persoonlijke top 5
Moderators:Welcome, Moderators
Wat is jullie top 5 van films? Hebben jullie een bepaald genre dat je graag ziet? Iets dat je absoluut niet graag ziet?
1: Gone with the wind.
2: The fith element
3:The Momie ( 1 en 2)
4:Dune ( verfilming van Frank Herbert)en het vervolg Children of Dune
5:En dan eigenlijk alle lachfilms van sandra Bullock.
( miss detetive 1 en 2 en nog meer comedie).
verder ben ik dol op acteurs als Jim Jim carrey ( the mask, the Truman show, Grinch...)
Maar langs de andere kant ben ik dan weer gek op echt oude films, mogen zwart wit zijn met de acteur Jerry Lewis.
( the ladies man..).
verder ben ik uiteraard een enorme sf fan, en dat is wel mijn absoluute
Filmgenre.
Ik ben gek op de serie matrix. ( mits er nu drie films zijn, maak het dan maar meteen een serie he!).
Wat ik ook zeer op prijs stel is fanatasie...
The Lord of the rings...( totaal anders, dan de boeken)
harry Potter ( boeken zijn wel veel beter!)
En natuurlijk boven alles, en altijd startrek.
Maar dat is omdat ik geloof in de visie van Gene Roddenbery.
Maar een Vlaamse serie is zeker ook nie mis hoor!!
De woensdag geven ze de kinderen Van DEwindt en de vrijdag Urbain.
Zaterdag vertaal ik in het Frans fc de kampioenen voor de kids in het Frans.
Ons eigen landje geeft een enorm talent!!
2: The fith element
3:The Momie ( 1 en 2)
4:Dune ( verfilming van Frank Herbert)en het vervolg Children of Dune
5:En dan eigenlijk alle lachfilms van sandra Bullock.
( miss detetive 1 en 2 en nog meer comedie).
verder ben ik dol op acteurs als Jim Jim carrey ( the mask, the Truman show, Grinch...)
Maar langs de andere kant ben ik dan weer gek op echt oude films, mogen zwart wit zijn met de acteur Jerry Lewis.
( the ladies man..).
verder ben ik uiteraard een enorme sf fan, en dat is wel mijn absoluute
Filmgenre.
Ik ben gek op de serie matrix. ( mits er nu drie films zijn, maak het dan maar meteen een serie he!).
Wat ik ook zeer op prijs stel is fanatasie...
The Lord of the rings...( totaal anders, dan de boeken)
harry Potter ( boeken zijn wel veel beter!)
En natuurlijk boven alles, en altijd startrek.
Maar dat is omdat ik geloof in de visie van Gene Roddenbery.
Maar een Vlaamse serie is zeker ook nie mis hoor!!
De woensdag geven ze de kinderen Van DEwindt en de vrijdag Urbain.
Zaterdag vertaal ik in het Frans fc de kampioenen voor de kids in het Frans.
Ons eigen landje geeft een enorm talent!!
Ik heb hier weer een vraag gesteld hoor ! Ik ben nu aan het nadenken wat mijn eigen top 5 is, maar dan denk ik aan een film, en dan is het vervolgens van "ahja, maar als die film er in mag, dan moet die er zeker bij". Dus ik heb al een top 20 of zo! . Maar ik ga een poging wagen! Mijn top 5 op dit moment:
1. the girl with the pearl earring
2. the green mile
3. dead man walking
4. lotr(hoewel ik het boek beter vond)
5. nothing hill
De volgorde is ook willekeurig, ik zie graag romantische komedies àla nothing hill, drama, waargebeurde verhalen en animatiefilms (Disney, Pixar,...)
Qua acteurs en actrices: ik zie er zo veel graag bezig.. Zolang de film maar goed is..
1. the girl with the pearl earring
2. the green mile
3. dead man walking
4. lotr(hoewel ik het boek beter vond)
5. nothing hill
De volgorde is ook willekeurig, ik zie graag romantische komedies àla nothing hill, drama, waargebeurde verhalen en animatiefilms (Disney, Pixar,...)
Qua acteurs en actrices: ik zie er zo veel graag bezig.. Zolang de film maar goed is..
-
- Pas blauw
- Berichten:0
- Lid geworden op:23 feb 2005, 14:47
- Locatie:Wetteren
1. Hitch
2. De indringer
3. Kindergartencop
4. Love Actually
5. The sound of music
Ik hou ontzettend veel van films.
