mei babietjes

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:
mei babietjes

Bericht door Schorpioentje73 » 24 nov 2005, 15:15

zijn er nog mama's uitgerekend voor mei ?
tis hier precies nog heel stillekes
zeg niet dat ik de enige ben he :cry:


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Ik ook!!!

Bericht door Saartje » 24 nov 2005, 18:05

Hallo Schorpioentje,

Ik ben ook uitgerekend voor mei. 28 mei is de vermoedelijke bevallingsdatum, het kan dus evengoed ook nog juni worden. Maar dat is natuurlijk op voorhand niet te zeggen he.
Het is mijn eerste kindje.
Heb jij al kindjes?

Groetjes, Sarah

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 24 nov 2005, 19:24

nee heb nog geen kindjes, tis mijn eerste :wink:

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 24 nov 2005, 19:43

Schorpioentje73 schreef:nee heb nog geen kindjes, tis mijn eerste :wink:
Spannend he. een eerste kindje. Heb je al veel gekocht?
Ik heb nog niet zoveel gekocht, maar het begint toch wel serieus te kriebelen, ik denk da ik dit weekend eens op koopjesjacht ga :D, ik heb me al lang genoeg ingehouden vind ik :) .
Heb jij nog last van kwaaltjes? ik heb tijdens de 2e maand wel wat last gehad van misselijkheid, vermoeidheid, ... maar dit is gelukkig allemaal over.
Heb je al echo's gehad? Ik heb er 1 gehad op 7 weken en 1 op 12 weken. Het was zo leuk om te zien hoe ons spruitje gegroeid was. De volgende keer moet ik terug gaan op 15 december. Dan ben ik 16 weken ver. Ik kijk er al naar uit!

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 25 nov 2005, 10:43

ik heb maar een 3-tal weken last gehad van kwaaltjes, en dan nog niet in "erge" mate
heb echo gehad op 10 weken en dan op 12 weken voor de nekplooi, ik moet terug op 5 december
van spulletjes heb ik al een paar dingen gekocht, omdat ik het interessanter vond een beetje te spreiden, dan komt niet alles op een hoop :oops:
zoals onderhemdjes enzo, staat geen geslacht op he, mutske, speentje, enz


Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 25 nov 2005, 12:08

hey schorpioentje en saartje,ik zal jullie ook eens komen vergezellen he...

ik ben voetballover ,maar mijn echte naam is sofie,en velen zeggen fieke.
ik word morgen 23 jaar ,en mijn vriend is er pas 22 geworden deze maand.

wij wonen sinds november vorig jaar samen in kessel-lo,leuven...

@saartje ,glabbeek,ligt dat in de buurt van tienen of ben ik verkeerd...

ik heb dit jaar in mei een miskraam gehad,op 11 weken,had toen ineens bloedverlies,echo gehad en toen bleek dat het vruchtje al 4 weken gestopt was met groeien...

nu ben ik op de kop 14 weken zwanger,als ik juist kan tellen tenminste :lol:

op 6 weken ook een bloeding gehad,we wreesden al het ergste,maar alles was in orde,het was alleen een weekje kleiner dan verwacht..
4 dagen later terug een echo gehad,deze stond al gepland,en het was gegroeid,dus da was goed he.
4 weken later moesten we terug voor echo en nekplooimeting,maar het babbytje was net een ietsiepietsie te klein om de nekplooimeting te doen...
dus 1.5 week later terug en de nekplooimeting was 1.3 en 1.6 (ze hebben 2 keer gemeten,maar bij allebei zit ik nog ruim onder het kritieke..
heb ook bloed laten nemen hiervoor,maar heb er ,ondertussen bijna 2 weken verder nog niets van gehoord,dus ik ga er van uit dat alles in orde is...

ik heb dus 4 echos gehad op 1.5 maand tijd,en nu moet ik nog bijna 2 maand wachten :cry:

ik hoop dat alles in orde is ,ik ben zo onzeker he....

op 20 weken moeten we pas terug gaan dus,dan zouden ze moeten kunnen zien wat het geslacht is,als het tenminste niet,zoals de vorige 2 keren ,met de beentjes toe ligt...
mijn schoonmoeder is er al van overtuigt dat het een jongen is,aan de hand van de hartslag zegt ze ,die was 154 per minuut dacht ik,en onder de 200 is altijd een jongen zegt ze...
eerst zien en dan geloven zeg ik dan :lol:
ze zal toch moeten wachten tot in mei hihi

en mijn moeder denk dan weer aan een meisje,waarom weten we niet...
och we zullen het wel zien,we hebben een lichte voorkeur voor een jongen,maar een meisje is even welkom.

