....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel
....

Bericht door Just me » 16 aug 2007, 09:00

Heb geen idee wat ik mankeer dees maand. Ik heb dingen die ik anders niet heb. Zoals mijn haar, ik was dat wel elke morgen maar sinds gisteren vind ik dat het helemaal niet goed ligt en precies nog vettig is. Mijn humeur ook. Mijn shoeke heeft een nieuwe auto gekocht en ik ben er jaloers op. Gun hem dat en tis ne mooien auto maar kan het niet verdragen dat hij er positieve commentaar op krijgt. En dan kop ik en ben ik boos want vind het dan een zielige reactie van mezelf maar kan er niks aan doen. :roll: :cry: En hij blijft dan zo lief tegen mij. :? Plus ik begin de laatste twee dagen gewoon te schreeuwen om het minste. God zeg, dat ne mens zo verandert na het stoppen met de pil... :evil: word er gewoon zot van.


jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 16 aug 2007, 09:11

ja, de hormonen kunnen nogal wat met ons humeur spelen. Ben ook prikkelbaarder hoor. Meestal in de periode van mijn eisprong. Wat gaat dat geven als we straks zwanger zijn?
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 16 aug 2007, 09:23

Ik hoop dat het niet erger wordt, want ik heb nu al compassie met mijn ventje. Maar ja diene hoopt natuurlijk wel dat het raak is deze maand. Maar dat is een goed geluk dan hoor. Dus ik vrees er voor... :?

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 16 aug 2007, 10:55

Ik ken dat! Hormonen zijn rare dingen!

Hier vant zelfde! Ik heb hem heel deze nacht wakker gehouden, omdat ik niet kon slapen omdat we vandaag naar de gyn moeten voor goed of slecht nieuws!

Maar ik laat me altijd wijs maken, probeer het redelijk te houden, en dan zal je vriend dat wel begrijpen!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 16 aug 2007, 11:10

Bolleke, julie staan al iets verder dan ons. :lol: Ik moet nu voor de eerste keer mijn ms krijgen zonder pil te nemen. Ben es benieuwd. en ik had me nog zo rustig kunnen houden, maar nu heb ik ook zenuwen ze. Weet dat het onmogelijk is om direkt zwanger te zijn nu, maar toch hoop ik het zo. Want ik vrees dat ik na deze maand mijn regels niet meer ga doorkrijgen de eerste maanden en daar heb ik zo wat schrik voor. Soit, we zien wel eh. :lol:

En voor jullie... vanmiddag zal heus wel prettig nieuws brengen. Ik duim in ieder geval. :lol:


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 16 aug 2007, 12:46

ik moet zeggen bij mij valt het nog mee, ik liep ambetanter toen ik de pil nam, of als ik clomid genomen had, het enige waar ik nu nog lastig van kan lopen is het feit dat ik al 3 weken het gevoel heb dat ik ongesteld ben maar geen :twisted: , om gek van te worden :roll:
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 16 aug 2007, 13:27

mja, just me ik denk niet dat we echt verder staan ze! De zenuwen gieren door mijn lijf voor de moment! Binnen een goed uurtje vertrekken we!

Ik zie dat jij een cyclus hebt van 32 dagen, das al iets als je dat weet, ik heb eens een cyclus gehad van 265 dagen enzo! Das echt om zot van te worden!

Maar ik probeer kalm te blijven! Maar mijn vriend heeft het ook al moeten bekopen ze! Ik heb het al eens gezegd eh, als hij je echt graag ziet dan begrijpt hij dat wel!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 16 aug 2007, 13:45

:lol: Hormonen, toch leuk he?! :twisted:

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 16 aug 2007, 13:58

Ik heb dat altijd een week voor ik ongesteld moet worden. En mijn ventje weet het ondertussen ook wel hoor :wink:

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 16 aug 2007, 14:00

ahwel muppet ik heb dat hier ook altijd rond die periode.
En die thuis zegt dan altijd "ah is het die tijd van de maand weer" :roll:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 16 aug 2007, 14:52

ah bolleke zal nu al bij de gyne zijn, ik ben eens benieuwd, hopelijk heeft ze een eitje :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 16 aug 2007, 15:30

Bolleke,

Cyclus van 31 heb ik zomaar ingevuld om een idee te hebben ongeveer. Dit is mijn eerste cyclus zonder pil en ik weet uit ervaring dat de eerste maand na pilstop mijn ms zo goed als zeker rond de 28 dagen nadien er zijn. dus nu krijg ik ze gegarandeerd op tijd of zo goed als. Maar dan zal het bij mij ook afwachten zijn en hopen dat het niet te lang zal duren elke maand.

