stillekes bij de toekomstige oktober-mama's

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13
stillekes bij de toekomstige oktober-mama's

Bericht door smurfin27 » 05 jul 2006, 09:54

't is hier zo stillekes bij de toekomstige oktober-mama's.
Lotgenootjes, hoe gaat het nog met jullie? Niet te veel last van de warmte?
Al bezig met geboortelijsten, doopsuiker, kinderkamer, drukwerk?

Wij hebben 2 weken geleden ons drukwerk besteld, vorige week zijn we gaan kijken voor de geboortelijst (3 uur winkelen, en mijn ventje heeft niet 1 keer geklaagd :) ).
De presentjes voor bij de doopsuiker zijn ook al besteld, maar de levering laat nog wat op zich wachten. Tijdens het verlof zou ik dan achter doopsuiker willen gaan naar Ava en alles klaarmaken.
En de kinderkamer zal mijn ventje tijdens ons verlof in orde brengen. ik zal wel helpen waar ik kan (hij verbied het me wel ten strengste, maar ik zal dat toch niet kunnen laten :oops: ).
Anders gaat het wel goed met mij. Heb wel gemerkt dat ik genoeg rust moet nemen want heb al 2 zondagmiddagen liggen slapen. Maar voor de rest "rond en gezond" zoals ze zeggen. :lol:


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 05 jul 2006, 10:13

heykes bij ons is ook alles in orde. de doopsuikers zijn besteld het geboortekaartje is gekozen nu alleen nog een tekstje zoeken. ik heb mijn geboortelijstje ook al gelegd alleen moet ik he tnog wat aanvullen . de kindjes waren er telkens bij en dan kun je zo goed niet kiezen he!

het is de eerste keer van mijn drie zwnagerschappen dat ik er mij echt kan op concentreren raar he! de andere zwangerschappen was dat allemaal gelijk maar bijzaak die kaartjes en de doopsuiker! ik denk dat als reden heeft omdat dit heel waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap zal zijn! (maar dat is nog niet zeker :wink: ).

ik heb ook al alle kleertjes voor het nieuwe beebje per maat bij elkaar gelegd . ik heb veel nieuw gekocht . maar alle unisex dingen van de andere kan ik ook nog gebruiken he.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 05 jul 2006, 21:06

Bij mij is het juist omgekeerd, bij de vorige zwangerschappen was ik er volop al maanden op voorhand mee bezig, maar nu moet ik nog aan alles beginnen.
We hebben nog geen naam, laat staan geboortekaartjes en/of doopsuiker.
Hoop er één van de dagen met mijn man aan te kunnen beginnen.
Voor de rest, weet ik van de warmte, maar wie niet onder ons. Ook de 2 andere kindjes zijn lastig van de warmte, ze zijn nog het kalmst in het zwembad in de tuin of bij oma. Je kan je dus wel voorstellen dat ik ze een hele dag (buiten de middagdut) in het water laat ploeteren.
Het einde van de maand moet ik terug naar de gyn, maar ik denk wel dat alles inorde is.


Groetjes petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”