Docu over een heel bijzondere familie

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg
Docu over een heel bijzondere familie

Bericht door Lena » 21 jul 2006, 12:13

'k zag net (het laatste van) een documentaire op Nederland 1 over een alleenstaande vrouw die 13 kinderen had geadopteerd. Op zich al bijzonder, ware het niet dat elk kind speciale zorgen nodig heeft...
Zo zitten er verschillende kinderen met brandwonden tussen, kinderen met fysieke handicaps (ontbrekende ledematen), een kind met EB (huidaandoening die je huid zeer kwetsbaar maakt, met alle gevolgen van dien)...
Ondertussen zijn (spijtig genoeg) al 2 kinderen gestorven...
Er is zelfs een film (My Flesh and Blood) over gemaakt, over deze bijzondere vrouw, die gehandicapte kinderen een kans geeft op een beter en normaler leven...
Ge moet het maar kunnen :?

http://www.stomfamily.com
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
bezeke555
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 nov 2005, 13:18
Locatie:boechout
Contacteer:

Bericht door bezeke555 » 21 jul 2006, 12:45

ja je moet het maar kunnen.
chapeau zeg...

hier is er ook een reportage eens geweest over dat gezin, maar dat is al een hele tijd geleden hoor en weet niet goed meer of ik nu de film wel of niet heb gezien, ik dacht het wel, maar mijn geheugen laat me even in de steek eigenlijk :roll:
groetjes en dikke knuf
wen (bezeke555)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 21 jul 2006, 21:10

En die vrouw doet dat allemaal alleen? Stel ik me toch vragen bij: ik heb het hier al ontzettend druk met 2 eigen, gezonde kinderen. Hoe doet die dat dan om voor 13 kinderen te zorgen, elk met hun eigen handicap???
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “ Film, tekenfilms, en tv programma's”