jong... of iets minder jong!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 03 dec 2007, 19:23

aaah dus goed nieuws! joepie!!! enneuh goe werken hoor! :wink:


Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 03 dec 2007, 19:33

ben blij dat het meegevallen is, enne veel plezier hé :wink:
Afbeelding

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 06 dec 2007, 19:57

en tati...lukt dat met die testen?

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 06 dec 2007, 20:18

Bwaa... 'k weet niet... Eigenlijk moest ik gisteren beginnen testen, maar ik vond dat eigenlijk toch wel wat vroeg en dacht eens zuinig te zijn :oops: en heb pas vandaag een testje gedaan... (geweldig zitten knoeien met dat potje trouwens!!)en helemaal niets zenne... één heel licht roos streepje... en 't moesten er twee donkere zijn! Vind het eigenlijk maar niks... misschien is gewoon je gevoel volgen wel beter... :lol:
Ik vermoed dat mijn ei pas in 't weekend zijne sprong gaat wagen :lol:
Eigenlijk komt dat wel goed uit... want in de week is 't altijd wel ietske... als mijn ventje de vroege heeft valt hij 's avonds als een blok in slaap en als hij de late heeft ben ik het die met geen stokken kan wakker blijven :lol: dus nu is 't wel de perfecte timing!! Laat ons hopen hé.. We zien wel...
:wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 06 dec 2007, 20:19

Trouwens nog goed nieuws gekregen vandaag... bloed was tip top in orde!! Groen licht dus!! :lol:
We blijven erin geloven!!!


Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 06 dec 2007, 20:35

aaah da's fijn!!! jump eggy, jump!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 06 dec 2007, 22:59

Héél veel succes Tati! Bij mij is het nog een week wachten voor ik kan beginnen testen... Ik heb er zo een dubbel gevoel over eigenlijk. Zal wel zien. Misschien gewoon elke dag feesten hé. (Daar zijn we toch al mee begonnen, je weet nooit :wink:
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 07 dec 2007, 08:52

.... maar ik denk dat die testen wel één groot voordeel hebben : je weet dan wel perfect wanneer je NOD-dag valt en dat neemt de onzekerheid op dat moment toch ook wel weg ... Allé dat moet ik nog afwachten hé... :wink: We zien wel...
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 07 dec 2007, 12:51

hey Tati'ke,

ik ga er ook vanuit dat dat niet veel uitmaakt...zolang je je er zelf goed bij voelt, en idd: een mens heeft niet altijd de ideale periodes in z'n leven om aan kindjes te beginnen hé.

Ikzelf ben er 26 en vorig jaar zei ik nog van: "amaai, ik ben absoluut nog niet klaar voor kindjes hoor, ik ga nog ff wachten". Maar met die 'ff' bedoelde ik een paar jaar :)
Tot ik 26 werd en m'n gevoel daarrond veranderde.
Ieder maakt dat voor zichzelf uit!

Alvast veel succes!! Ik duim mee!

x
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 10 dec 2007, 09:28

Grrrrrrrr.... Volgens mijn testjes is mijn ei er nog steeds niet.... :cry: !!!!
'k Heb er dus nog weinig hoop op deze maand want aangezien ik een super drukke en stressy week tegemoet ga.... 'k weet niet zenne... :?
We zien wel... :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 10 dec 2007, 09:34

mja tis een beetje zoeken int begin hé! Bij mij was dat ook toen ik die testjes kocht...;-)

Veel succes hoor tati (en ook aan al de rest natuurlijk ;-))!!!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 10 dec 2007, 11:29

Ik ben nog niet begonnen met de testjes... nog een goeie week en we gaan er voor :lol: We zijn wel al gestart met oefenen... je weet nooit dat het deze maand een zeer korte cyclus wordt... ik moet op alles voorbereid zijn!

Veel succes Tati, het komt wel in orde! Wie weet vandaag hé? Ik duim alvast!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 10 dec 2007, 15:51

Succes aan alle dame's die moeten testje doen !!!
En om even op de discussie terug te komen. K denk dat het voor iedereen anders is, ik ben 26 en ben net 2 mdn geleden bevallen van mijn eerste kindje.
Of het een goeie leeftijd is? geen idee maar ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal anders aanpakt aan 30 jaar dan aan 18. Ik denk dat je nooit te oud bent voor kinderen, al moet je wel rekening houden met medische problemen maar het enige waar je echt goed moet over nadenken is dat je kinderen groot worden en dat je er nog moet tegenkunnen als ze gaan puberen bijvoorbeeld. En dat je er nog op een deftige manier kunt zijn voor hen. Enne als ik eerlijk mag zijn :oops: onder de 18 vind ik wel een beetje te jong om bewust voor kinderen te kiezen. Niet meer van school te moeten afhangen, vaste relatie en financieel er tegen kunnen vind ik toch wel prioritairder dan een babytje op die leeftijd.

Gr. Winter

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 11 dec 2007, 10:58

Ha tati, hoe is het ermee...?
Lukt het met je testjes of is het maar een geklooi???

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 11 dec 2007, 13:11

't Is toch maar een geklooi vind ik... of ben ik nu zo onhandig?? :oops:
Ik had rekening gehouden met mijn korte cyclussen van de voorbije maanden... intussen zijn mijn 5 testjes op en nog steeds geen streepje!! Dus nog steeds geen ei!! :cry: Maar op de laatste (gisteren) stond een tweede heel lichtroos streepje, dus ik veronderstel dat 't toch voor één van de dagen zal zijn... Ik weet dus intussen wel dat ik deze maand waarschijnlijk een langere cyclus heb en dat ik me dus voor Kerstmis niet meer zenuwachtig moet maken.... 't zal voor erna zijn.
Maar volgende maand ga ik toch weer af op mijn gevoel denk ik... we zien wel... :wink:
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 11 dec 2007, 15:44

Ola!

ik ben ook nog niet begonnen met testjes want mijn cyclus is 33 dagen. Maar ik ga wel al beginnen oefenen denk'k :)
you never know hé!

duim duim aan iedereen!!!

xxx
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 11 dec 2007, 23:09

Ik duim mee voor jullie allemaal!!!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 dec 2007, 18:55

@Fieke.... Hoe lukt het bij jou met de testjes????

