juli-mama's

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 14 dec 2006, 17:43

Ze hebben daar kleedhokjes waar je samen met je baby kunt in gaan. Ale da is iets groter als een gewoon kleedhokje, en daar heb je dan ook iets waar je baby op kunt zetten /leggen om om te kleden.

veel beterschap!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Myla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 18:50
Locatie:Lummen
Contacteer:

Bericht door Myla » 14 dec 2006, 17:45

Mercikes :wink:

Allez dan gaan we daar zeker eens ne keer naartoe met onze man. Ben benieuwd of hij het plezant gaat vinden :)
AfbeeldingAfbeelding

Ontzettend trotse mama van Kyan!!!


Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 14 dec 2006, 17:47

ik denk het wel!!! Hier is het toch elke keer een succes. Ale ja Pauline heeft er nog nie zoveel besef van, maar Amelie amuseert zich toch altijd geweldig!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vivie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 nov 2005, 21:32

Bericht door Vivie » 30 dec 2006, 16:42

Lang geleden... Ik weet het! Het komt er maar niet van, je kent dat allemaal wel hé!

Ondertussen is Yaro 5,5maand en ben ik weer aan het werk. Alles loopt hier weer zijn gewone gangetje. Ik ben pas begonnen met patatjes maar het loopt nog niet vlot (vandaag 2de x gegeven, dus is normaal).

Wij zijn gisteren met de 2 kids voor 't eerst naar 't zwembad gegaan. Was leuk! Yaro heeft 2u mee in het zwembad gezeten, was wel warm water.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 03 jan 2007, 15:07

Hier ook alles ok. Nog 3 weekjes en Pauline wordt al een half jaar...ik kan het bijna niet geloven hoe snel dat weer gegaan is. Dan zullen we ook met papjes beginnen (of rapley, ben er nog niet uit eigenlijk)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”