Ik denk nu persoonlijk wel dat ik ze ga krijgen volgende week. Voel zo broebel in mijnen buik (precies gas in mijn darmen) dus dat is meestal een voorteken. hoewel ik hoop van niet.

Btw inderdaad het is al half vier, ze zal er al wel zitten. We lezen het straks wel. Spannend. :o)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 16 aug 2007, 18:11

Ik ben ondertussen dus al teug van de gyn!

Ze had goed nieuws en slecht nieuws!

Er zat wel een eitje klaar, wat wil zeggen dat er wel reactie was op de clomid, maar het is niet sterk genoeg! Het was maar 6 mm en het moeten er 20 zijn!

Dus we zijn terug bij af, nu moet ik opnieuw vanaf morgen pillen nemen om mijn regels op te wekken!
Als die er dan zijn terug met clomid beginnen, maar de dosis is verdubbeld :shock:
Dan mag ik nog voor de dertiende dag al terug gaan, want als ze dan bijvoorbeeld zien dat ik terug een eitje heb dat niet sterk genoeg is, dan kunnen ze er nog iets aan doen! Een spuit geven ofzoiets....

Ik moet zeggen ik was wel een beetje teleurgesteld maar niet teveel! Ik was vooral blij dat er toch iets van reactie was! Beter dan niks eh! Dus op naar de volgende!

IK heb haar dan ook gevraagd van die pillen, nu heb ik niet durven zeggen dat ik ermee gestopt was, die tegen een soort van suikerziekte! Zij zei dak het nog efkes moest proberen en als ik er echt te misselijk van werd, dan ging ze iets anders zoeken! Dus ik zal er vandaag eens terug aan beginnen ze!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 16 aug 2007, 18:16

oh das goed nieuws hé, beter een klein ei dan geen, komt wel goed :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

ei

Bericht door Aicha » 16 aug 2007, 20:06

bolleke,

Het is idd al goed dat er toch ietwat reactie is op die Clomid!!! Misschien krijgen jullie met aangepaste dosis toch nog goeie eitjes!!!!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 16 aug 2007, 20:29

is dat dan "menopur" dat je dan gaat krijgen?

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 16 aug 2007, 20:45

glucopaghe noemt dat!

Het is blijkbaar een medicament dat mensen met suikerziekte ook moeten nemen! Maar dat is iets dat enkel moet als je pco hebt in een erge vorm! Normaal beginnen ze daar maar mee na een paar maanden als clomid niet aanslaat, maar ja bij mij ... :roll: :roll: :roll:

Is wel grappig, als je dat medicament gaat halen bij de apotheker dan moet je niks betalen!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 16 aug 2007, 21:01

hey Bolleke, ik lees het hier net. Wel jammer natuurlijk maar in ieder geval je weet dat het aanslaat eh. dat is al een positief punt. :D Dus de rest zal wel snel volgen... :wink:

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 16 aug 2007, 21:05

Bolleke schreef:glucopaghe noemt dat!

Het is blijkbaar een medicament dat mensen met suikerziekte ook moeten nemen! Maar dat is iets dat enkel moet als je pco hebt in een erge vorm! Normaal beginnen ze daar maar mee na een paar maanden als clomid niet aanslaat, maar ja bij mij ... :roll: :roll: :roll:

Is wel grappig, als je dat medicament gaat halen bij de apotheker dan moet je niks betalen!
ah maar neen ik bedoelde dat medicijn dat je moet inspuiten als je eitje nog niet sterk genoeg is

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 16 aug 2007, 21:09

ah, dat heeft de gyn niet gezegd, we gaan eerst proberen om het zonder te doen! We zullen volgende keer zien wat de reactie is, als die terug niet goed is, of niet voldoende, dan ging ze alles uitleggen, want dan moeten ze een dossier aanleggen voor de muntualiteit zodat ik alles terug trek, omdat het naart schijnt wel redelijk duur is !
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 16 aug 2007, 21:37

Bij mij was dat dus ook zo hé, dat dat eitje niet groot genoeg was.
Maar ik moest na 2 dagen nog eens terug voor de zekerheid, en 't was een goed eitje!!!
Afbeelding


Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 16 aug 2007, 23:18

Mja bij mij ist echt te klein, 6mm en bovendien zit ik al op dag dertien van de cyclus!

