3de keer goeie keer?

Moderators:Welcome, Moderators

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 01 dec 2007, 09:51

Oooohhh, snoezie, ik kom hier juist kijken en ik was zo overtuigd dat jij goed nieuws zou hebben...

Spijtig meid, en ik kan geloven dat je even van je wolk gevallen bent hoor...

Ik heb inderdaad al 2 kinderen, en om op je eerdere vraag te antwoorden over servixslijm...;ik zou het echt niet weten, ...had daar eigenlijk nooit op gelet...

We moeten ons plan met tati en jij en mezelf even wijzigen...het plan is nu als volgt...

Jij volgende ronde, tati ook en ik nu. Ik ben dan zogezegd de eerste en krijg daarom een joker-kaart...dwz dat ik steeds het meest mag zagen en zeuren over kwaaltjes in het algemeen...
Goed plan :?:
:lol: :lol: :lol:


Helaas ben ik er nu al zo goed als zeker van dat mijn plannetje niet zal kloppen, ik denk dat deze ronde een maat voor niks was hoor...maar we zullen over een week of 2 wel meer weten..

Je mag eens balen hoor vandaag, daar heb je recht op.


Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 01 dec 2007, 12:34

spijtig hoor, ik hoop dat je vlug een regelmatige cyclus krijgt !!!
Laat de moed niet zakken hé !!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 01 dec 2007, 12:46

thanks mummy, ik ga akkoord met je nieuwe plan. :D maar dan moet ik wel vlug eens ongesteld worden hé, dat ik tenminste van 0 kan beginnen. nu heb ik zo het gevoel dat er iets niet klopt met mij :roll:
lol nooit gedacht dat ik zou ongesteld willen worden

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 01 dec 2007, 14:07

oh dat is spijtig, ik had er zo een goed gevoel bij, hopelijk is de volgende ronde beter :)
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 01 dec 2007, 17:05

oh snoezie das jammer! Ik had ook echt het gevoel dat je goed nieuws ging brengen dit weekend! Maar ja, doorbijten hé meid! volgende keer opnieuw een kans!
Veel sterkte!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 02 dec 2007, 09:02

ik blijf het louche vinden dat ik niet ongesteld word... maar ja, wat is de kans dat je negatief test terwijl je toch zwanger bent...? verwarrend hoor :?

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 02 dec 2007, 09:18

Kan ik geloven dat dat verwarrend is...
En voel je nog helemaal niks aankomen??
Hoe was dat de vorige maanden?? :?:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 02 dec 2007, 09:36

euh ik wil je niet van streek brengen ... maar zolang dat ge geen bloedtest doet weet jet niet zeker he (dan is het pas zeker )
Mijn eerste tester was ook negatief maar toen ik twee dagen later hem weer deed ,was het wel positief ... misschien is het zwangerschapshormoon nog niet genoeg in je urine aanwezig ... maar ik wil je geen valse hoop geven ... misschien heb je een langere cyclus ,of geen regelmatige ,of misschien ben je er heel erg mee bezig ...voel je anders je regels aan komen ...???
voel je je anders ,zijn er veranderingen ??

Hopelijk weet je binnen een paar dagen meer ...

...

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 02 dec 2007, 10:01

het is zeer vreemd, ik ben indertijd de pil beginnen nemen toen ik 14 was omdat ik altijd zo'n hevige maandstonden had en heel veel pijn had. ik heb ook altijd liggen wisselen van pil, omdat ze nooit straf genoeg waren voor mij. 4 jaar geleden was ik dan begonnen met de nuvaring, had dan geen overmatige bloedingen meer, maar wel altijd nog redelijk veel buikpijn.

toen ik in augustus ging stoppen met mijn nuvaring, was ik een week vóór ik gestopt was al bloedingen beginnen krijgen. zonder pijn, maar wel hevige bloedingen. dat is blijven verder duren tot een week nadat ik gestopt ben, dus bijna twee weken aan een stuk had ik bloedverlies, maar geen pijn.

30 september heb ik dan de eerste keer wat bloedverlies gekregen nadat ik gestopt was, maar ik voelde niks, nul, noppes. het was ook zo weinig bloedverlies dat ik uren toekwam met één tampon. ik ging hem regelmatig wisselen omdat ik niet wist hoe lang ik er mee kon doen, maar er zat amper iets in. na een dag of 4 was het allemaal gepasseerd, heb geen seconde ongipijn gehad.

