pfff

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:
pfff

Bericht door sterretje » 30 dec 2005, 09:41

eergisteren dus weer ongesteld geworden...op zich niet zo erg,want we zitten pas in ronde 2.
Maar nu heb ik mijn gyn gekontacteerd,en wil hij me toch zo snel mogelijk zien...De reden daarvoor is,ik heb een aantal maanden geleden een prille miskraam gehad....wist zelfs niet eens dat ik zwanger was toen...maar toen ik dan ongesteld werd,was dat niet echt zoals gewoonlijk..ben dan op controle geweest,en alles was ok...psychisch had ik er geen of weinig problemen mee,omdat ik het niet wist...en in mijn ogen gewoon ongesteld was geworden...ik was'proper',bleek na de echo.(bevruchting geweest,maar een probje met de innesteling,waardoor je toch wel veel"blubber"verliest)
Maar omdat ik nu toch wel last heb van mijn ongesteldheid,en mijn cyclus maar 25 dagen is,wilt hij me toch zien..

en daar zijn de spookbeelden,eh...pfff,ik weet zelfs niet eens hoe ik het neer moet typen..en waarom ik dit hier neertyp...
niemand weet van mijn 'miskraam',niet omdat ik het wil verzwijgen,helemaal niet...en met sven kan ik er wel over babbelen,en we zijn daar beiden vree realistisch in...maar nu ben ik dat dus niet...

4 januari heb ik mijn afspraak(moest gaan als mijn ongesteldheid over was),en ik heb toch wel een klein hartje....
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 30 dec 2005, 13:26

zou dat er dan nog altijd mee te maken hebben?
gho... ergens maar goed dat het een "prille" miskraam was he... dan is die verbondenheid met dat vruchtje er nog niet...
Liever dat dan dat je al enkele weken ver bent!
(heb het vorige week zelf ook ondervonden :roll: :? )

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 30 dec 2005, 16:34

veel succes bij de gyn en hopelijk kan hij je zekerheid geven of er al dan niets mis is. Maar ik duim heel hard dat alles er heel goed zal uitzien.
Mij lijkt het ook wel raar moest die miskraam er nog iets mee te maken hebben, maar ik ben geen dokter natuurlijk.

groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 30 dec 2005, 19:17

mij zou het ook raar lijken,zunne....maar ik denk dat het gewoon is om alles uit te sluiten....ofzoiets...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 30 dec 2005, 20:04

alles zal wel in orde komen!
ik heb zelf wel geen miskraam gehad
maar mijn zus heeft er enkele gehad
en ik weet wel hoe ze daar van afgezien heeft...
maar ze heeft uiteindelijk zel 2 mooie dochters!
al zouden ze nu mekaar rauw lusten nu ze bijna volwassen zijn!!!

het is inderdaad verstandig om gewoon nog eens op controle te gaan
dan ben je zeker dat alles OK is

Succes nog met je afspraak!

Katia, lees ik dat goed, of heb ik het verkeerd begrepen
heb jij net ook een miskraam gehad?
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 04 jan 2006, 19:26

verdict van de gyn->om de 2 dagen dicht tegen elkaar aankruipen,en er vooral van genieten...

ik ben dus op controle geweest.alles was nu dik in orde.....amai,ik kreeg op slag hoofdpijn als ik weer in de auto zat(van de spanning)

pffff,pfff
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 04 jan 2006, 19:34

goortjes schreef:Katia, lees ik dat goed, of heb ik het verkeerd begrepen
heb jij net ook een miskraam gehad?
$

was nog heel pril hoor, vandaar die wee-achtige krampen toen en dat overgeven enz...
gelukkig maar dat ik nog van niks wist... lijkt mij erger als je het wel al weet... nu was er nog niks van verbondenheid en voelt het voor mij aan alsof ik gewoon mijn maandstonden heb gehad (maar dan in een pijnlijkere versie)

Gebruikersavatar
leen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 okt 2005, 16:18
Locatie:Sint-Job-In-t-Goor

Bericht door leen » 04 jan 2006, 20:00

Dat is goed nieuws.
Nu moet je de raad van de dokter opvolgen hé.
Veel succes :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 04 jan 2006, 20:04

thx

na mijn mk is mijn cyclus wel veranderd,en blijkbaar heb ik mijn eisprong vroeger dan ik zelf altijd dacht.....
ik heb nu een cyclus van max 25 dagen,volgens de gyn word het problematisch als de cyclus minder dan 21 dagen is...maar daar hoeven we ons dus geen zorgen over te maken!!

(seffes dicht tegen elkaar aankruipen) :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”