Na de pil...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:
Re: na de pil...

Bericht door ericardtje » 08 sep 2007, 16:08

Anse schreef:Hey Ericardtje,

Dan is het misschien best dat mijn regels er zijn doorgekomen... dan kan mijn vlies een beetje aandikken, want ik heb ook wel schrik voor een miskraam (een aantal van mijn vriendinnen hebben dat ondertussen doorgemaakt). Hoe lang duurt het om het vlies te laten aandikken? Zou het kwaad kunnen dat we er nu weer voor gaan?

Ben jij ook aan het proberen? Zoja, ook eerste kindje? of ben je al zwanger?

Groetjes
Hey Anse,

Ik ben eind juni gestopt met de pil en wij zijn sinds half augustus er volledig voor aan het gaan. Mijn eerste vruchtbare periode was de voorbije week dus we zitten in ronde één nu... Het is dus heel spannend nu we moeten afwachten of er al dan niet een zwangerschap zal zijn.
Mijn gyneacoloog had gezegd dat we na het stoppen met de pil best een week of 6 wachtten om te beginnen proberen omwille van het slijmvlies dat door de pil nogal dun is (en dat blijkt normaal te zijn). Ik ben eind augustus op controle geweest bij de gyneacoloog en toen was mijn slijmvlies al terug heel dik. Dus die zes weken wachten na het stoppen met de pil zijn ruim voldoende normaalgezien. Als je cyclus al terug normaal op gang is zonder pil, is dat normaal een teken dat je slijmvlies al terug de goede dikte heeft.
Dus als je al een aantal weken gestopt bent met je pil moet dat normaal wel al in orde zijn hoor. Miskramen komen vaak voor in het begin van een zwangerschap, maar vaak merk je dat niet eens omdat je nog maar een paar dagen zwanger was en je gewoon je regels krijgt nadien (allez dat is wat mijne gyne zegt en dat is toch echt wel een goeie gyne hoor!).
In ieder geval veeeeel succes met zwanger worden hé!

Groetjes
Erika
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”