volgens mijn laatste regels zou de uitgerekende datum 19 mei zijn,volgens de echo 26 mei...

groetjes fieke
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 25 nov 2005, 12:21

Hallo Sofie,

Fijn dat je ons komt vergezellen...
Ja, idd, Glabbeek ligt bij Tienen, niet zo heel ver van Kessel-Lo he.
Ik heb ook in mei van dit jaar een miskraam gehad, maar dan op 7 weken. Eender wanneer je een miskraam krijgt, al ben je nog maar 4 weken, het is een onaangename ervaring, dat je toch niet zo vlug vergeet vind ik. Ik ben de eerste 12 weken van deze zwangerschap héél ongerust geweest en bang dat het weer zou misgaan. Nu kan ik er al iets meer van genieten, maar de schrik blijft toch.

Willen jullie het geslacht op voorhand weten? Ik kan niet zo geduldig zijn, om te wachten tot eind mei, dus willen wij het op voorhand weten. Ik heb een lichte voorkeur voor een meisje, mijn vriend wil dan weer liever een jongetje, een voetballerke zegt m altijd. Maar eender welk geslacht, het kindje zal meer dan welkom zijn.

Ik heb reeds 2 echo's gehad. Ik zou elke week wel een echo willen :D
Ik ben erover aan 't nadenken om me een babysound aan te schaffen, zodat ik thuis zelf het hartje kan horen. Maar ik moet het er nog eens over hebben met mijn vriend.

Heb jij al spulletjes gekocht?

Groetjes, Sarah

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 25 nov 2005, 12:39

helaba ,die miskraam is wel een hele domper geweest,was toen toch al 11 weken,zat al in mijn hoofd om de week erna iedereen op de hoogte te brngen,en dan is daar ineens bloed...


tot week 12 was ik misselijk als mijn maag leeg geraakte,niet speciaal allen s morgens,en nu heb ik hetzelfde ,plus dat ik savonds laat ook misselijk word...

heb wel de indruk dat de misselijkheid iets minder is geworden....
blijkbaar heb ik volgens de dokter toch ook al bandenpijn...
ook veel last van mijn maag al enkele weken,echt maagpijn eigenlijk,en dan zwelt mijn maag af en toe ook op.
wat dat is weet ik eigenlijk niet :(
af en toe ook rugpijn.
last vanmijn darmen ook,wreed veel gebroebel,en soms ook windjes :oops:


wij zouden graag willen weten wat het word ja,ma gaan ons best doen om het te verzwijgen..
iedereen weet onze namen al he,en ik vind dat er toch nog iets verrassing mag aan zijn he...


groetjes
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 25 nov 2005, 23:21

oja onze namen zijn xander voor een jongen en xanthe of anouk voor een meisje,voor een jongen vinden we geen tweede naam die we echt perfect vinden,dus zal het waarschijnlijk xander blijven...
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 26 nov 2005, 16:03

Hey,

Ja dat is inderdaad vervelend, als je denkt van, ik ben bijna 12 weken, de kans dat het misgaat vermindert en als je dan opeens toch bloed verliest en je kindje verliest...
Goed dat je zwangerschap nu goed verloopt, en hopelijk kan je er een beetje van genieten. De eerste 12 weken kon ik amper genieten, nu morgen ben ik 14 weken, ik begin al een beetje geruster te worden. Gelukkig maar!

Mooie namen die je gekozen hebt. Anouk vind ik ook een hele mooie naam, mijn nichtje (het meisje op de foto) noemt ook Anouk. Maar Xanthe is ook mooi, ik denk dat ik niet zou kunnen kiezen. :D

