dagboek van de zwangeren onder ons (oktober)

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 aug 2006, 20:53

Begint er aardig op te lijken :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 aug 2006, 21:36

gelukkig maar :D nu lijk ik teminste zwanger :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 aug 2006, 21:56

Het lijkt niet alleen zo, het IS zo!!! Wacht maar binnen een week of 10. Je zal niet geloven dat Tjorven ook nog zo klein is geweest!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 aug 2006, 22:00

hmhm,heb dat nu al,als ik kleertjes aan het sorteren ben...dat hij daar ooit in gepast heeft :shock: :shock: :shock:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 aug 2006, 20:31

De mijne schelen nog geen 1.5 jaar en ik schrok toen al fel toen ze pasgeboren Milan op mijn buik legden. Je gaat erg moeten wennen om weer zo'n klein ding te verzorgen. Het voordeel is wel dat je er vlugger weg mee bent dan bij een eerste :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 06 aug 2006, 22:10

Bij tjorven was ik er direct mee weg(maar heeft waarschijnlijk met mijn opleiding en stages te maken),en eht zal idd weer een hele aanpassing zijn.Nu loopt hier al een hele kerel rond,he,het baby zijn is er echt vanaf!!!

Ik dacht vroeger altijd dat ik een 'babymama' was,maar nu tjorven zo groot is,kijk ik er al naar uit dat de volgende ook al zo groot is....
Ik vind dat heel lief en schattig,zo een hummelke,he,begrijp me niet verkeerd,maar ik heb ze liever wat'groter'
Wat absoluut niet wil zeggen dat ik niet van het 'klein zijn' ga genieten.Maar uitspraken als'geniet ervan,ze zijn zo rap groot',zijn dus niezt op mij van toepassing :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 09 aug 2006, 13:23

grrr, ons behang komt nu pas 'ten vroegste" vrijdag aan!!!! Momenteel zitten we dus zonder werk en 't zal dus nog wat werk overblijven voor tijdens de komende weekends.

Daardoor voel ik me niet echt goed in mijn vel voor't moment. We hebben wel nog tijd genoeg, maar langs de andere kant begin ik me over alles zorgen te maken: Zal ik me fit genoeg voelen in de weekends om nog te helpen? Wat als ik vroeger moet bevallen? Zal alles dan wel klaar geraken? Zal het me wel lukken straks met een kindje?

't enige wat ik nu eigenlijk kan doen is een beetje genieten van ons verlof en erop vertrouwen dat als er iets tussen komt dat er dan nog genoeg mensen zijn waarop we kunnen rekenen om te helpen (mijn ventje, ouders, schoonouders, vrienden).

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 15 aug 2006, 13:17

't is hier alweer een tijdje stil!!! Hoe gaat het nog met de andere oktober-mama's?

'k ben vorige week naar de dokter geweest voor die suiker-test. Terwijl dat hij toch bloed aan het nemen was heeft hij er maar een beetje extra gepakt om ook een op toxoplasmose enzo te testen. En....alles was prima in orde.

Gisterenmiddag is mijn vriendin en haar verloofde langsgeweest (ja, hij heeft haar ten huwelijk gevraagd en volgend jaar gaan ze trouwen). Toen ze 's avonds weg waren had ik echt zo'n ambetant gevoel omdat ons verlof na vandaag voorbij is.
'k hoop da'k iets kan vinden tegen de rugpijn want ik moet weer een hele dag zitten he.
Vannacht dan nog liggen piekeren over wat ik nog allemaal moet en wil doen voor de bevalling en begin wat angst te krijgen da'k iets ga vergeten!!!

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 15 aug 2006, 14:37

hier alles in orde...letterlijk en figuurlijk!gisteren kamertje klaar gemaak!!?allez,het is te zeggen,onze slaapkamer aangepast aan de komt van klein hummeltje...het zal bij ons slapen,net zoals bij tjorven is gebeurd.
Verder is aales opgeruimd en opgekuist,dus kan ik rustig beginnen aftellen..
doopsuiker zo goed als klaar,kaartjes kunnen we maar mee verder als baby er is,he..

Ik moet volgende week weer op controle..heb mijn glucosetest al achter de rug,en niets van gehoord,dus veronderstel ik dat alles ok is.

