Eiceldonor gezocht omgeving Gent

Moderators:Welcome, Moderators

djessica
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 jul 2005, 17:45
Eiceldonor gezocht omgeving Gent

Bericht door djessica » 05 feb 2006, 18:17

Hallo, ik ben Djessica 33 jaar oud en normaal gezien zou ik ook al een peutertje hebben rondlopen. Helaas lijkt het ons niet gegund. Enkele jaren geleden zijn we in het medisch circuit terechtgekomen omdat mijn man een ernstig vruchtbaarheidsprobleem had. Na 3 mislukte ivf/icsi pogingen bleek er ook bij mij iets mis te zijn.

De artsen van het UZ in Gent hebben ons verteld dat een eiceldonor waarschijnlijk de laatste kans is op een zwangerschap. We zijn dus op de wachtlijst terechtgekomen. Helaas is de wachtlijst enorm omdat er weinig eiceldonoren zijn.

Wie wil en kan ons helpen? We zoeken een eiceldonor (jonger dan 35 jaar met vervulde kinderwens) die onze droom kan laten uitkomen. De donatie mag anoniem! Wil je meer informatie of wil je ons misschien helpen stuur dan een mailtje naar eiceldonor@hotmail.com

Alvast bedankt....


djessica
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 jul 2005, 17:45

Bericht door djessica » 19 feb 2006, 19:23

Sorry dat ik dit onderwerp 2 keer heb geplaatst in dit forum. Helaas weet ik niet hoe ik dit berichtje kan verwijderen. In elk geval bedankt voor de reacties en de e-mailtjes. Helaas nog niemand gevonden, maar we blijven hopen en we blijven positief!!

Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”