sneller zwanger kunt worden. Mijn ventje is namelijk 'gekweekt' in Oostenrijk. :lol: Diene kan wel goed jodelen nu. Hehe :!: :lol: Maar ik denk dat het weinig rol speelt als je PCO hebt en maar om de paar maanden je :twisted: krijgt. Enfin, we zien wel. We gaan nu nog niet stressen. Ontstressen, dat is de boodschap. Nog 12 dagen te gaan! 8)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 05 sep 2007, 19:34

Hier mijn verhaal weer even :s

Ik zit er momenteel weer even door! Gisteren op het werk kwam een oude collega over de vloer, ik wist wel dat ze in verwachting was toen ze bij ons weg ging, maar ik wist niet dat ze al bevallen was!

Ik zag haar lopen met de buggy, en natuurlijk nieuwsgierig als ik ben er naartoe natuurlijk!
Het was echt een super schattig ventje! Kei lief en klein ..... amaai!

Maar toen kwam natuurlijk dat akelige moment! ale toe pakt hem eens! Ik weet dat je dat graag wil ... Ik wil dat ook heel graag, ik ben heel gelukkig voor haar, maar als ik dan dat kindje vasthou... kheb gehuild als een klein kind! En het haar terug gegeven! Heb haar ook verteld hoe het kwam... en ze begreep me zeker en vast!

Das echt zo erg eh! Ik moet mij daar over zetten en er niet zoveel aan denken! Maar das makkelijker gezegd dan gedaan!

amaai sorry voor mijn gezaag hoor, wou effie mijn ding kwijt!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 05 sep 2007, 20:28

Bolleke, dat is geen gezaag. Het is normaal je reactie. Maar spijtig genoeg weet ik niet hoe ik je kan opbeuren nu... :cry: Kan zoveel zeggen maar ken dat, het helpt je meestal geen bal vooruit. Maar je zult snel genoeg je eigen kindje in je armen kunnen houden en er ook mee kunnen stoefen. Wees daar maar zeker van! :wink:

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 05 sep 2007, 22:39

je tijd zal ook komen , zij maar gerust,


Ik denk da je reactie maar normaal is hoor, dat is dan zo een vorm van ook waarom zij wel en ikke nie
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 05 sep 2007, 22:43

ocharme bolleke, het is soms enorm lastig hé, binnen 3 maanden bevalt mijn schoonzuster en ik ga mij ook moeten inhouden hoor, als je een baby ziet kan je daar zo naar verlangen hé, maar ooit komt het wel :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 09 sep 2007, 13:00

t'is nooit leuk en je gunt het andere wel ik heb da ook had maar nu ik zelf zwanger ben en heb ook een vriendin en die is ook blij maar zal ook een klap zijn als ik bevallen ben en t'is moeilijk om er soms mee om te gaan maar we helpen elkaar erdoor.
maar we kunnen andere niet verbieden om aan kinderen te beginnen hoe moeilijk ook elkaar blijven steunen is een goede daad.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 10 sep 2007, 21:03

ik kom net van de gyne, en ik heb goed en slecht nieuws, ik heb reactie op de clomid maar helaas overstimulatie, ik heb 5 rijpe eicellen, dus de volgende keer moet ik terug proberen met 1 pilletje clomid, maar ik ben al blij dat ik toch reactie heb, de gyne vond het raar dat ik zo positief was, blijkbaar is hij dat niet gewend :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

da's goed

Bericht door Aicha » 10 sep 2007, 21:38

dat geeft toch weer al een beetje meer hoop hé!!!! Hopelijk volgende keer 1 goed eike hé! :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 10 sep 2007, 21:43

ja ik ben al blij dat ik binnen 14 dagen ongesteld ga worden, in plaats van een cyclus van 60 dagen :roll: , hopelijk de volgende keer 1 eitje hé, vraag mij af hoe het bij bolleke is gegaan
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 10 sep 2007, 21:47

En een vijfling zie je niet zitten??
Neen serieus, goed hé zeg...
Hopelijk nu ook stimulatie en maar 1 rijp eitje van 1 comprimee Clomid hé, ik duim alvast voor je!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 10 sep 2007, 21:54

de verleiding is er wel want het is niet zeker dat ik een vijfling zou hebben hé maar het risico is te groot spijtig genoeg :)
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 10 sep 2007, 22:10

dat zal wel jong... 't is te riskant hé..
Je zal zien, bij de volgende ronde heb je meer succes...
Ik duim voor je meid!
Afbeelding


Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 10 sep 2007, 23:52

mel schreef:ik kom net van de gyne, en ik heb goed en slecht nieuws, ik heb reactie op de clomid maar helaas overstimulatie, ik heb 5 rijpe eicellen, dus de volgende keer moet ik terug proberen met 1 pilletje clomid, maar ik ben al blij dat ik toch reactie heb, de gyne vond het raar dat ik zo positief was, blijkbaar is hij dat niet gewend :lol:
Bij mij wast het negatief, slecht zelfs! :cry:
Omdat mijn gyn met vakantie was, nam een collega uit de praktijk het over, maar die man is ouder en heeft meer ervaring in mijn probleem!

Ik heb eerst en vooral al 2 uur moeten wachten, en dan na mijn beurt nog eens moeten wachten, om alles nog es uit te leggen, want er zaten teveel mensen nog na mij....

Nu moet ik een onderzoek laten doen of mijn eileiders wel open zijn, want ik had terug 1 eitje van zelfs maar 5mm deze keer (das nog 1 minder dan de vorige keer en de dosis was dubbel zo hoog)

Ook mijne vriend moet nu onderzocht worden!
Ik moet terug die glucophar nemen omdat dat zowat mijn enige hoop is! Dus ondragelijk of niet.... ik mag wel de dosis halveren misschien dat het dan beter is!

In elk geval, de gyn heeft me vandaag uitgelegd hoe ik die spuiten menopur bij mezelf moet zetten, en heeft me 1 dosis meegegeven voor deze week nog! Ik heb dus daarnet mijn spuit gehad, en vanaf nu moet ik dat zelf doen, en volgende week maandag terug, om te zien of ik reactie heb!

Als ik dan die reactie heb, dan weten ze dat dat werkt en moet ik een dosier aanvragen bij de cm! Dan moet ik hopen dat ze het goedkeuren, want anders kost dat 200€ per doos, en ik zou er elke maand 2 nodig hebben! :?


Echt positief denk ik er nu niet meer over! Wij hebben net deze maand een beetje een financiele tegenslag, en dan komt dit er allemaal bij! Ik vind dat zo oneerlijk, gewoon omdat wij niet veel geld hebben, heb ik dan geen recht op een kind? :x :x :x :x :x Weet dat dat raar klinkt, maar zo voelt het nu! :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik zie het in elk geval niet meer zitten.... Ben ten einde raad, en weet niet wat denken! Misschien zit het er zelfs met medicatie niet in... ik heb totaal geen reactie op iets dus ja....

De gyn wil nu nog een paar keer proberen en daarna moeten we andere pistes bewandelen zei hij...
:?
Ale ik ga wat in de zetel zitten, slapen zal er niet echt bij zijn! Ben echt van de kaart! :cry: :cry: :cry: :cry:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 11 sep 2007, 07:38

Maar meiske toch *dikke knuffel * ik vind het echt erg wat je meemaakt . ik hoop toch no dat de medicatie aanslaat . En anders dat ze iets vinden voor je . het kan inderdaad zijn dat je eileiders dichtzitten dan kan je inderdaad ook niet zwanger worden . mijn schoonzus heeft dit en heeft ook enkele jaren voor de matthias moeten proberen . de eileider hebben ze maar pas op het laatste gevonden ze hebben die dan opengespoten dit lukte maar aan 1 kant . maar ze is zwanger geworden en heeft nu een pracht van een zoon van 8 jaar .

Nooit de moed opgeven ik weet dat klinkt makkelijker gezegd dan gedaan . Ze zijn in de wetenschap al heel ver dus waarom zou het bij jou niet lukken van zwanger te geraken . Als je het nodig hebt kom dan maar hier stoom aflaten wij zijn er hier om u te steunen .

groetjes xxxjes betty
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

oei

Bericht door Aicha » 11 sep 2007, 07:44

oei bolleke, da's idd geen leuk nieuws hé! :(

't is normaal dat je gisterenavond van de kaart was en alles negatief zag maar misschien kun je vandaag of binnen enkele dagen alles toch weer een beetje relativeren! :wink: en krijg weer weer eeen beetje goeie moed na je volgende gyn bezoekje .

Ik hoop van harte dat die spuitjes hun effect niet missen en dat alle verdere onderzoeken en bijhorende behandelingen jullie bespaard worden!