29 oktober heb ik 's morgens veel bloedverlies gehad toen ik wakker werd, maar ook toen absoluut geen pijn. dan heb ik nog een dag of 3 af en toe wat bloedverlies gehad, maar ook niks geen ongipijn.

dus het feit dat ik nu niets voel vind ik niet zo raar, want ik voelde de afgelopen keren ook niets, dus als de :twisted: komen zullen ze zich niet aankondigen!!!

de enige verandering die ik enigszins kan merken is dat ik ongelooflijk veel zin heb in melk, maar ik heb wel vaker rare goestingskes :shock:

't zou idd kunnen dat mijn regels uitblijven omdat ik er zo mee bezig ben, maar stiekem hoop ik nog steeds een scenario als rampestamperke, een negatieve test en toch zwanger zijn :roll:

merci in ieder geval dat ik hier kan komen mijn gedacht zeggen :)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 02 dec 2007, 10:04

praat het maar goed van je af ,dat kan opluchten... :wink:

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 02 dec 2007, 10:06

tja; mijn vriend snapt het allemaal niet zo, hij heeft meer zoiets van: "we zien wel"; maar ik moet er over kunnen praten. en gezien er niemand van ons vrienden of familie op de hoogte is, ben ik héél blij dat ik hier met mijn vragen en twijfels terecht kan!!!

thanks!!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 02 dec 2007, 10:07

Snoezie schreef:..., maar stiekem hoop ik nog steeds een scenario als rampestamperke, een negatieve test en toch zwanger zijn :roll:
Ik denk dat er veel mensen (waaronder ik) stiekem met je meehopen! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 02 dec 2007, 10:18

Snoezie schreef:tja; mijn vriend snapt het allemaal niet zo, hij heeft meer zoiets van: "we zien wel";
als het een geruststelling mag zijn ....zo denken mannen hoor ,(ik had er hier ook zo eentje)die zijn daar op een heel andere manier mee bezig ...maar wij vrouwen voelen dat helemaal anders aan :)

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 02 dec 2007, 10:21

Snoezie,
Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Mijn gyn zei toen ik er mee begon (6 jaar geleden) dat het wel eens wat nadelig kan zijn om nadien een vlotte cyclus te krijgen...Toen stond mijn hoofd helemaal niet naar een derde kind en ik was er van overtuigd dat wij het bij 2 gingen houden...dus vond ik dit eventuele nadeel niet erg.
Ik was ook altijd zwaar ongesteld...met de pil eigenlijk ook nog steeds pijnlijk...met de Nuvaring stukken beter, een dag of 3 zeer licht bloedverlies en lichte buik en rugpijn...uit te houden en in het slechtse geval nam ik een dafalgan. Nu ben ik ook "nuvaring-vrij" en ik was toch ook raar ongesteld...een dag of 2 overtijd...en dan plots heel licht bloedverlies...4 dagen aan een stuk. Ik heb toen zelf nog een test gedaan maar die was negatief...ik had iets gelezen over innestelingsbloed en greep me daar direct aan vast...en op dag 4 kreeg ik dan plots heel zwaar bloedverlies, nog voor een dag of 4...
Op internet heb ik gelezen dat er een hollandse vrouw 6 maand niet ongesteld werd na het stoppen met de nuvaring...maar ook een getuigenis van iemand die direct zwanger was na het stoppen...zodus...wij gaan geduld moeten hebben hé....ik hoop dat je snel zekerheid hebt, want het is vermoeiend zo...als je het niet eet hé...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 02 dec 2007, 10:22

verbetereing van hierboven...w vergeten!!
als je het niet Weet, bedoelde ik dus

hahahahhaa :roll:

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 02 dec 2007, 16:10

hmmz serieus? heeft de nuvaring dat als bijwerking? boehoe dat wist ik wel niet... och ja idd, geduld hebben... ach, begin 2009 zullen we in ons huis kunnen dat ze in april gaan bouwen. puur praktisch zou het wel handiger zijn als we pas een kindje hebben wanneer we in het huis wonen ipv op ons appartement.... zal me daar maar mee troosten zeker, stel dat het echt nog lang duurt?

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 03 dec 2007, 12:58

Snoezie schreef:wat kost dat en wanneer gebruik je dat dan?
Juist testjes in huis gehaald... kost 19,99 Euro voor 5 testen (bij een supermarkt)... maar als je ze via internet bestelt, zijn ze wel goedkoper heb ik hier al gelezen..
Op de bijsluiter staat heel goed uitgelegd wanneer je ze moet beginnen gebruiken (bv als cyclus gemiddeld 25 dagen duurt, moet je de 9de dag beginnen testen)

En hoe is 't nu met u??? Nog zo verwarrend of zijn er al tekenen van 't één of 't ander??