Baby is wel enorm hevig.verschillende keren per nacht w ik wakker door gestamp,gehik,geduw..en mijn ribben weet ik nu ook weer perfect zitten :roll:

de eerste kleertjes liggen ook klaar,maar die moeten nog gewassen worden(ergens eind september)
koffertje maak ik dan ook klaar,hoewel ik hoop dat niet nodig te hebben..
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 15 aug 2006, 20:11

Hier ook een mama die weet waar haar ribben juist zitten. Vooral 's nachts weet de baby van geen ophouden, soms zo aan het stampen dat ik uit mijn bed moet en een beetje begin rond te lopen.
Ook mijn rug heeft het de laatste tijd hard te verduren. Met ons Isis uit haar bedje te nemen is er iets in mijn rug geschoten en het blijft maar knagen. Tegen de avond wordt het echt lastig, mijn rug kan het gewicht van mijn buik niet meer zo aan denk ik.
Voor de rest is het afwachten geblazen, zijn gisteren naar de gyn. geweest en alles was inorde. Heb wel last van harde buiken, maar had nog geen opening, moest me niet ongerust maken zei de gyn.
Binnen 14 dagen moet ik al terug op controle, hij gaat daarna voor 10 dagen op vakantie. Maar pas terug gaan na zijn vakantie betrouwde hij niet zo goed, hij wou me nog zien voor hij vertrok. Heeft ook een beetje te maken met het gewicht van de baby, zit nu bijna 200gr boven het gemiddelde. We zullen wel zien.
Laat dan nog wel iets weten.

Groetjes petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 21 aug 2006, 20:58

Hey,

ben vandaag voor het eerst naar de kinesist geweest voor prenatale oefenigen.

Eerst een paar "algemene" oefeningen meegekergen tegen kramp aan mijn benen en voor de borstspieren (blijkbaar goeie oefeningen als je eens wat minder melk geeft bij borstvoeding) en wat tips om rugpijn tegen te gaan.
Daarna nog leren ademen vanuit mijn buik en vanuit mijn borstkas.
Volgende keer zal ze me leren om te ademen als de weeën sterker worden en om te persen. Daarna misschien nog eens langsgaan om alles te herhalen en de rest van de sessies zullen we houden voor na de bevalling.

Ammaai, wij hebben anders nog veel op het programma staan: donderdag brengen we een bezoekje aan de materniteit, volgende maandag opnieuw naar de kinesist en volgende woensdag naar de gyneacoloog.
In september zijn er dan ook nog 3 info-sessies in het ziekenhuis gepland.

En hoe staat het met de andere dames?

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 22 aug 2006, 08:43

hey medezwangeren,


smurfin,hopelijk helpen de oefeningen,he!!!
Kramp aan mijn benen heb ik s'nachts ook,en heb nu de raad van de gyn gekregen,voor het slapengaan een glas melk,en een banaan te eten..en het helpt!!

voor de rest heb ik,net zoals bij tjorven,geen zwangerschapsgymnastiek,of prenatale oefeningen gedaan.
Ook het bezoek aan de maternitiet slaan we over..ben daar al eens geweest,he :wink: :wink:

weer veel last van harde,pijnlijke buiken,en vrijdag ben ik weer gezegend met een uurtje monitor liggen...
maar het is hier weer een heel geloop.ons mama word vandaag geopereerd,(geen erg,hoor)en dat op en neer naar het ziekenhuis vergt toch wel wat van me..
verder denkt baby nog steeds dat het ruimte genoeg heeft om vrij rond te bewegen,maar ik weet wel beter...amai,die kan sjotten!


groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 25 aug 2006, 10:46

Hey,

Zijn gisteren naar een info-avond geweest op de materniteit. 't was verschrikkelijk interessant om alles op voorhand eens te zien. Langs de ene kant ben ik wel content da'k een keertje geweest ben, maar langs de andere krijgde daar op anderhalf uurke zo veel informatie (ook: wat indien er zich complicaties voordoen....) over u heen dat het me toch wel allemaal een beetje te veel werd en da'k me zorgen maak en een beetje bang ben voor die tijd in het ziekenhuis.
'k was na afloop echt moe en vooral vies en gesloten tegen mijn ventje gewoon door een te veel aan info. Het overdonderde me echt een beetje.