Mijn ouders weten het al van toen ik het zelf pas wist, aangezien ik niet meer mocht werken. Dus viel het vrij fel op dat ik altijd thuis was. En dan is mijn familie het zo stilletjes aan ook te weten gekomen. Enkele goede vriendinnen heb ik het ook vrij snel verteld. 1 van mijn beste vriendinnen is 2 maanden eerder uitgerekend.
En de familie van mijn vriend, dat ligt iets moeilijker, we hebben voor de moment enkel contact met zijn moeder. En ook dat contact is niet echt hartelijk. Zij is momenteel ook de enige die het weet. En de rest, ja die zullen het wel eens te weten komen. Die mensen hebben mij slecht behandeld en geen respect getoond voor mijn verdriet, toen mijn broer stierf. Dat zijn dingen die ik nooit vergeet. En dus zien we de rest van zijn familie niet meer. Ik ben er alleszins niet rouwig om.
Zolang ons kindje opgroeit met de mensen die mij nauw aan het hart liggen, ben ik al tevreden. Liefde zal hij/zij zeker niet tekort komen.

Greetz Sarah

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 29 nov 2005, 18:23

Alles goed met jullie?

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 03 feb 2006, 14:33

hoi
ik zie dat er hier een tijdje niet meer is gepost
hier gaat alles voorlopig volgens schema, gister nog naar de gyn geweest en alles was oke
Saartje ik zie dat je 2 weken later uitgerekend bent dan ik
Voetballoverke, alles oke nog bij u ook ?

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 15 feb 2006, 10:46

hier is het maar stillekes
Is dat een goed of een slecht teken?
hoop een goed!!! :lol: dat jullie aan het genieten zijn van de rust die jullie nu nog gegund wordt!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 15 feb 2006, 12:28

hey iedereen,met mij gaat het goed hoor!
ben nu ondertussen bijna 26 weken...
11 januari een echo gehad en alles was toen in orde,het geslacht weten we nog niet,ze hadden een vermoeden,maar ze waren niet zeker,dus...
volgende echo is op 13 maart.
hopen het dan te weten te komen..
maandag ons lijstje gaan leggen,da was wel leuk,maar vermoeiend!!
heb al heel mijn zwangerschap last van die vemoeidheid en het betert niet....
ook de ene schimmelinfectie na de andere...
dat zullen we er allemaal maar bijnemen zeker he...

voor de rest voel ik me goed,buikje groeit goed,begint in de weg te zitten.
tot nu toe ben ik 8 kg bijgekomen...


groetjes
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 15 feb 2006, 12:55

Hoi,

Met mij ook alles ok hoor! Gisteren nog naar de gynaecoloog geweest en alles was in orde. Ik ben nu 25weken en 3 dagen. Het geslacht weten we nog niet, gisteren al de 2e keer dat ons kleintje in stuit lag en de beentjes stijf dicht :roll:
Binnen 8 weken heb ik terug een afspraak bij de gynaecoloog, voor een echo, maar ik denk eraan om dan niet naar het geslacht te vragen, zodat het een verassing is bij de geboorte. Dan is het de moeite ook niet meer om het te vragen, dan is het nog maar een paar weken. Binnen 4 weken heb ik een afspraak met een vroedvrouw om de kamer te bespreken en te praten over borstvoeding en zo. Ik kijk er wel naar uit.
Ik ga begin volgende week een afspraak maken in een winkel om de lijst te leggen. Ik moet nog vanalles regelen oa. het doopsuiker, de kaartjes, het kamertje,... Nog heel wat werk voor de boeg dus.
Ik was gisteren wel heel opgelucht dat alles in orde was met ons kleintje, soms ben ik zo bang dat er nog iets mis zou gaan.

Ik ben nog niet veel bijgekomen. Ik weeg nu nog maar 2kg meer dan op 8 weken. Dus op dat gebied mag ik niet klagen. Nochtans eet ik vrij veel de laatste tijd en snoep ik ook veel.
We zien wel hoeveel er bij komt. Maar ik vind dat het toch goed te zien is aan mijn buik, dat is ook al iets he.
Zijn jullie er al uit voor de namen?