Groeten,
Tati :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 03 dec 2007, 17:18

Heb de testen dit weekend ook gaan halen... maar ik denk dat ik met 5 niet ga toekomen. Mijn cyclus loopt van 28 dagen tot 40 dagen, dus ja... ik veronderstel dat ik al chance ga moeten hebben om met 5 toe te komen... we zien wel.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 03 dec 2007, 19:14

deze morgen zijn mijn regels dan toch doorgekomen... de eerste twee uur heel hevig, de rest van de dag heb ik er amper nog iets van gemerkt. ongipijn heb ik nog geen seconde gehad.

ergens ben ik opgelucht; ik wéét nu tenminste dat het echt negatief is, en niet vals negatief. ben ook opgelucht dat het nog binnen een aanvaardbare termijn is, de eerste volledige cyclus duurde 29 dagen, deze 36 dagen. We zullen zien wat het de volgende keer geeft hé... maareuh; mijn volgende cyclus geef ik 40 dagen tijd zenne :D

op naar ronde 4!!!

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 03 dec 2007, 19:29

Oh... dan is die onzekerheid toch al weg... da's ook al iets.... :wink:

Hééél vééél succes in deze nieuwe (lange :? ) ronde!

Groeten,
Tati :wink: :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 03 dec 2007, 20:25

Veel succes snoezie!! Nu weet je het inderdaad zeker. Ik ken dat gevoel. Na het stoppen met de pil was ik er ook redelijk regelmatig om de 30 dagen, maar nu zitten we al aan 40, dus voor de 41 dagen hier ook geen testen of zo meer...
Veel succes voor de volgende ronde! Hopelijk begin volgend jaar een goeie start. Voor ons allemaal :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 dec 2007, 20:30

Fieke :-) schreef:Heb de testen dit weekend ook gaan halen... maar ik denk dat ik met 5 niet ga toekomen. Mijn cyclus loopt van 28 dagen tot 40 dagen, dus ja... ik veronderstel dat ik al chance ga moeten hebben om met 5 toe te komen... we zien wel.
Maar dan is dat toch een kostelijke zaak?? :shock: Kan je niet temperaturen?? Of is dat maar een fabeltje? (ik weet niet juist hoe dat werkt, maar is er dan geen lichte verhogen als je je eisprong hebt?)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 03 dec 2007, 20:36

Maar dan is dat toch een kostelijke zaak?? :shock: Kan je niet temperaturen?? Of is dat maar een fabeltje? (ik weet niet juist hoe dat werkt, maar is er dan geen lichte verhogen als je je eisprong hebt?)
Misschien wel, maar weet ook niet juist hoe dat werkt. Ik heb er nog maar 5 gekocht hoor :lol: en we zullen zien hoe we het juist gaan doen. Ofwel elk moment feest vieren als we mekaar zien :wink: kan ook wel leuk zijn...
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 04 dec 2007, 05:36

ja ik denk dat wij het vanaf nu zo gaan aanpakken :lol: om de dag feesten :lol:

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 04 dec 2007, 09:46

dan moet je de temperatuur iedere dag opschrijven ,maar ja om duidelijk te zijn denk ik dat je dat meer dan een maand eens moet in de gaten houden ...(dan zou ik toch voor zo een tester gaan )want anders ben je weer een paar kostelijke maanden kwijt...al hoewel ge kunt blijven oefenen daartussen natuurlijk :)
ik denk als je niet echt regelmatig bent ,dat dat temperaturen dan ook niet veel effect heeft om eens een maand bij te houden want dan heb je toch je eisprong niet altijd op het zelfde tijdstip(of je zou echt heel duidelijk de verhoging moeten zien )

ik weet heb gemakkelijk praten ... :oops:
veel succes met de testers

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 04 dec 2007, 20:11

mja dat temperaturen. ik weet het niet.. mijn wekker staat om 5u15; kweet niet of ik dan zin heb om mijn temperatuur te gaan bijhouden en opschrijven :lol: gewoon veel klussen :lol:

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 05 dec 2007, 10:20

o snoezie, moet je elke dag zo vroeg op???
Brrrrrr....lastig zeg.

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 05 dec 2007, 12:47

Oh Snoezie, ik heb nog niet gereageerd op je berichtje, maar 'k had het wel al gelezen.
Ik had er zo op gehoopt dat je positief nieuws zou brengen!
Volgende keer beter hé!!!
En euh.... klussen maar hé :wink:
Maar niet té veel hé, da's niet goed voor de kwaliteit van de zaadjes :wink:
Mss eens de benentechniek uitproberen :lol: 8) :wink: ?!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 05 dec 2007, 18:16

Molly schreef:Mss eens de benentechniek uitproberen :lol: 8) :wink: ?!
De "Benentechniek"??? Wat moet ik me daar bij voorstellen? :lol:
Of is dat gewoon beentjes en poep omhoog na het klussen? :lol:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 06 dec 2007, 05:47

haha molly, wie weet :lol:

bwa zo vroeg opstaan; ik moet dat niet hoor. maar dan kan ik om 7u beginnen en ben ik op een menselijk uur thuis. ben sowieso meer een ochtendmens. in de zomer sta ik om 5u op om te gaan lopen in 't park, maar daar is't nu te donker :(


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”