....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 20 aug 2007, 13:14

Hihihi Betty... Wie weet ja, misschien dat het zo is, 1 test kopen, tweede gratis. :lol: ik kom elke keer kijken hier op t forum in de hoop dat je je geduld niet meer de baas zou kunnen en al een testje hebt gedaan. :lol: Maar ge blijft volhouden, doeme toch :!: :P :lol:

Ik moet er mijn gedachten van afzetten deze keer. Het zijn mijn eerste natuurlijke maandstonden na stop pil, dus als ik realist ben dan weet ik dat het nu nog niet zover is. Ik hoop alleen dat ze snel gaan komen bij mij. Vind het al raar dat ik een viertiental dagen mijn eisprong heb gevoeld... Ben ook een raar wezen eh. :wink: :lol:


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 20 aug 2007, 15:19

kijk maar eens bij mijn ei topic :roll:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 21 aug 2007, 09:34

nu dag 28 van cyclus. En nog niks. Is de eerste keer dat ik ze natuurlijk zal krijgen dus ze zullen nog wel effe wegblijven dees week. Want ik heb niks. Geen veegje bloed in inlegkruisje, geen slijmkes, geen buikpijn, geen symptomen van zwangerschap ook niet, gewoon niks.... :roll: Als ze maar niet te lang wegblijven, dan kunnen we terug oefenen. :lol: Wat ik wel had eergisteren dat was een ander gevoel bij het 'oefenen'. Het spande eens zo hard en het deed "pijn" in t begin. Heb dat meestal als ik mijn MS heb of juist erna maar niet ervoor.... Wel raar. :lol:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 21 aug 2007, 15:11

oh je zal de komende maanden nog wel rare dingen meemaken, kijk maar naar mij :lol:
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 21 aug 2007, 17:05

Hier nog zo van die dingen!
Pfff, ik weet het niet meer ze, ik heb vandaag de gyn kunnen bereiken ivm met die pillen waar ik niet tegen kon!

Maar nu moet ik gewoon die pillen nemen die mijn regels opwekken, en dan moet ik als mijn regels doorkomen bellen, want dan moet ik spuiten laten zetten samen met clomid!

De behandeling kost veel geld en vereist om de twsee dagen een bezoek aan de gyn! Nu zie ik dat voorlopig nog niet zitten! Ik heb zoiets van ik wil wel graag een kindje, en ik vind het al erg dat ik het met clomid moet doen, maar ik wil niet direct veel spuiten enzo laten zetten!

Voor de mensen die een behandeling met clomid hebben laten doen, wat moesten jullie erbij nemen? Want ik zou aan mijn gyn willen voorstellen van het effie gewoon zo te proberen! Of is dat stom?
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 21 aug 2007, 19:48

dat is wel vroeg dat die al met spuiten wil beginnen, mijn gyne wil eerst kijken of de clomid aanslaat, dus als de 100 niet werkt dan 150 en hij heeft gezegd daarna zien we wel, ik zou het nu ook nog niet zien zitten om al beginnen te spuiten, ik heb al gehoord van een ovarieele drilling, dat is een operatie en dan branden ze al die eicelblaasjes weg maar ik ken er het fijne niet van en normaal gezien heb je dan zo een 6 maanden een normale cyclus, als de clomid niet zou aanslaan zou ik vragen aan de gyne of ik hiervoor in aanmerking kom, en als dit niet helpt zou ik dan maar beginnen met spuiten want vind dit nogal drastisch
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 23 aug 2007, 20:04

Hier nu nog twee dagen en ik zit aan een cyclus van 32 dagen... Ik voel nog niks, zowel niet in de richting van maandstonden als zwangerschap. Pfff word er al moedeloos van. :oops: Schandalig eh, ben nog maar een maand gestopt... Ik moest me daarstraks inhouden om nog geen test te gaan halen. zou zo graag al willen maar het zal toch negatief zijn en dan ben ik misschien kei teleurgesteld. Harder dan dat ik mijn regels volgende week zou krijgen. Pfff tis zo moeilijk eh. :cry: Nog zoiets, ik heb mij daarstraks een thermometer gekocht en ikke natuurlijk... ik moest da es proberen eh. :oops: ik had 37.3°. Spijtig genoeg weet k niet hoeveel ik normaal heb als ik niet ziek ben ofzo... Stom van mij zenne, want nu denk ik weer dat dat wel wat hoog is voor mij... Sjeezes, wake up!! (is tegen mezelf dus eh :lol: )

