Wie nog!

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Bericht door vonny » 14 mar 2006, 09:56

jenniferv schreef:
Ja idd dat scheelt niet zoveel, en als je overtijd gaat wordt je wel een september mama, wie weet! Heb jij nog van die typische kwaaltjes?
ja ,heb ze idd nog wel, minder dan in het begin, ik heb toen echt afgezien. nu is het s'morgens nog dat ik misselijk ben en af en toe overgeven als het eten de baby niet bevalt. ik heb nu enorm last van mijn darmen , ik heb namelijk spatische darmen en door de vit. die ik moet nemen is het erger geworden en voor de rest heel veel naar het klein toilet lopen , ik ben een heel goede klant geworden van de wc papier fabrikanten :lol: voor de rest slaap ik heel slecht . en jij hoe gaat het nu met je ?
groetjes
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 14 mar 2006, 10:14

hey,

Vandaag nog niet misselijk geweest, wel zit ik met een hoest die soms eindigt op braakneigingen. Heb last van men lies, en veel naar het kleine toillet lopen idd. Men neus zit toe. En als ik een maaltijd aan het verorberen ben moet ik in de helf even stoppen, boertje laten en dan pas verder eten, van spaghettie wordt ik misselijk :roll: en da eet ik zo graag!Voor de rest alles ok, voel jij je ukkie al bewegen?

vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Bericht door vonny » 14 mar 2006, 10:23

ik weet niet zeker als ik de baby al gevoeld heb doordat ik goed gezet ben en veel darmkrampen heb heb ik mijn twijfels, meestal voel ik een licht geduw nadat mijn ventje over mijn buik gewreven heeft. die hoest heb ik ook en mijn neus begint ook terug en ik heb zo een krop gevoel in mijn keel net alsof er een bal in zit . als ik lang op een harde stoel heb gezeten krijg ik steken in mijn lies bij het opstaan. wat betreft het eten ,ik eet veel minder dan voor de zwangerschap en spaghetti gaat er goed in , ik ben er ook gek op. deze vrijdag moet ik terug op controle. laat je nog wel weten hoe het is geweest.
groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 14 mar 2006, 12:57

hey,

Ik moet deze woensdag op controle, ben eens benieuwd hoe onze spruit het daarbinnen doen! Ik voel onze kleine regelmatig bewegen maar ook nog niet heel fel hoor.

succes bij de gyn.

groetjes

fikske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 mar 2006, 13:48
Locatie:kortrijk

september

Bericht door fikske » 27 mar 2006, 20:39

ik ben ook uitgerekend voor september. Ergens rond de 22ste.
Het is men eerst kindje.


vonny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 dec 2005, 21:41
Locatie:limburg

Re: september

Bericht door vonny » 27 mar 2006, 20:40

een dikke proficiat met je eerste zwangerschap, mijn zusje is net voor een dagje vroeger uitgeteld. hopelijk heb je niet al te veel ongemak.
groetjes
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 27 mar 2006, 20:43

lang geleden dat ik hier nog iets schreef...
hier voel ik buikbaby heel duidelijk! nog niet vaak, maar zo 2 a 3 keer per week toch wel, maar dan ineens wel goed en hard (is volgens mij iets heel actief en op de vorige echo bleek het van de ene naar de andere kant te zwemmen en zich constant af te stoten enz... :lol: )
Wij voorspellen (aan de echo te zien) een jongetje, maar we zullen wel zien wat het wordt... de gyn mag het alleszins niet verklappen!
Volgende afspraak is rond de 20 weken nu...
maar binnen 15 dagen moeten we wel langs de vroedvrouw.

Misselijkheid is hier helemaal over (op enkele uitzonderingen na natuurlijk), gelukkig maar!

Katia

Bericht door Katia » 11 apr 2006, 22:43

vandaag naar vv Catherine geweest!
Ook een hele lieve vrouw! (ik gerustgestelt nu, want was daar eigenlijk wat bang voor...) Ook iemand die direct grapjes begon te maken en begon mee te zeveren (my cup of tea :lol: )
Troia vond haar duidelijk wel leuk, dus dat is ook al een goed teken!
Ze heeft dan naar de randen van mijn baarmoeder gevoeld, maar dat kon ze niet goed voelen... ze kon wel ons kindje voelen zitten en dat was volgens grootte.
Dan doptone gehad en direct het hartslagje gevonden... :D
Was wel speciaal... je hoort dat kloppen:
boef boef boef BAF boef boef BAF boef boef BAF boef BAF BAF boef...
die boefkes waren dus het hartje, die BAFkes het gesjot :roll::lol:
Ze begreep ineens hoe het kwam dat ik het al een tijdje kon voelen, ze stond er versteld van hoe actief het was :lol::lol::lol:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 30 apr 2006, 22:14

Hoe gaat het nu met buikbaby? En waar zijn je banners? Ik vond het wel leuk toen ze er stonden dan kunnen we precies meevolgen hoever je bent.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas

september

Bericht door Liliane » 13 jun 2006, 13:48

als alles goed meezit wordt ons dochtertje verwacht op ongeveer 20 september!! :)
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 25 jun 2006, 17:29

we zitten in het derde en laatste trimester!!!
woehoe!!!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 25 jun 2006, 20:33

Geniet er maar allemaal van!! Bij sommigen is het mss de laatste keer...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 25 jun 2006, 20:42

ba nee! :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”