hellup

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 17 feb 2006, 19:47

wel allemaal heel verwarrend voor je
hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt
17 maart is nog wel ver weg hé, zeker als je ergens op zit te wachten...
hoop dat ze je kunnen helpen!
Afbeelding
Afbeelding


spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 18 feb 2006, 09:32

zo lang wachten... :(

Heeft die gyn geen vrije consultatie?
Afbeelding
Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 22 feb 2006, 21:21

Hallo allemaal

via via kan ik morgen vroeg al terecht voor echo. Dus ben benieuwd. Nu maar hopen dat er niets ernstigs met me aan de hand is. Maar hopelijk kan ik jullie morgen meer vertellen.

groetjes liesl

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 feb 2006, 21:29

Wij hopen het ook dat je morgen meer nieuws hebt.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 22 feb 2006, 22:51

Ben ook benieuwd naar het resultaat. Hopelijk kan de gyn je iets meer duidelijkheid geven, want het is idd om gek van te worden als je niet weet wat er aan de hand is. Zit zelf ook al op dag 43 van mn cyclus (1ste na pil) terwijl test negatief is (deze morgen nog getest).


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 23 feb 2006, 14:06

weet je al iets?
Afbeelding
Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 23 feb 2006, 18:40

Hallo allemaal
ik ben dus vanmorgen bij gynea geweest voor een echo. Het baarmoederslijmvlies zag er normaal uit. Mijn eierstokken en het aantal eitjes/follikels ook. Hij denk dat er dus iets mis is met mijn hormoonhuishouding. Dus ik moest een afspraak maken bij de fertiliteitspolie. Daar moet ik nu 9 maart heen. Hoogstwaarschijnlijk gaan ze dan bloed prikken en dan zal ik iets moeten gaan slikken om het op te wekken. Normaal doen ze dit pas na een jaar niet ongesteld te zijn maar omdat ik er nu toch al mee bezig ben zal dit waarschijnlijk eerder gebeuren. Hoe de test van de HA in dec positief heeft kunnen zijn snapte de gynea ook niet echt. Waarschijnlijk is daar een fout mee gemaakt bij de HA en ben ik nooit zwanger geweest maar hier zal mij nooit iemand een antwoord op kunnen geven. Ik hoop nu maar dat ze 9 maart iets er aan gaan doen zodat we verder kunnen met klussen. Maar ik hou jullie natuurlijk op ded hoogte. Ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben en dat het er verder allemaal normaal uit ziet. Want ik hoefde me ook nergens zorgen over te maken.

groetjes liesl

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 03 mar 2006, 16:09

Hallo allemaal
ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden. Wel raar dat gynea daar niets van heeft gezien/gezegd. maar ja ik was super blij. Wel vervelend dat het precies met carnaval was hier in het zuiden des lands maar goed beter wel dan niet he. Ik ben ongesteld geweest t/m afgelopen dinsdag dus dat is netjes 4 dagen ik weet niet of dat normaal is of niet? Maar kan ik er nu van uit gaan dat mijn volgende NOD op 24 maart zal zijn als ik tenminste een cylcus van 28 dagen heb? Nou goed. Ik had al een afspraak gemaakt op de fertiliteitspoli maar ik denk dat ik die maar ff ga afzeggen want het ging er immers om dat ik niet ongesteld werd.

groetjes en tot gauw.

liesl

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 03 mar 2006, 17:29

Wel goed dat je ongi bent geworden. Nu ben je helemaal zeker dat alles in orde is. Hopelijk is je volgende cyclus nu normaal en kan je terug opnieuw beginnen. Ik ben maandag ook ongi geworden (na 50 dagen, oef!) en kan dus ook aan een nieuwe ronde beginnen.
En 4 dagen lijkt mij wel in orde, ik zit ook altijd rond de 4-5 dagen.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 05 mar 2006, 20:54

Hallo allemaal

hier weer ff een berichtje van mij.
Ik ben nu wel aan het twijfelen of ik de afspraak van donderdag maar gewoon af moet zeggen bij de fertiliteitspoli ik bedoel ik ben nu ongesteld geworden en daar ging het immers om. Daarom denk ik dan ook maar dat ik hem afzeg anders gaan ze allerlei onderzoeken doen terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is.
maar wat zouden jullie doen?
groetjes liesl

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 06 mar 2006, 12:28

Liesl,

weet je al iets meer? We zijn toch al een maand verder hé? Of moet ik gaan kijken bij "joepie, ik ben zwanger?"

groetjes Nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 06 mar 2006, 12:30

Oeps, :oops: . Ik had niet gezien dat er nog pagina's achterkwamen.
Sorry daarvoor... :roll:

Ik wens je toch nog veel succes, Liesl.

groetjes Nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 06 mar 2006, 12:45