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 25 aug 2006, 20:17

Ik heb nooit die info avonden gevolgd...bij tjorven neit,en deze keer ook niet..Ik zou me ook ùar eveneens te zeer ongerust beginnen te maken..


Vandaag weer bezoekje aan de gyn,met monitoring(nog steeds owv frequente,pijnlijke harde buiken)
Alles was in orde,maar ik moet het nog steeds rustig aan doen..

een halve kilo bij :D :D (dhuuuuu),en de raad om magnesium bij te nemen..
dat zullen we dan maar doen,aangezien de kuitkrampen toch wel zeer pijnlijk zijn s'nachts,en dat sven iedere keer denkt dat ik moet bevallen :roll: :roll: :wink: :wink:

volgende afspraak over 3 weken..
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 25 aug 2006, 21:19

Ben vandaag ook naar de gyn geweest. Ik was 1kg 400 bijgekomen :!: op ongeveer 14 dagen.Schrok er zelf ook een beetje van, maar het is zo.
Baby zelf weegt momenteel 2kg 600, het gemiddelde zou 2 kg 250 zijn. We weten dus wat we kunnen verwachten.
Voor de rest was alles in orde, heb af en toe last van harde buiken, maar had nog geen opening. Veel rusten is de boodschap, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ons Luna en ons Isis vragen al mijn aandacht momenteel. Zeker Luna, zij word morgen 3 jaar en wil een echt prinsessenfeest. We weten ons dus bezig te houden.
De volgende afspraak bij de gyn is op 11 september. We zien wel.
ZO, ga nog verder mijn prinsesje haar feestje voorbereiden.

Groetjes petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 30 aug 2006, 20:51

Ja, we moesten vandaag weer op controle naar de gynaecoloog en…. Ons Ukkie heeft weer allemaal goeie punten!!!

Alles verloopt prima: de baby weegt nu 2,3 kg, ligt met zijn hoofdje naar beneden en is al ingedaald in het bekken, maar mijn baarmoederhals is nog goed gesloten en lang genoeg.

Alles zoals het zou moeten zijn dus!!! Een mens wenst iedereen zo’n zwangerschap toe.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 04 sep 2006, 12:45

hoi hoi dames
hier ik nog eens ! hier gaat het redelijk . heb heel veel pijn en met momenten denk ik echt dat het zover is. maar ik loop er nog altijd dus dat is toch een goed teken. vorige week ben ik nog bij de gyne geweest en alles was prima in orde.
s nachts slaap ik heel slecht en heb nu ook al een paar weken last van nesteldrang . we hebben hier de laatste kamer behangen en heb daa gisteren alles serieus opgekuist en de kasten op zijn plek gezet :oops: overal waar ik karweitjes vind doe ik ze .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 07 sep 2006, 22:21

hey (toekomstige) mama's,

Hoe gaat het nog met jullie? Ook al aan het aftellen (nog 27 dagjes voor mij).
Goh, 'k had vanmiddag vaak last van harde buiken. Niet echt pijnlijk, maar wel ambetant en ons Ukkie was precies ook actiever dan anders. Dat zal er wel allemaal bijhoren zeker (en ik mag waarschijnlijk content zijn dat het nu pas begint).

Anders niet veel geen nieuws, morgen gaan we om de meubeltjes en deze gaat mijn ventje dit weekend dan in mekaar steken en ik zal dan kijken om de kamer verder op te ruimen ondertussen.

Groetjes,

Smurfin27

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 11 sep 2006, 12:57

Ondertussen staan de meubelkes d'er.
't ziet er allemaal prima uit.
't rare is wel dat ons Winnie super braaf is.
In't park hebben we ballons gelegd, maar hij kijkt er niet naar om en zaterdag probeerde hij in de kinderkamer binnen te gaan, maar mijn ventje heeft met een ballon naar hem gesmeten en hij heeft zich aan de deur gelegd.
Krijgen we nu een voorbeeldig katje die beseft wat er gaat gebeuren of is het stilte voor de storm???? 'k vrees voor het 2de!!!!