Groetjes

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 15 feb 2006, 13:02

blij te horen dat alles goed met je gaat Saartje!
wij hebben onze naam inderdaad al!

dus jullie kleintje vertikt het om zich goed te laten zien!! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 15 feb 2006, 21:30

hoi iedereen
ik ben intussen bijna 28 weken
verder ben ik ook nog niet bijgekomen, hoeft ook niet, ben meer dan zwaar genoeg, en als de baby groeit en bijkomt is het oke

Saartje, 8 weken voor een volgende echo ? amaai dat is lang, hier normaal om de maand ongeveer
wat de namen betreft, zijn we er ongeveer uit, ale, ik twijfel nog een beetje, omdat het heel speciaal

ai, jullie weten dus nog altijd niet wat het wordt, spannend zeg :P

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 15 feb 2006, 21:33

hey iedereen,mijn verkoudheid is toch al heel wat minder,ikke blij helemaal gedaan is het nog niet,maar toch...

heb de indruk dat mijn buik de laatste dagen 'gezakt ' is en gisteren morgen voelde ik het ook zakken,allé zoe voelde het toch,moet ik me nu ongerust maken?

mijn borsten zien vuurrood,jeuken en doen pijn,is da normaal?kan beha 's bijna niet meer verdragen...

13 maart heb ik terug een echo,nog zo lang,dan ben ik 30 weken ongeveer...


vele groetjes
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 15 feb 2006, 21:34

had vorige week dus een zware verkoudheid gehad,daarmee...
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 15 feb 2006, 21:49

ahh, die jeuk, heb ik weeeeeeken last van gehad, enorm vervelend
nu is het geminderd, en heb ik er niet veel last meer van
maar ge kunt ook niet altijd krabben he, op de duur doet dat enorm veel pijn

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 15 feb 2006, 21:51

voetballover schreef:heb de indruk dat mijn buik de laatste dagen 'gezakt ' is en gisteren morgen voelde ik het ook zakken,allé zoe voelde het toch,moet ik me nu ongerust maken?
mja, ik voel dat stampen altijd zo heel laag he, precies aan mijn blaas
had aan gyn gevraagd of dat normaal was zo laag, ja zei ze , dat kruipt nog wel meer naar omhoog ??????
dacht bij mezelf, hoger kruipen, normaal op het einde zakt dat toch ?
ale ja, het zou hoger komen naar mate het groter wordt, en dan iets hoger gaan stampen denk ik

Engeltje 2
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 dec 2005, 15:05
Locatie:Eeklo

Bericht door Engeltje 2 » 16 feb 2006, 09:45

Hallo iedereen!

Ik ben ook uitgerekend voor in mei, de 15e.
We weten al een tijdje wat het gaat worden en over de naam zijn we het ook al eens.
We zijn nu vollop bezig met de geboortekaartjes en het doopsuiker uit te kiezen en volgende week gaan we eens gaan kijken om de geboortelijst te leggen. 'k Zal blij zijn als alles geregeld is, ook al hebben we eigenlijk nog wel een beetje tijd.
Alles gaat zeer goed met ons kindje. Ik heb niet veel last van kwaaltjes, maar 'k ben alleen verschrikkelijk moe heel de tijd. Gelukkig doet m'n man heel veel in het huishouden.

Groetjes

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 16 feb 2006, 14:28

Hey Engeltje, ook welkom hier
:!:

kelly loves snoopy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 feb 2006, 19:22
Locatie:rumst

Bericht door kelly loves snoopy » 26 feb 2006, 13:27

hoi,

ik ben uitgerekend voor 4 mei. het is ons eerste kindje maar we weten niet wat het gaat worden. we hebben voor beide geslachten een naam gekozen, eindelijk: een meisjesnaam hadden we zeer snel maar een jongensnaam hebben we lang moeten zoeken omdat we niet overeen kwamen.
vorige maandag was er een info-avond in het ziekenhuis en de gynaecoloog zei toen dat 90 procent van alle eerste kindjes een week te laat geboren wordt. ik hoop van niet want ik zou op zijn van de zenuwen.

groetjes
Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 26 feb 2006, 19:30

kelly loves snoopy schreef:hoi,

ik ben uitgerekend voor 4 mei. het is ons eerste kindje maar we weten niet wat het gaat worden. we hebben voor beide geslachten een naam gekozen, eindelijk: een meisjesnaam hadden we zeer snel maar een jongensnaam hebben we lang moeten zoeken omdat we niet overeen kwamen.
vorige maandag was er een info-avond in het ziekenhuis en de gynaecoloog zei toen dat 90 procent van alle eerste kindjes een week te laat geboren wordt. ik hoop van niet want ik zou op zijn van de zenuwen.

groetjes
ook het eerste dat ik daarvan hoor, dat 90% van de eersten een week te laat geboren wordt
tegenwoordig hoor je overal over het steigend aantal vroeggeboortes
ah ja, we zien wel he, we kunnen er jammer genoeg toch niets aan veranderen, en gewoon afwachten

kelly loves snoopy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 feb 2006, 19:22
Locatie:rumst

