Maartmama's

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 09 sep 2006, 15:28

Er zijn precies niet zoveel maart-baby's hier he?!


mama_zoë_mattis
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 dec 2007, 23:31

heykes

Bericht door mama_zoë_mattis » 02 dec 2007, 23:43

hallo mamas ben ook een maart mama
ben op 10/03/2006 bevallen van een hele flinke meid 2,530kg en 48 cm groot ondertussen heeft ze ook al een broertje bij en ze is al serieus groot geworden ze blijven ni klein spijtig genoeg he oh elke leeftijd heeft zijn charme !!

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 20 dec 2007, 20:38

en zit ze momenteel ook in een ongelooflijke "neen"-bui?

mama_zoë_mattis
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 dec 2007, 23:31

hey

Bericht door mama_zoë_mattis » 20 dec 2007, 21:50

awel nee dat heeft ze niet echt ze is eigelijk heel flink luistert en begrijpt mij al heel goe ja soms wel koppig zijn en mij testen natuurlijk of 20 keer iets achter elkaar doen terwijl ze weet dat het niet mag eet die van u al voledig zelfstandig en praat ze al??
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 21 dec 2007, 07:14

oh dan heb je nog geluk :lol: die van ons heeft soms van die buien dat niets goed is. Dan wil die niet staan en gepakt worden en als je ze pakt dan wilt die dat ook weer niet.

zelfstandig eten doet ze al een hele tijd. Sinds enkele maanden ook met een lepeltje. Maar ze wilt niet altijd en dan is het "mama doen" en mag ik haar verder eten geven.

verstaan doet die hier alles. da's soms wel grappig want dan ben je tegen elkaar aan het praten en dan verstaat ze een woord en dan doet ze dat. vb. dan ben je over een kussen aan het praten (om op te liggen dus) en dan komt zij je een "kusje" geven omdat ze denkt dat je het daar over hebt.
of dan ben je over benen bezig en dan wijst ze naar haar been, ...

praten doet die ontzettend veel. dat begint al als die uit bed komt zodat jij soms een aan en uit knop zoekt :lol:
maar ik verschiet me er soms van hoe die spreekt. dan komen er woorden uit tot ik denk "waar heb je dat geleerd, da's toch nog niets voor jou" :lol:
het spreken gaat ontzettend snel zodat ik wel begin te merken dat het al een grote meid wordt.

en bij jou?

is ze trouwens niet jaloers op kleine broer?


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”