Verder begin ik toch wel meer en meer last te krijgen zulle. Van't weekend heeft mijn ventje 't meeste van't werk gedaan want als ik iets wil doen krijg ik last van rugpijn of harde buiken en slapen da'k gedaan heb van't weekend ('s avonds vroeg in bed, 's morgens uitslapen en dan overdag nog een paar uurkes geslapen). 'k ben nu alweer moe, maar 'k moet nog een beetje werken he.

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 11 sep 2006, 22:45

Zijn vandaag naar de gyn geweest, en ja hoor, mijn vermoeden was juist.
Hij vroeg hoe ik me voelde en ik zij hem dat ik dacht dat ik opening aan het krijgen was. De laatste avonden had ik het gevoel dat de baby aan het drukken was, precies of het wou eruit komen.
De gyn deed een controle en wat bleek? Heb ongeveer een vinger opening. Niet echt om al te panikeren, maar je weet maar nooit.
Het gewicht zit nu al op 3kg 300, zal dus de moeite worden. (wetende dat ons Luna bij de geboorte maar 3kg 135 woog en ons Isis 3kg 690)
Voor de rest was alles in orde, heb genoeg vruchtwater en het ligt ongeveer goed.
Volgende afspraak is normaal op 25 september, maar de gyn zei dat de kans groot was dat hij me vroeger zou zien, maar dan in het ziekenhuis.
We gaan dus vanaf nu mijn koffer in de auto zetten en zien dat alles klaar staat voor de nakende bevalling.
Mijn moeder (die op de kindjes gaat passen als het zo ver is) neemt vanaf nu haar telefoon mee naar de slaapkamer, je weet maar nooit.
Ben eens benieuwd, wie weet loop ik mijn volledige periode nog uit, kan altijd. We zien wel.
Voor mij mag de bevalling nu wel gaan beginnen, zeker met het mooie weer nu, ik weet niet hoe ik de dag moet doorkomen. Als ik me maar durf te bewegen heb ik het verschrikkelijk warm en veel last van harde buiken. Als ik me dan ga leggen, dan voel ik me schuldig tegenover mijn jongste, want die wil nu alle aandacht van mama.
Nu haar zus naar school is, heeft ze het huis en de mama voor haar alleen, en daar maakt ze volop gebruik van. Ik gun het haar ook, zeker en vast. Maar als je je af en toe eens kan leggen, dan lijkt het allemaal een beetje beter te gaan. Dat zullen vele mama's bevestigen.
We wachten dus in spanning af wat de tijd ons zal brengen.
Ik laat jullie nog wel eens iets weten.

Groetjes petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 12 sep 2006, 13:00

't wordt spannend he voor ons Petrake!!!

Ik had wel nog geen opening als ik naar de gyne ging vorige keer, maar dat kan vlug veranderen zekers!!!
Sinds donderdag ben ik wel vlug vermoeid en heb ik meer last van rugpijn en harde buiken.

Maar ja, we zien wel wanneer ons babytje beslist om te komen (normaal gaan er ons nog eerst een paar septembermama's voor he).

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 15 sep 2006, 19:42

en hoe gaat het nu met je Petrake?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 16 sep 2006, 10:37

Ik loop hier nog altijd rond. :lol:
Heb het goede weer al meermaals vervloekt, maar ik denk dat vele zwangeren onder ons dat al zullen hebben gedaan.
Hebben gisteren de kindjes voor een avond en nacht naar mijn ouders gedaan en zijn eens een avondje gaan stappen. Hier in de buurt zijn er dit weekend van alle festiviteiten en gisteren waren er optredens. Ik wou er nog even van profiteren.
Mijn man heeft me wel om half twaalf naar huis gedaan, want mijn kaars was uit. Ik voelde mijn voeten en mijn rug niet meer. De avond zelf heeft me nog eens goed gedaan, maar nu en deze nacht heb ik het moeten bekopen. Nu de kindjes bij mijn ouders zijn hadden we kunnen uitslapen, maar ik was al terug wakker en op de been voor dag en dauw. GRRRRRRRRRRR.
Iedereen die ik tegenkom kan maar niet geloven dat ik nog 3 weken voor de boeg heb, want mijn buik ontploft bijna. (of ze willen niet geloven dat het maar 1 baby is) We zien wel wat de tijd ons brengt. We gaan in ieder geval niet meer de deur uit zonder mijn koffer en mijn ouders gaan niet meer slapen zonder de telefoon mee te nemen. Zij gaan namelijk op de kindjes letten als ik moest binnen gaan.
Zo, ga nu snel de kindjes terug halen, want ik mis ze verschrikkelijk.