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 aug 2007, 20:09

Normaal dat je droomt!!
Ik was ook van de eerste keer zwanger, dus het kan natuurlijk altijd!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 23 aug 2007, 20:12

[/i]ja dat kan inderdaad altijd. Maar ik vrees er in mijn geval wat voor. Maar vorige keer had ik de eerste maand direkt mijn regels en nu zou ik ze normaal al moeten hebben. Maar ik zal nog maar wat wachten tot volgende week. als ze er dan niet zijn ..... :roll:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 23 aug 2007, 21:16

da wachten is ambetant hé, ik heb nu pillen gekregen om ongesteld te worden want het duurt nu echt wel lang, mijn langste cyclus tot nu toe, maar geduld hebben hé :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 26 aug 2007, 16:51

en blijkbaar ben ik nu dus aan dag 33. :lol: Was het al helemaal vergeten. Maar ja, nog steeds niets hier. Wel weer terug een probleempje met de sex. Het lukte niet goed en het spande enorm. Vraag me af wat dat is maar goed.

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 aug 2007, 13:52

Iedereen is een winterslaap aant doen denk ik. Want hier ook enorm stil... :roll:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 27 aug 2007, 14:14

straks ben jij zwanger hihihi :lol: :lol:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 aug 2007, 14:28

Betty moest dat het geval zijn dan geef ik een feestje voor iedereen van het forum. :lol: :lol: ik heb daar ook al eventjes aan gedacht en gehoopt maar denk dat ik met mijn beide voetjes terug op de grond moet komen. Ik zit nu aan dag 34 nog maar. Ze zullen dees week wel doorkomen...

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 27 aug 2007, 16:23

da wachten is lastig hé, stiekem hoop je dat je zwanger bent maar je weet dat de kans klein is door de pco, maar je weet nooit hé, ik zou alleszins op het feestje zijn :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

test

Bericht door Aicha » 27 aug 2007, 16:37

Het is hier dus best wel spannend :wink:

laten we hopen dat dat feestje kan doorgaan :lol: :lol:

Al uw testjes besteld op het internet :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 aug 2007, 16:47

Hey,

ik ben de laatste dagen ook een beetje afwezig geweest!
ik had gewoon een paar slechte dagen!

Mijn kinderwens is heel groot, maar ik reageer nogal slecht op al die pillen die ik moet pakken! Zo erg zelfs dat ik en mijn vriend overwegen om er even mee te stoppen!

Daarnaast heb ik nog steeds zoveel problemen op het werk dat ik er zo graag weg wil... maar ja als je zwanger wil worden.. dan moet je er wat voorover hebben eh!
Bovendien zou ik binnenkort dan inspijtingen moeten krijgen waardoor ik af en toe op het werk een dagje zal moeten verzetten, maar hoe doe je zoiets zonder dat zij mogen weten dat je naar de gyn gaat!

Ale tzat allemaal wat tegen waardoor ik dus last had van migraine enzo... vandaag gaat het al wat beter!

@ just me: spannend eh, ik hoop voor jou dat het ineens goed zit ;-) ik duim in elk geval!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 aug 2007, 17:02

Ja Mel inderdaad, dat wachten is echt heel lastig. Zou zo graag een test doen ze, maar ik voel diep vanbinnen dat het niks is. Het zou ietsjes te snel zijn vrees ik. Daarbij, zou het ook wel goed zijn dan? Van de eerste zwanger te zijn na pilstop? Pfff heb zoveel vragen nu maar ik krijg geen antwoorden. En ik ken mezelf, straks een test doen en negatief zijn, grrrhh dan denk ik dat ik dan wel heel teleurgesteld zal zijn, hoewel ik weet dat ik PCO heb eh. :oops:

Aicha, ik heb geen testjes besteld op t internet, ten eerste omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen. En ten tweede ik blijf er van overtuigd dat ik ze 1 van de dagen ga krijgen hoor. Maar ja, de natuur blijft eventjes steken. :lol:

Bolleke, die kinderwens eh. Tis toch zo verdomd moeilijk soms. Hoe komt het dat je zoveel problemen hebt op t werk? Toch niks te erg? :cry:

Ale ik ga maar eens naar huis rijden. Misschien onderweg toch eventjes binnenwippen om een testje? :lol: Gelukkig dat ik het eigenlijk niet erg durf eh, een winkel binnenstappen en een test kopen. Dat is toch iets positief. :)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 aug 2007, 17:10

och ja, echt zware problemen niet, maar ik werk er niet graag, en waar ik werk daar zijn ze absoluut tegen zwangerschappen! als ze het te weten komen dat je probeert --- > buiten, als je zwanger wordt in je proef --- > buiten, dus ja dat zijn dingen die je niet wil eh ...

ik zeg het ik wou vroeger een groot gezin! Nu zal ik blij zijn met eentje, wat ik nu doormaak, dat wil ik niet meer ...
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 27 aug 2007, 18:45

bolleke positief blijven hé, voor alles is een oplossing, je moet eens wat informatie vragen aan je gyne over een ovariele drilling, dit is een operatie, en hierbij kunnen vrouwen met pco een normale cyclus krijgen en reageren ze beter op hormonen, normaal gezien ben je hiermee 6 maanden goed maar dit verschilt van vrouw tot vrouw :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 aug 2007, 19:33

Bolleke, het komt wel goed ze. Wacht maar af. En kun je dan niet in afwachting iets anders zoeken, ergens waar je wel weet dat je aan kinderen mag beginnen?

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 aug 2007, 19:50

Diegene die het willen weten.... Juist testje gedaan en was negatief, zoals ik had voorspeld. Hopen nu dat mijn maandstonden er snel aankomen... Nog een leuke avond allemaal. :lol:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 27 aug 2007, 20:10

is wel spijtig hé :( want het kan altijd natuurlijk, dus geen feestje :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 aug 2007, 20:20

Dat is het enige voordeel ja, geen feestje dus ook geen geld minder. :lol:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 27 aug 2007, 20:25

hopelijk komen de :twisted: vlug hé, want daarop wachten is ook lastig, mijn eerste cyclus na de pil was 35 dagen :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 27 aug 2007, 20:28

Tja nu begin ik natuurlijk hoofdpijn te krijgen eh, dus dat is meestal een teken dat ze op komst zijn. Ik hoop het echt langs ene kant. Dan kunnen we terug aftellen maar langs den andere kant dan weet ik dat het vanaf dan wel langer zal duren eer ik ze dan terug ga krijgen en daar zie ik tegenop. :cry:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Jammer

Bericht door Aicha » 27 aug 2007, 21:24

Jammer :(

Maar hou er de moed maar in :wink: Wie weet brnegt de volgende ronde goed nieuws :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 27 aug 2007, 21:27

ik voel de mijne nu ook opkomen, maar das normaal want ik heb duphaston genomen eh!

Kweet het niet vandaag kreeg ik telefoon van mijn gerante, het is niet druk in de winkel en ze heeft me morgen de hele dag vrij gegeven!

Pfff, soms dan denk ik dat ik het haar misschien beter gewoon vertel en dat ze moet zwijgen tegen de grote bazen, maar dat ik toch geen excuus moet liggen zoeken als ik een echo moet laten nemen!

ik weet het niet, als ik ander werk zoek, dan heb ik weer die proefperiode van 6 maand, en in die periode kunnen ze me ontslaan eh, ook als ik zwanger ben!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 28 aug 2007, 06:16

we gaan de :twisted: blijkbaar allemaal tesamen hebben, en dan is het terug geduld hebben :roll: :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 28 aug 2007, 08:41

dan kunnen we de zwangerschapstesten aan elkaar doorgeven als we ze niet meer nodig hebben ! ik zal nu eerst terug kunnen testen en dan volgen jullie . dus als ik ze niet meer nodig heb :D ik hoop dat we altijd tesamen kunnen aftellen ... en misschien zijn we wel samen zwanger he . zeg "just me" jij gaat toch ook in st jozef malle bevallen he en ook bij de pestel . dan kunnen we misschien een nummerke trekken moesten we tesamen bevallen . alhoewel ik denk dat ik met may faes ga bevallen maar depestel grijpt in moest er iets mis zijn .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”