Ik zie eigenlijk alle films graag behalve oorlogfilms, zwartwitfilms.
Stefanie
2. De indringer
3. Kindergartencop
4. Love Actually
5. The sound of music
Ik hou ontzettend veel van films.
Ik zie eigenlijk alle films graag behalve oorlogfilms, zwartwitfilms.
Stefanie
Ik ben Stefanie en ik verzamel geboortekaartjes.
Als er iemand nog een geboortekaartje heeft mag je me altijd eentje bezorgen.
Voor adres stuur je me maar een pm
Groetjes Stefanie
Als er iemand nog een geboortekaartje heeft mag je me altijd eentje bezorgen.
Voor adres stuur je me maar een pm
Groetjes Stefanie
pelican brief was idd prachtig
- The Crow
- Shrek
- Sleepy Hollow
- Interview with a vampire
- Dracula
ik hou wel van thrillers type pelican brief, verder hou ik van het aziatische horror-genre, dark water (de Koreaanse versie) was een heel goede film, net als "tale of two sisters"
De meer mystieke films zoals sleepy hollow pakken me vooral door de sfeer in die films...
en dan natuurlijk volgen de absurde films zoals naked gun - de monty python collectie, top secret, hot shots... en tekenfilms zoals shrek en "the incredibles", die leggen me altijd in een deuk
- The Crow
- Shrek
- Sleepy Hollow
- Interview with a vampire
- Dracula
ik hou wel van thrillers type pelican brief, verder hou ik van het aziatische horror-genre, dark water (de Koreaanse versie) was een heel goede film, net als "tale of two sisters"
De meer mystieke films zoals sleepy hollow pakken me vooral door de sfeer in die films...
en dan natuurlijk volgen de absurde films zoals naked gun - de monty python collectie, top secret, hot shots... en tekenfilms zoals shrek en "the incredibles", die leggen me altijd in een deuk
Yèh Sandra Bullock!!!Anna schreef: 5:En dan eigenlijk alle lachfilms van sandra Bullock.
( miss detetive 1 en 2 en nog meer comedie).
mmm over een echte top 5 zal ik nog hard mogen nadenken
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
ja ik heb die gezien toen ik nog klein was en dat was meteen mijn 'favoriete film aller tijden' . Is ook, volgens mij, de eerste in zijn genregoortjes schreef:top secret dat is die toch met Val kilmer en Omar sharif hé
vol met absurde dingen.... goed mee gelachen!!
..Wat een jong ventje dat val kilmer er was ... mijn vrouw vindt da ne knappe, maar daar is hij precies een schoolventje, zegt ze
Geef mij maar Jonny Depp! Ik hoor mannen niet graag zo over vrouwen praten, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een enorm lekker stuk vind!!!
Ik zie graag fims met een sprookjesachtig sfeertje...
- Big fish
- edward siccorhands
- nigtmare before christmas
- the never ending story (puur jeugdsentiment)
- LOTR
- eternal sunshine of the spotless mind
Ik hou precies van de films van Tim Burton, zie ik nu
sleepy hollow vond ik wel niet zo goed als de andere films
Ik zie graag fims met een sprookjesachtig sfeertje...
- Big fish
- edward siccorhands
- nigtmare before christmas
- the never ending story (puur jeugdsentiment)
- LOTR
- eternal sunshine of the spotless mind
Ik hou precies van de films van Tim Burton, zie ik nu
sleepy hollow vond ik wel niet zo goed als de andere films
-
- Pas blauw
- Berichten:0
- Lid geworden op:23 mei 2007, 13:29
Mijn top 5 van films? Goh, dat is echt wel moeilijk te zeggen. Ik ben eigenlijk nogal een redelijke filmfreak, om het zo te zeggen, lol!
Qua genre gaat mn voorkeur vooral uit naar (aziatische) horror, fantasy, mythologie, geschiedenis.. Drama en waargebeurde verhalen zie ik ook graag. Hmf.. Eigenlijk zijn er maar weinig genres die ik totaal niet graag zie, hihi. Elk genre van film kan wel als mn gemoed ernaar staat.
Qua genre gaat mn voorkeur vooral uit naar (aziatische) horror, fantasy, mythologie, geschiedenis.. Drama en waargebeurde verhalen zie ik ook graag. Hmf.. Eigenlijk zijn er maar weinig genres die ik totaal niet graag zie, hihi. Elk genre van film kan wel als mn gemoed ernaar staat.