Groetjes petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 21 sep 2006, 08:02

Straks (om 10u) moet ik naar de monitor.
Gewoon een routinecontrole hoor.

Vannacht ook nog een rare maar toch levensechte droom gehad over ons Ukkie:
Ik was bevallen en mijn ma was bij me op de kamer (anders niemand) en 'k zei tegen haar: "'k weet nog niet of het een jongen of een meisje is, dus 'k kan je ook niet zeggen hoe het zal heten, maar 'k ben wel nieuwsgierig: 'k zal anders zijn pamper eens afdoen en kijken wat het is..."
En onze baby wilde mij ook heel de tijd vastpakken en knuffelen (een babytje van nog geen dag oud!!!! :roll: ) en trots da'k was dat hij dat al kon. :lol:

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 21 sep 2006, 22:08

ook hier weer een bezoekje aan de gyn achter de rug(wel al geleden van maandag..)

opening nog hetzelfde,veel activiteit op de monitor,en kindje ingedaald..

volgens de gyn kan het elk moment gebeuren,maar evengoed loop ik mijne tijd nog uit,of zelfs erover..

ik hoop gewoon mijne tijd uit te doen..
ik was 400gr bijgekomen(oejeah)



baby maakt het me wel niet gemakkelijk,want ondanks het indalen,blijf ik sjotten in de ribben krijgen..en die doen nog steeds geen goed..wel minder last van zuur,wat dan wel weer positief is.

vandaag dan toch maar alle kleertjes klaar gemaakt,en een 'noodkoffertje' voor mij(normaal gezien beval ik polyklinisch)..

Tjorven heeft er ook genoeg van,en vraagt me wanneer baby nu komt,zodat hij kan gaan wandelen,en in de zandbak spelen met baby..
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 25 sep 2006, 20:04

We komen juist van de gyn.
Hij vroeg me hoe het met me was en ik zij dat het stilletjes aan mocht gaan komen. Wel zij ik erbij dat ik de natuur zijn gang wou laten gaan en liever niet had dat het werd ingeleid. Daar had hij alle begrip voor. Toen deed hij zijn onderzoek.
Heb ongeveer 2 centimeter ontsluiting en de baby weegt nu 3kg700 :shock:
Hij bekeek me en zij me dat ik zeker volgende week moet terugkomen (als het nog nodig zou zijn) en we dan toch eventueel moeten overwegen om het te laten inleiden. Het wordt anders een te zware bevalling.
In mijn binnenste weet ik dat hij gelijk heeft, maar ik hoop zo dat het binnen dit en een week spontaan begint.
Alle tips zijn dus welkom om een spontane bevalling te krijgen :wink:
We wachten dus in spanning af.


Groetjes petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 25 sep 2006, 21:12

Ja Petrake,

't is echt wel aftellen voor ons he.
Ge had toch al een paar centimer ontsluiting. Vorige donderdag had ik nog geen ontsluiting.

Ik duim allesinds voor je dat de bevalling deze week spontaan op gang komt.

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 27 sep 2006, 14:08

Nog geen kersverse boelekes hier ????
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 30 sep 2006, 13:02

breezer schreef:Nog geen kersverse boelekes hier ????
Neen, neen, ik loop hier nog altijd rond.
Donderdag wel een hele avond last gehad van rugweeen, maar die waren niet op regelmatige basis.
Nu heb ik af en toe een beetje last, maar de eigenlijke weeen die komen er niet aan.
Stilletjes aan zijn we wel alles in gereedheid aan het brengen. Mijn ventje heeft de toekomstige website al in aanbouw gebracht (www.hoefman-vanbreedam.be).
Voor de rest wachten we maar af.

Groetjes petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 01 okt 2006, 09:57

Hier hetzelfde verhaal. Alles staat klaar, nu wachten we op ons Ukkie!!!!


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”