Liesl, hoe gaat het? Wat heb je nu met de afspraak van de 9e gedaan, ga je er heen gaan of niet?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 06 mar 2006, 15:47

Hoi fozke en de rest

Ik denk dus maar dat ik die afspraak ga afzeggen onder het mom van ik ben ongesteld geworden en ik wacht het ff af. Anders kom je al in een molen terecht terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is maar is het gewoon reactie geweest op jarenlang pilgebruik. Althans dat denk ik dan maar. Enfin ik vind het nog steeds vreemd dat gynea dat vorige week donderdag niet heeft gezien maar goed er zaten veel follikels en slijmvlies was 3 mm dus dat kan wel kloppen als je ongesteld moet worden. Bovendien zagen ze bij verloskundige geen follikels zitten maar rustige eistokken dus er is wel degelijk iets aan de hand geweest en ik denk gewoon dat ik de eisprong nu pas heb gekregen of dat ik in december toch zwanger ben geweest maar goed daar kan niemand mij een antwoord op geven dus dat zal altijd een vraag blijven. Maar wat zou jij doen wel of niet gaan 9 maart?

nou ja groetjes liesl

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 06 mar 2006, 16:16

Ik zou het misschien ook afzeggen. Anders kom je inderdaad in een hele mallemolen terecht. Laat je lichaam eerst nog wat bekomen en dan kan je volgende keer nog zien wat je doet. Je bent ongi geworden dus nu kan je volgende cyclus beginnen. En dan zie je wel wat er gebeurt (is mijn tactiek momenteel ook!)
En ik denk inderdaad dat je nooit zal weten wat er nu in december juist aan de hand was. Het belangrijkste is dat je nu wel zeker bent dat je volgende cyclus is begonnen denk ik.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 08 mar 2006, 19:00

Hallo allemaal

ik heb de poli fertiliteit gebeld en deze zeiden dat ik toch gewoon kon komen. Zodat ze gewoon konden kijken naar hormoonhuishouding. Dus ik ga er morgen wel heen. Maar ik ga wel meteen zeggen dat ze dat kunnen doen en verder niets als het allemaal goed is. Zo dat ik gewoon op een natuurlijke weg zwanger kan worden.
ik hou jullie op de hoogte.

liesl

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 13 mar 2006, 18:18

Hey allemaal
hier nog eens een berichtje van mij. Ik heb vandaag weer een echo gehad bij de gynea om te kijken naar eisprong. Er was een follikel gegroeid ten opzichte van vorige week donderdag dus dat beteketn dat eisprong er waarschijnlijk wel aan zit te komen. Overmorgen moet ik weer voor een echo. Is toch wel makkelijk op deze manier weet ik tenminste of ik wel of geen eisprong heb en wanneer.

ik hou jullie op de hoogte overmorgen krijg ik weer een echo.

groetjes liesl

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 13 mar 2006, 18:51

Veel succes liesl
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 14 mar 2006, 08:21

van hieruit ook succes gewenst :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 14 mar 2006, 08:23

dat is dan toch goed nieuws hé
Veel succes nu
en laat ons maar iets weten!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 14 mar 2006, 08:44

Veel succes, meid!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 14 mar 2006, 19:31

veel succes [/img]
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 16 mar 2006, 19:52

Hier ook veel succes gewenst! Hopelijk gaat het op deze manier wel lukken!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 17 mar 2006, 10:19

Hallo allemaal
allereerst bedankt dat jullie allemaal zo meeleven dat doet me veel deugd. Ik ben weer geweest voor een echo maar er was nu toch geen follikel te zien die echt gegroeid was. Nu hebben ze me provera voorgeschreven om menstruatie op tewekken en dan moet ik op mijn 3de menstruatie dag terug komen voor een echo. Die kuur duurt 10 dagen maar als ik eerder ongesteld wordt moet ik er mee stoppen en anders gewoon afmaken. Maar nu vraag ik me af of ik nu wel of geen eisrpong krijg met dit middel? weet iemand dit misschien? (ben ik vergeten te vragen) als ze de echo hebben gedaan gaan ze verder kijken wat ze gaan doen. Misschien krijg ik dan chlomid voorgeschreven maar dat ligt eraan ze gaan eerst bloedonderzoek doen naar d ehormonen. Maar goed dat zien we dan wel weer. En dan te bedenken dat ik dacht ik stop met de pil en dan gaat het allemaal van zelf nou niet dus he. Maar goed hopelijk blijft het hierbij en achteraf is het dus wel goed dat ik toch na die afspraak ben gegaan. Anders was ik er misschien na een jaar pas achtergekomen en nu kunnen ze het meteen verhelepen.

ik hou jullie op de hoogte groetjes liesl


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”