DSaarom wordt nu de dosis verhoogt, en moet ik iets vroeger een echo laten doen, zodanig dat als het volgende keer ook te klein is, dat ik dan nog iets extra kan inenemen om het groter te maken!

Ze was toch redelijk positief, maar heeft niks gezegd over dat het nog groter kan worden de komende dagen! Ik ben al meteen moeten herbeginnen met die pillen om mijn regels op te wekken!
Afbeelding

Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 17 aug 2007, 19:48

Ik heb die pillen nog eens proberen nemen die ze me voorgeschreven had, zo die tegen een soort suikerziekte!

Ik ben er echt ziek van! Misselijk, sterretjes zien vliegen, diarree, ...
Ik krijg ze gewoon niet meer binnen, mijn lichaam geeft duidelijk aan dat ze die niet willen, als ze nog maar in mijn mond zitten en ik wil ze inslikken, dan krijg ik kokhalzingen...

Kprobeerde de gyn te bellen, maar ik geraak er niet binnen, ik krijg een antwoordapparaat aan de lijn, dat ze in de verlofperiode moeilijker bereikbaar zijn :?

Ik heb ze in elk geval vandaag al niet gepakt, en ik zal morgen nog eens proberen bellen! Ik wil wel heel graag een kindje, maar ik wil niet met mijn lichaam spelen!

Nu is dat niks, ik kan heel de dag rusten, maar vanaf dinsdag moet ik terug gaan werken ....
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 18 aug 2007, 02:18

als je er zo ziek van bent zou ik ze ook niet meer nemen
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 20 aug 2007, 08:51

Ben vanmorgen afgezet door mijn ventje. Maar onderweg was het niet zo leuk. Elke keer als hij in een putke reed ofzo dan voelde ik een druk in mijn onderbuik. Zo precies of ik moest naar de WC maar dat is dus niet het geval. Ben op t werk aangekomen en ik moest echt niet gaan. Ik vrees dus echt dat mijn duiveltjes er gaan aankomen... Zou het wel verwacht hebben maar wel spijtig vinden. Enfin niks aan te doen dan eh. Nog veel werkplezier allemaal !!! :lol:

En Annubis, ik duim mee eh!!! Maar het zal wel in de sjakosh zijn. :wink:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 20 aug 2007, 10:22

ik duim ook nog voor jou het zou tof zijn moesten we allebei zwanger zijn van den eerste ronde ... anders zullen we als geen van beide zwanger zijn weer ongeveer samen kunnen aftellen . :wink: hier nog altijd geen duiveltjes ...
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 20 aug 2007, 10:30

Ik heb er weinig moed op hoor. Ik heb voor mijn banner maar een cyclus van 32 dagen ingevuld, om toch ongeveer te weten wanneer ik ze zou moeten krijgen. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het raak is al. Maar vrees ervoor. Ik zal echt wel blij zijn dat ik iets meer weet want amai zenne. :? nu heb ik al een uurtje buikpijn. voor de rest voel ik echt niks eh, geen symptomen of rare dingen. Zegt genoeg voor mij. :cry:
Enfin ik kan alleen maar duimen voor Annibus, omdat ik daar een sterk positief gevoel bij heb. Dat zit goed denk ik. hopelijk wacht je niet te lang om te testen ze, want de stress van uw onzekerheid speelt bij ons ook parten! :lol: TESTEN BETTY !!!! :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 20 aug 2007, 12:03

ik wacht (ale ga proberen ) tot de testen in de bus vallen hoe meer dagen ik wacht hoe zekerder het word he . Ik zit hier zelf in spanning . ik zou al 50 keer op mijnen fiets gesprongen zijn om naar de winkel of apotheek te gaan halen . :D
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 20 aug 2007, 12:27

Ik heb dat nu al dat ik een test wil gaan kopen. :lol: En ik ben nog geeneens overtijd... :oops:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 20 aug 2007, 12:30

hahaha misschien als we met 2 een deel testen kopen dat we nog korting krijgen hahahahaha :D :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”