Bericht door kelly loves snoopy » 27 feb 2006, 10:40

ook het eerste dat ik daarvan hoor, dat 90% van de eersten een week te laat geboren wordt
tegenwoordig hoor je overal over het steigend aantal vroeggeboortes
ah ja, we zien wel he, we kunnen er jammer genoeg toch niets aan veranderen, en gewoon afwachten[/quote]

ik vond het ook een rare uitspraak maar wie ben ik om een gynaecoloog tegen te spreken. we kunnen inderdaad enkel wachten, je bent zeker dat het kindje moet geboren worden maar je bent niet zeker wanneer.

groetjes
Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 28 feb 2006, 13:52

kelly loves snoopy schreef:we kunnen inderdaad enkel wachten, je bent zeker dat het kindje moet geboren worden maar je bent niet zeker wanneer.

groetjes
dat is een feit, en we hebben het jammer genoeg niet in de hand :oops:

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 01 mar 2006, 13:25

Alles goed met de mei-mama's?
Ik ben gisteren de geboortelijst gaan samenstellen. Toch ongelooflijk wat je zoal nodig hebt he. Ik had echt een hele hoop spullen bijeen... Ik kijk er al naar uit om ze te krijgen :lol:
Vandaag ben ik de boeken voor de geboortekaartjes gaan reserveren bij de drukker. 10 maart mag ik ze gaan halen. Het zijn er 9, dus we zullen weten wat te doen. :roll:

Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar het geslacht, zeker toen ik al die kleertjes zag hangen in die winkel gisteren. Ik heb al veel mooie kleedjes gezien, voor als het een meisje moest zijn...maar een jongen is uiteraard even goed hoor. Zolang ons kindje maar gezond is.
Vandaag komt papa een beetje verder werken aan de kamer;bedje ineen zetten, planken omhoog hangen,...

Stilaan begint toch alles in orde te raken, zodat ik de laatste weken niet te veel meer hoef te doen. Ik heb nog wel even tijd, maar wat nu gedaan is, hoeft niet meer op 't laatste moment of zo gedaan te worden.
Alleen de doopsuiker blijft een twijfelkwestie. Ik weet nog niet hoe ik dat ga doen. De kleur van de bonen heb ik al wel gekozen. Voor de kindjes zijn 't verschillende kleurtjes ( kleine boontjes) en voor de volwassenen fuschia en turquoise.

Hebben jullie al veel geregeld?

Nu ga ik een beetje kleertjes wassen, zodat die weggelegd kunnen worden.
Bye Bye

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 01 mar 2006, 13:55

onze 2de kinderkamer is al geschilderd, maar dat was al voor ik zwanger was 8)
het bedje daar slaapt onze niels nog in
De verdere inrichting is voor volgende maand
We zijn nog volop aan het werken op onzen boven en dus is die kinderkamer momenteel nog een 'bouwwerf-materiaal'kamer... :?

Maar dat komt allemaal wel goed
daarbij de wieg hebben we nog van mijn zoontje en dat staat bij mijn schoonma boven,
dus daar moeten we buiten alles nog eens wassen enzo, ook niets meer voor doen

de suikerbonen.... pfff nog geen idee
en de geboortelijst wordt een pamperrekening denk ik

voor de kaartjes willen we iets gelijkaardigs aan de vorige keer
Toen hebben we zijn eerste foto laten drukken op kalkpapier in sepia kleuren.
en op het kaartje binnenin een zelfgeschreven tekstje gezet
hoogstwaarschijnlijk wordt het weer zoiets!

Toch leuk he saartje,
bezig zijn met die voorbereidingen!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 01 mar 2006, 13:59

Ja da is echt leuk. Zo lijkt het altijd maar meer en meer reeël. Spijtig dat ik nog een tijdje geduld moet hebben. 't Kan ni rap genoeg gaan vind ik. Hoewel ik de laatste tijd wel meer en meer geniet van 't zwanger zijn hoor.
Ik had plannen om vandaag nog een beetje te gaan shoppen, maar met die sneeuw,zie ik 't ni zo goed zitten. Misschien morgen dan.
Voor wanneer ben jij weer uitgerekend goortjes?


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”