Ik zit intussen in mijn 'wacht-14-daagse'.... dinsdag of woensdag heb ik mijn eisprong gehad... sinds donderdag heb ik regelmatig een hele felle steek links onder in mijn buik... :shock: Weet iemand wat dit kan zijn? Nog nooit zo hard gehad eigenlijk...

Ik stel er mij niet te veel van voor deze maand... ik heb gewoon in gedachten dat ik rond Kerstmis terug mijn regels krijg, dan is de pijn van de mislukking iets beter te dragen vermoed ik... :wink:

Groeten,
Tati op wacht.... :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 15 dec 2007, 19:17

@ Tati: Wel, ik moest eigenlijk vandaag of morgen beginnen met de testjes... Maar we hebben vandaag met Tristan in 't ziekenhuis gezeten :cry: Hij had van gisterenavond 40° koorts en het was ook voor ons een vermoeiende dag. En eerlijk gezegd staat mijn hoofd er nu niet zo naar. Dus het begin zal voor morgen zijn... hopelijk is het vandaag dan maar het moment niet hé. Ik duim alvast voor u dat het prijs is. Mijn regels zijn maar voor januari, dus da's nog ver weg hé.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 dec 2007, 19:30

Oei... da's minder.... toch niet te erg hé...??
Als je je regels pas voor januari verwacht, is de kans klein dat 't nu de moment al is .... al goed voor jullie, want op zo'n dag zou mijne kop er ook niet naar staan...
Allé ... 't beste voor Tristan, dat 'm maar vlug genezen is...
en voor jullie natuurlijk ook alle succes van de wereld toegewenst... :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 15 dec 2007, 19:40

Het valt mee met Tristan. Ondertussen heeft hij het terug kei-heet, maar binnen een half uurtje mag hij terug zijn siroop nemen om de koorts te laten zakken en daarna zijn bed in. Ik hoop dat het niet meer erger wordt, want 't is echt zonde. Zo afzien dat hij doet :( Moest ik kunnen ik zou het zo van hem willen overnemen... Volgens de dokter is hij héél ziek en is hij een zware bronchite en zware angine aan 't krijgen. Maar 't is nog niet doorgebroken. Ik hou mijn hart al vast, want als dit nog niet erg is... pffff Maar we bijten ons er wel door. Hij zit nu rustig in de zeten laar tv te kijken... waar Nick Jr al niet goed voor is hé :wink:

En wat "'t juiste moment" betreft. Ik denk inderdaad dat het al heel toevallig zou moeten zijn dat het juist vandaag is. Maar als het zo is, ga ik toch niet zo teleurgesteld zijn, want eerlijk gezegd gaat Tristan toch nog altijd voor hé. Dan zal het hopelijk voor de maand erna zijn :lol: Valentijn is ook een mooi moment om het te ontdekken :wink: Toen we zwanger waren van Tristan hebben we dat ook op valentijn ontdekt.

Niet te veel aftellen hé Tati. Dan is het Kerstdag voor je het weet.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 15 dec 2007, 20:42

@ Fieke: veel beterschap voor Tristan hé! Dat zal waarschijnlijk vooral rust en tijd nodig hebben om te genezen hé! Hou jullie goed daar zenne!

@ Tati: Proberen er niet te veel aan te denken (ook al weet ik ook wel dat je dat eigelijk automatisch wel doet hé :-))
En hou ons op de hoogte hé!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 dec 2007, 20:57

't Zit niet in mijne kop zoals de vorige maanden.... ik ga er nu echt vanuit dat ik binnen een dikke week mijn regels terug heb... we zien wel... :wink: ... Ik heb trouwens een té drukke week voor de boeg om er veel bij stil te staan, misschien maar goed ook!
Maar ik zou wel willen weten wat die steek zou kunnen zijn... toch wel raar zenne... :?: Niemand een idee?
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 dec 2007, 21:01

Trouwens mooie avatar die je daar hebt Fieke... echt schattig!! :lol:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 15 dec 2007, 21:08

Dank u. Heb mijn kerstkaartje in mekaar gestoken gisterennamiddag :lol: Ik vind het ook mooi gelukt!
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 16 dec 2007, 14:39

Heb vandaag mijn eerste ovulatietest gedaan. Man, wat een geknoei! Maar nog niets in het vooruitzicht... nog wat wachten dus. Moet je dat echt altijd doen op hetzelfde uur? Of kan het geen kwaad om het eens een uurtje later te doen?
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 16 dec 2007, 16:13

Hihihihi....... ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar zo mee knoei.. :lol:
Ik heb het ook wel eens een uurtje vroeger of later gedaan hoor... altijd op 't zelfde uur is niet altijd mogelijk hé... zal wel geen kwaad kunnen zeker??
Veel succes ermee!! :wink:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 16 dec 2007, 16:16

veel succes met jullie testjes :D
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 16 dec 2007, 16:29

Go for it!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 16 dec 2007, 18:57

weeral spannend hé... amai da zou niks voor mij zijn, dubbel testen; zwangerschapstesten én ovulatietesten... ik zou kirrewiet worden van al die spanning... :lol: maar véél succes!!!
Op naar ronde 5...


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”