Liefs Aicha en een dikke troostknuf :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 11 sep 2007, 07:50

Kop op Bolleke!!! 't Is effectief geen leuk nieuws. Maar laat ons hopen dat de menopur aanslaat he?!

En van dat onderzoek. Ik heb dat indertijd ook moeten doen. In Jette deden ze dat toen automatisch als er 3 pogingen niet lukte. Bij mij was toen alles in orde maar het heeft er wel voor gezorgd dat de volgende poging 5 (want ik was pas na poging 4 geweest) gelukt was. Ook al omdat je dan een poging overslaat. Iets wat soms ook al goed voor je lichaam is.

En van dat geld dat snap ik maar al te goed. Hier hebben we dat ook vaak gedacht. We willen een kleine, maar hetgeen ervoor kost al zoveel geld, halen we dat wel. En als je dan op het nieuws mensen hoort die dan hun eigen kind vermoorden, ... dan wordt dat enkel maar erger. Maar je moet je daar proberen overheen te zetten. Hoe moeilijk ook!!!

En tegenwoordig krijg je een deel terug van de ziekenkas. Wij met KID krijgen zo goed als niets terug, maar het kost dan ook minder dan via andere wegen.

Succes in ieder geval!!! Laat de moed niet zakken!!

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 11 sep 2007, 11:15

tis voor de moment zo verdomd moeilijk om positief te zijn!
Ik moet dus vanaf nu die menopur zelf inspuiten! Dat zie ik al niet zitten, maar ja zal moeten eh!

Dan moet ik maandag terug gaan, ik heb een afspraak om half negen maar de secretaresse zei dat het een drukke avond was, dus dat het wel even zou kunnen duren! Gisteren waren we ook pas om 11 uur buiten terwijl ik een afspraak had om 8 uur!

Nu hoopt de gyn mijn cyclus zo te verlengen, en dat die paar eitjes van 5 mm door die menopur nog groter worden, en dat hij daar dan eventueel iets mee kan doen!

Maar nu zit ik er goed met de schrik in, omdat hij begon over al die onderzoeken enzo, en ook ivm mijn vriend!

Tis nu misschien een hele persoonlijke rare vraag eh, maar moet je een grote hoeveelheid sperma hebben? Of maakt dat niet uit?
:oops:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 11 sep 2007, 12:17

Bolleke toch, dat is minder goed nieuwd eh. Maar het cliché haalt het meestal wel, het komt wel in orde. Binnenkort hou jij ook je ukje vast en ben je zielsgelukkig. Hoewel ik je reactie wel begrijp. Het is ook allemaal niet zo makkelijk om het van je af te zetten. Neem nu mij bv, ik vertrek volgende week op verlof en heb mijn zinnen gezet op 'een klein Turkske'. Wel denk dat ik héél teleurgesteld ga zijn moest het niet gelukt zijn dees maand, hoewel ik een kleine minieme kans heb dat ik mijn eisprong ga krijgen daar. :cry: Maar dromen kunnen uitkomen hoor. Niet opgeven! :lol: Wacht nog eventjes af tot maandag! Ik vertrek dinsdagmorgen heel vroeg (om 6.20u) maar ik kom zeker nog lezen hoe het met je vergaan is bij de gyne! :wink: En ondertussen hou ik mijn vingers en tenen gekruld voor u! En voor Mel ook natuurlijk!!! :lol:

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 11 sep 2007, 13:12

Hallo Bolleke,
om op je vraag te antwoorden: De hoeveelheid sperma maakt echter niets uit, het hangt ervan af of er genoeg goede en beweeglijke zaadcellen zijn. Mijn man is toen ook onderzocht: in een staaltje sperma tellen ze de zaadcellen en kijken of die mobiel genoeg zijn om tot aan de eicel te geraken. Is dit niet het geval(zoals bij mijn man) kijken ze naar de oorzaak hiervan: soms een spatader rond de teelbal, eenvoudig te verhelpen. Mijn man had een knobbeltje in zijn hypofyse (in de hersenen) waardoor zijn sperma van slechte kwaliteit was. Daarom zijn wij voor een donor gegaan.
Wat die 200 euro betreft van Menopur: ik zou me geen zorgen maken over de terugbetaling. Bij mij was dit ook geen probleem. Moet gewoon een attest van je gyne aan je adviserend geneesheer van cm geven.
Dan kost het ongeveer 10 euro voor een doos.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”